Eğitim Bilgileri
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorDoktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Dr), Türkiye
2012 - 2015
2012 - 2015Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkiye
2008 - 2012
2008 - 2012Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Yüksek Lisans
7. sınıf ’xx’xxKuvvet ve Hareket’xx’xx ünitesinde argümantasyona dayalı öğrenme etkinliklerinin öğrencilerin kavramsal anlamalarına ve düşünme dostu sınıf ortamı oluşturmaya etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2014 - 2015
2014 - 2015Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
2013 - 2014
2013 - 2014Araştırma Görevlisi
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Makaleler
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
2024
20241. Understanding design education with a bibliometric approach: a story of 50 years
Delen İ., Özüdoğru F., Demir K., Buber A., Erdogmus Y., Demir E. B., et al.
Research in Engineering Design
, cilt.35, sa.1, ss.97-113, 2024 (SCI-Expanded, Scopus)
2020
20202. From modeling to STEM: a predictor activity of volcanic eruption
BÜBER KILINÇ A., ÜNAL ÇOBAN G.
SCIENCE ACTIVITIES-PROJECTS AND CURRICULUM IDEAS IN STEM CLASSROOMS
, cilt.57, sa.3, ss.111-121, 2020 (ESCI)
2017
20173. The Effects of Learning Activities Based on Argumentationon Conceptual Understanding of 7th Graders about ?Force and Motion? Unit and Establishing Thinking Friendly Classroom Environment”
BÜBER KILINÇ A., ÜNAL ÇOBAN G.
European Journal of Educational Research , cilt.6, sa.3, ss.367-384, 2017 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. THE ROLE OF EXPERIMENT STRUCTURE TO SUPPORT SCIENTIFIC MODELS AND ARGUMENTS.
DELEN İ., BÜBER KILINÇ A., ÜNAL ÇOBAN G.
13th ESERA Conference, 27 - 30 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20192. THE EFFECTS OF ARGUMENT BASED DESIGN ACTIVITIES ON PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’xx PHYSICS SELF EFFICACY AND ARGUMENTATITION SKILL
BÜBER KILINÇ A., ÜNAL ÇOBAN G.
13TH ESERA CONFERENCE, 26 - 30 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
20183. Argument qualities of pre-service science teachers as indicator of their epistemological understandings
BÜBER KILINÇ A., ÜNAL ÇOBAN G.
2nd REASON Interdisciplinary Spring School 2018, Munich, Almanya, 05 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2017
20174. THE EFFECTS OF LEARNING ACTIVITIES BASED ON ARGUMENTATION ON CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF 7TH GRADERS ABOUT “FORCE AND MOTION” UNIT AND ESTABLISHING THINKING FRIENDLY CLASSROOM ENVIRONMENT
BÜBER KILINÇ A.
ESERA Summer School 2017, Cheske-Budejovice, Çek Cumhuriyeti, 27 Haziran 2017, (Özet Bildiri)
2016
20165. Ortaokul Öğrencilerine Yönelik ‘Yazılı Argüman Kalitesi Değerlendirme Rubriği’ Geliştirme Çalışması
BÜBER KILINÇ A., ÜNAL ÇOBAN G.
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs 2016, ss.1083-1084, (Özet Bildiri)
2014
20146. The Effect of Gender and Socio economic Status of Students on Their Physics Conceptual Knowledge Scientific Reasoning and Nature of Science Understanding
ACAR Ö., BÜBER A., Tola Z.
International Conference on New Horizons in Education, INTE 2014, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.2753-2756, (Tam Metin Bildiri)
2014
20147. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Algılanan Problem Çözme Becerileri ve Zeka Türleri Arasındaki İlişki
BÜBER KILINÇ A., BİLGİN A., TURAN H., YAĞCI Ç.
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)