Makaleler
13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (2)
6. BAĞLAMSAL YAKLAŞIMIN DİN ÖĞRETİMİNE KATKILARI
Loji Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.4-16, 2019 (Hakemli Dergi)
8. Eğitimin Doğası ve Din Eğitimi: Günümüzde Din Alanında Eğitimli Olmanın Anlamı
Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.48, ss.35-54, 2018 (Hakemli Dergi)
9. Din Eğitimine Pragmatist Bir Yaklaşım
Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.48, ss.139-159, 2018 (Hakemli Dergi)
11. Din Eğitiminde Felsefi Temellendirme Problemi ve Ortaya Çıkardığı Sorunlar Üzerine Bazı Değerlendirmeler
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.129-146, 2017 (Hakemli Dergi)
12. Din Öğretiminde Radikal Yapılandırmacılığa Yöneltilen Eleştiriler: Eleştirel Realist Bir Yaklaşım
Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.38, ss.161-174, 2013 (Hakemli Dergi)
13. Yapılandırmacı Din Öğretimi Modeli: Grimmitt Örneği
Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.38, ss.175-190, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
1. Arapça Öğretiminin Kavramsal Çerçevesi
1. Uluslararası Dil ve Uygulamalı Dilbilim Konferansı, Ankara, Türkiye, 21 Ekim 2022, ss.23, (Özet Bildiri)
3. Din Eğitiminin Metodolojik Problemleri
4. Uluslararası Bilimsel AraştırmalarKongresi, 14 - 17 Şubat 2019, (Özet Bildiri)
4. Günümüzde İmam Hatip Okullarının Eğitim Felsefesi ve Eğitim Anlayışı: Sosyo-Kültürel Bir Perspektif
Geleceğin İnşasındaİMAM-HATİP OKULLARI Uluslararası Sempozyum, Malatya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.59-66, (Tam Metin Bildiri)
5. Din Eğitiminde Sosyal Bilimler Felsefesinin İşlevselliği
Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.568, (Özet Bildiri)
7. PDÖ Oturumlarında Bir Yöntem Olarak Dramanın Kullanımı
III. Aktif Eğitim Kurultayı, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2006, ss.46-52, (Tam Metin Bildiri)
8. Öğrencilerin PDÖ Oturumlarındaki Yeterlik Düzeyleri
II. Aktif Eğitim Kurultayı, Türkiye, 4 - 05 Haziran 2005, ss.177-186, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
13
1. Eğitim Felsefesi
Net Kitaplık Yayıncılık, Ankara, 2024
4. Eğitimle İlgili Temel kavramların Analizi Çerçevesinde Prof. Dr. M. Şevki Aydın'ın Din Eğitiminin Felsefi Temellerine Katkıları
Prof. Dr. Muhammet Şevki Aydın ve Din Eğitimi Bilimine Katkıları, Akyürek,Süleyman, Editör, Kimlik, Kayseri, ss.204-221, 2022
6. Örgün Din Eğitiminin Felsefi Temeline Dair Kavramsal Tartışmalar
Din Eğitiminde Ana Konular, Bahçekapılı, Mehmet , Çanakçı, Ahmet Ali, Editör, Eski Yeni, Ankara, ss.37-56, 2021
7. ÖRGÜN DİN EĞİTİMİNİN FELSEFİ TEMELİNE DAİR KAVRAMSAL TARTIŞMALAR
Din Eğitiminde Ana Konular, Bahçekapılı, Mehmet , Çanakçı, Ahmet Ali, Editör, Eski Yeni, Ankara, ss.37-56, 2021
10. Din Eğitimine Felsefî Yaklaşımlar: Analitik Eğitim Felsefesinin Din Eğitimine Etkileri
Akdem Yayınları, İstanbul, 2019
11. İslam Eğitim Düşüncesi:Kavramlar, Kişiler ve Kurumlar
EĞİTİM FELSEFESİ: TEMELLER, EKOLLER VE KAVRAMLAR, Tezci, Erdoğan, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.165-180, 2019
12. Ailede Din Eğitimi
Din Eğitimi, Şükrü Keyifli, Editör, Dokuz Eylül Üniversitesi Matbaası, İzmir, ss.131-143, 2013
13. Din Eğitimi İle İlgili Temel Kavramlar
Din Eğitimi, Şükrü Keyifli, Editör, Dokuz Eylül Üniversitesi Matbaası, İzmir, ss.5-19, 2013