Arş. Gör. AYŞE BÜBER KILINÇ


Eğitim Bilimleri Enstitüsü,

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Eğitim Bilgileri

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fen Bilgisi Öğretmenliği (Dr), Türkiye

2012 - 2015

2012 - 2015

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkiye

2008 - 2012

2008 - 2012

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Yüksek Lisans

7. sınıf ’xx’xxKuvvet ve Hareket’xx’xx ünitesinde argümantasyona dayalı öğrenme etkinliklerinin öğrencilerin kavramsal anlamalarına ve düşünme dostu sınıf ortamı oluşturmaya etkisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2014 - 2015

2014 - 2015

Araştırma Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü

2013 - 2014

2013 - 2014

Araştırma Görevlisi

Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Makaleler

Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

3. Argument qualities of pre-service science teachers as indicator of their epistemological understandings

BÜBER KILINÇ A., ÜNAL ÇOBAN G.

2nd REASON Interdisciplinary Spring School 2018, Munich, Almanya, 05 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2016

2016

5. Ortaokul Öğrencilerine Yönelik ‘Yazılı Argüman Kalitesi Değerlendirme Rubriği’ Geliştirme Çalışması

BÜBER KILINÇ A., ÜNAL ÇOBAN G.

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs 2016, ss.1083-1084, (Özet Bildiri)

2014

2014

6. The Effect of Gender and Socio economic Status of Students on Their Physics Conceptual Knowledge Scientific Reasoning and Nature of Science Understanding

ACAR Ö., BÜBER A., Tola Z.

International Conference on New Horizons in Education, INTE 2014, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.2753-2756, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 9

h-indeksi (WOS): 2