Makaleler
3
Tümü (3)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (2)
1. Examination of the Contribution of Data Learning Field to the General Objectives of the Mathematics Teaching Program
Research on Education and Psychology
, cilt.6, sa.2, ss.268-282, 2022 (Hakemli Dergi)
2. Sınıf öğretmenlerinin veri öğrenme alanının işleyiş yöntemleri hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
Öğretim Teknolojisi ve Hayat Boyu Öğrenme Dergisi (ITALL)
, cilt.3, sa.2, ss.269-287, 2022 (Hakemli Dergi)
3. Ortaöğretim 9. Sınıf Biyoloji Dersinde Öğrencilerin KullandıklarıÖğrenme Stratejileri
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.156-167, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
29
2. Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon Kullanımının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi: Buca Örneği
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4), izmir(Çeşme), Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.777-786, (Tam Metin Bildiri)
3. İlkyardım Bilgisinin Ortaöğretim Öğrencilerindeki Yeterliliklerinin Araştırılması
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ubek 2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.227, (Özet Bildiri)
4. Ezbere Dayalı Öğrenmenin Biyoloji Kavramlarının Örnekleri İle İlişkilendirilmesinin Araştırılması
Uluslararası Bilim v e Eğitim Kongresi UBEK2018, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
5. Öğretmen Adaylarının İstatistik Dersine Ait Tutumlarının İncelenmesi
8.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2018), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.213, (Özet Bildiri)
9. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeylerinin Araştırılması
II.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (useas 2018), Bodrum- Muğla, 26 - 28 Nisan 2018, ss.223, (Özet Bildiri)
10. Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Dersinin İçeriğine İlişkin Görüşleri
II.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla. Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.242, (Özet Bildiri)
12. Öğretmen Adaylarının Pedagojik Formasyon Programlarının Niteliği Hakkındda Görüşleri
5 th İnternational Instructional TechnologiesTeacher Educatioanl Symposium, İZMİR-SELÇUK, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.482-488, (Tam Metin Bildiri)
14. Öğretmen Adaylarının Kelime İlişkilendirme Testi İle Bilgisayar Kavramındaki Bilişsel Yapılarının Araştırılması
VIII. Internatıonal Graduate Educatıon Symposıum, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 11 - 12 Mayıs 2017, ss.62, (Özet Bildiri)
15. Farklı Lise Türlerindeki 9. Sınıf Öğrencilerinin Çevre Eğitimine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
IX. Internatıonal Congress of Educatıonal Research, ORDU(MERKEZ), Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.5-14, (Tam Metin Bildiri)
16. Formasyon Öğretmen Adaylarının Kelime İlişkilendirme Yöntemi ile Materyal Tasarımı Kavramı Hakkındaki Görüşleri
IX. Internatıonal Congress of Educatıonal Research, ORDU(MERKEZ), Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.952-958, (Tam Metin Bildiri)
18. Lise Biyoloji Öğrencilerinin Değerlendirme Ölçeği İle Genetik Kavramlara Ait Düzeylerinin Belirlenmesi
VIII:Internetıonal Graduare Educatıon Symposıum, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 11 - 12 Mayıs 2017, ss.63, (Özet Bildiri)
19. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kelime İlişkilendirme Testi İle Besin zinciri Kavramı Hakkındaki Görüşlerinin Analizi
USOS 2017, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
20. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının İnsan Biyolojisi Ders İçeriklerine Ait Kavram Yanılgıları
USOS 2017, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
21. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Ölçme Değerlendirme Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi (Buca Örneği)
USOS 2017, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
22. Formasyon Öğretmen Adaylarının Ölçme Değerlendirme Dersine Ait Tutumlarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi
ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
23. Lise Öğrencilerinin Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
24. Pedagojik Formasyon Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Algılarının Araştırılması
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
25. Veri Öğrenme Alanını İşleyiş Yöntemlerine Göre Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
15. Uluslararası sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
26. Okul Öncesi Çocuklarda Doğa Çevre Bilinci Kazanımları
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
27. İlköğretim Öğretmen Adaylarının Teknoloji kullanımına ait Algılarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi
8.International Congress of Educatıonal Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
28. Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinçi Düzeylerinin Araştırılması
8. İnternational Congress of Educatıonal Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
29. Öğretmen Adaylarının Bırakın Doğa Öğretmenimiz Olsun Hakkında Görüşleri
8.International Congress of Educatıonal Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)