Makaleler
3
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
25
1. TEKNOLOJİ DESTEKLİ FEN LABORATUVARUYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİYEYÖNELİK GÖRÜŞLERİNE ETKİSİNİN NİTEL ANALİZ YOLUYLAİNCELENMESİ
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.169-170, (Özet Bildiri)
2. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMALGILARININ FOTOĞRAF ANALİZİ İLE ARAŞTIRILMASI
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.179, (Özet Bildiri)
3. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM ALGI veSTEM KARİYER İLGİ ÖLÇEKLERİNE GÖRE KARİYERYÖNELİMLERİNİN ARAŞTIRILMASI
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.178-179, (Özet Bildiri)
4. MİKRO ÖĞRETİM İLE GERÇEKLEŞTİRİLEN ASTRONOMİDERSİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININASTRONOMİYE YÖNELİK TUTUMLARINA VE DERSBAŞARILARINA ETKİSİ
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.170-171, (Özet Bildiri)
5. Mobil Teknoloji ile Gerçekleştirilen STEM Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Adayları Görüşleri
International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.328-329, (Özet Bildiri)
6. Investigatoin Students of Mental Models And Metaphors Twords Atomic Concept
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST 2017), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.350-351, (Özet Bildiri)
7. THE EFFECT OF DESIGN-BASED FETEMM ACTIVITIES ONPRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ INTEGRATED FETEMM TEACHING TENDENCIES AND FETEMM ATTITUDES
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST 2017), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.352-353, (Özet Bildiri)
8. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FeTeMM Alanlarının Entegrasyonu Hakkındaki Görüşlerinin Araştırılması
7th International Conference on Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.252-253, (Özet Bildiri)
9. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FeTeMM Entegrasyonuna Yönelik Becerilerinin Araştırılması
7th International Conference on Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.250-251, (Özet Bildiri)
10. Ortaokul Öğrencilerinin Ve Öğretmenlerin Sokakta Yapılan Bilim Hakkındaki Görüşleri Tübitak 4007 Bilim Sokakta Projesi
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
14. İzmir bölgesinde yer alan okul dışı öğrenme ortamlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
16. izmir bölgesinde yer alan okul dışı öğrenme ortamlarının çeşitlideğişkenler açısından incelenmesİ
8. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
18. Sorgulama Dayalı Fen Öğretimi Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Sorgulamaya Dayalı Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik Ve İnançlarına Etkisi
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
19. İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Yönelik Nükleer Enerji Tutum Ölçeği Geçerlilik ve Güvenirlilik Çalışması
1. international Eurasion EducationalResearch Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
20. Öğretmen Adaylarının Fizik Deneylerinden Kimya Deneyleri Tasarlama Becerilerinin İncelenmesi
3. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
23. A Study to Investigate Preservice Teachers Affective Statesin Physics Courses
2nd World Conference on New Trends in Science Education, CRACOW, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013
25. İlköğretim Öğrencilerinin Bitki Ve Hayvanlarda Üreme Büyüme Ve Gelişme Ünitesine Yönelik Kavram Yanılgıları Ve Bu Yanılgıların Hayatın FarklıDönemlerine Etkisi Üzerine Bir Durum Araştırması
International Conference on Primary Education, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Haziran 2013