Eğitim Bilgileri
2009 - 2015
2009 - 2015Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2007 - 2009
2007 - 2009Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
2001 - 2003
2001 - 2003Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Fen Fakültesi, Fizik Bölümü, Türkiye
1996 - 2000
1996 - 2000Lisans
Ege Üniversitesi, Fen Fakültesi, Fizik Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
Manyetizma Konularının Öğrenimine Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Etkilerinin incelenmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2009
2009Yüksek Lisans
Fizik eğitiminde probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin başarılarına, bilimsel süreç becerilerine ve problem çözme tutumlarına etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2003
2003Yüksek Lisans
Crystallographic investigations of C27H34N2O4CIRh
Dokuz Eylül Üniversitesi, Fen Fakültesi, Fizik Bölümü
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Unvanlar / Görevler
2004 - Devam Ediyor
2004 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2006
2006Rh(I) and Pd(II) complexes of methoxy functionalized heterocyclic carbene:: Synthesis and characterization
Gunay M. E., Aygun M., Kartal A., Cetinkaya B., Kendi E.
CRYSTAL RESEARCH AND TECHNOLOGY
, sa.6, ss.615-621, 2006 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023The Effect of Problem Based Learning Approach on Students’ Academic Achievement and Critical Thinking Skills Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarı ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
KARTAL TAŞOĞLU A., BAKAÇ M.
Milli Egitim
, cilt.52, sa.238, ss.855-884, 2023 (Scopus)
2016
2016Fizik Öğretmen Adaylarının Radyoaktivite Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Modellemenin Etkisi
BAKAÇ M., KARTAL TAŞOĞLU A.
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.2, sa.3, ss.181-192, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015Prospective Physics Teachers’xxAwareness of Radiation and Radioactivity
Kartal Taşoğlu A., Ateş Ö., Bakaç M.
European Journal of Physics Education , cilt.6, sa.1, ss.1-14, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014The Effect of Problem Based Learning Approach on Conceptual Understanding in Teaching of Magnetism Topics
KARTAL TAŞOĞLU A., BAKAÇ M.
Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education , cilt.6, sa.2, ss.110-122, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
2013Teaching of Radioactive Decay in High School
BAKAÇ M., KARTAL TAŞOĞLU A., Usta Z. S.
Balkan Physics Letters , cilt.21, ss.79-89, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
2012Fizik Öğretmen Adaylarının Radyasyon Farkındalığı
Bakaç M., Kartal Taşoğlu A.
CBÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, ss.89-106, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
2011Modeling Radioactive Decay
BAKAÇ M., KARTAL TAŞOĞLU A., UYUMAZ G.
Procedia, Social and Behavioral Sciences , cilt.15, ss.2196-2200, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
KARTAL TAŞOĞLU A., BAKAÇ M.
NEWWSA , cilt.6, sa.1, ss.810-815, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Probleme Dayalı Öğrenme Radyoaktivite Örneği
KARTAL TAŞOĞLU A., BAKAÇ M.
NEWWSA , cilt.6, sa.1, ss.1233-1241, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011The Effect of Computer Assisted Instruction with Simulation in Science and Physics Activities on the Success of Student Electric Current
BAKAÇ M., KARTAL TAŞOĞLU A., AKBAY T.
Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education , ss.34-42, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
2010The effects of problem based learning and traditional teaching methods on students academic achievements conceptual developments and scientific process skills accordind to their graduated high school types
KARTAL TAŞOĞLU A., BAKAÇ M.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.2, ss.2409-2413, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
2019Manyetizma Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kullanılması ile ilgili Öğrenci Görüşleri
KARTAL TAŞOĞLU A.
I. Uluslararası Bilim,Eğitim,Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2017
2017Fizik Öğretmen Adaylarının Radyoaktivite Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Etkisi
KARTAL TAŞOĞLU A., BAKAÇ M.
2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2016
2016Fizik Öğretmen Adaylarının Radyoaktivite Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Geleneksel Öğretim ve Modellemenin Etkisi
BAKAÇ M., KARTAL TAŞOĞLU A.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
2015
2015Lise Öğrencilerinin Radyasyon Algısı
Bakaç M., Kartal Taşoğlu A.
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.193-194, (Özet Bildiri)
2015
2015Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
Kartal Taşoğlu A., Bakaç M.
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.50, (Özet Bildiri)
2013
2013Manyetizma Konularının Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kavramsal Anlamaya Etkisi
Kartal Taşoğlu A., Bakaç M.
I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013, ss.13-14, (Özet Bildiri)
2014
2014İlköğretim Öğrencilerinin Radyasyon Farkındalığı
Bakaç M., Kartal Taşoğlu A.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, ss.425, (Özet Bildiri)
2013
2013İlköğretim Öğretmenlerinin Radyasyon Farkındalığı
BAKAÇ M., KARTAL TAŞOĞLU A.
I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2012
2012Teaching of Radioactive Decay in High School
Bakaç M., Kartal Taşoğlu A., Usta Z. S.
Türk Fizik Derneği 29. Uluslararası Fizik Kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 08 Eylül 2012, ss.321, (Özet Bildiri)
2012
2012Fizik Öğretmenlerinin Radyasyon Algısı
Bakaç M., Kartal Taşoğlu A., Çınar G., Dönmez İ.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.734, (Özet Bildiri)
2012
2012Fizik Öğretmen Adaylarının Radyasyon Farkındalığı
Kartal Taşoğlu A., Bakaç M., Usta Z. S.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.733, (Özet Bildiri)
2011
2011Modeling radioctivity decay
Bakaç M., Kartal Taşoğlu A., Uyumaz G.
WCES-2011 3rd world conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Şubat 2011, ss.89, (Özet Bildiri)
2011
2011Modeling radioactive decay
BAKAÇ M., KARTAL TAŞOĞLU A., Uyumaz G.
3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2196-2200, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010Fen ve Fizik Etkinliklerinde Bilgisayar Destekli Simülasyon Tekniğinin Öğrenci Başarısına Etkisi: Elektrik Akımı Örneği
Bakaç M., Kartal Taşoğlu A., Akbay T.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.91, (Özet Bildiri)
2010
2010Ortaöğretim 9. sınıf Fizik Programında 2007 Yılında Yapılan Değişikliklerin Değerlendirilmesi
Kartal Taşoğlu A., Bakaç M.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.35, (Özet Bildiri)
2010
2010Fizik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
Şalgam E., Bakaç M., Kartal Taşoğlu A.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.33, (Özet Bildiri)
2010
2010Çoklu Zeka Kuramının Lise Fizik Derslerinde Uygulanabilirliği ve Öğrencilerin Zeka Alanlarının Ölçülmesi
Bakaç M., Kartal Taşoğlu A., Bayrak Ü., Besen A.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.197, (Özet Bildiri)
2010
2010Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Kartal Taşoğlu A., Bakaç M.
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.275-276, (Özet Bildiri)
2010
2010Probleme Dayalı Öğrenme: Radyoaktivite Örneği
Kartal Taşoğlu A., Bakaç M.
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.263-264, (Özet Bildiri)
2009
2009Fizik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Problem Çözme Tutumlarına ve Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
Kartal Taşoğlu A., Bakaç M.
The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.1-20, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010The effects of problem based learning and traditional teaching methods on students' academic achievements, conceptual developments and scientific process skills according to their graduated high school types
KARTAL TAŞOĞLU A., BAKAÇ M.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2409-2413, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009Fizik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Kartal Taşoğlu A., Bakaç M.
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.136, (Özet Bildiri)
Sanatsal Etkinlik
Aralık 2017
Aralık 2017