Makaleler
10
Tümü (10)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (6)
1. Bazı belirsiz integraller için indirgeme formülleri ve improper integraller üzerine
Physical Sciences
, cilt.12, sa.4, ss.22-33, 2017 (Hakemli Dergi)
3. BİR MATEMATİK ÖĞRETMENİNİN ÖĞRENCİ DÜŞÜNCESİ BİLGİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Turkish Studies
, cilt.12, sa.6, ss.717-740, 2017 (Hakemli Dergi)
4. A Mathematical Modelling Study Suitable for Bachelor’s Education: The Example of Paying Lecturing Fees
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.18, ss.144-154, 2017 (Hakemli Dergi)
5. A Conceptual Framework for Examining Mathematics Teachers Pedagogical Content Knowledge in the Context of Supporting Mathematical Thinking
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION STUDIES
, cilt.2, sa.5, ss.90-120, 2016 (Hakemli Dergi)
8. Matematik Öğretmenlerinin Fonksiyon Kavramına Yönelik Gösterim Şekilleri Bilgilerinin Gelişimi
INESJOURNAL-Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.83-101, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
2. Lisans Eğitimine Uygun Bir Matematiksel Modelleme Çalışması Ücret Ödeme Örneği
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
5. Matematik Öğretiminde Akıllı Tahta Kullanımı Öğretmen Adaylarından Uygulamalar ve Görüşler
1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.12, (Özet Bildiri)
6. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme ve Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerinin Geliştirilmesi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
11.Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.135, (Özet Bildiri)
7. 9., 10. Ve 11. Sınıf Öğrencilerinin 9. Sınıf MatematikDersinde Düştükleri Bazı Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi ve Çözüme Yönelik Öneriler
IV. Ulusal Fen Bilimleri Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.630-635, (Tam Metin Bildiri)
