-
2024 - 2025 Fen Bilimleri Öğretiminde Dijital Dönüşüm Teknolojilerinin Entegrasyonu
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Özcan E. G. (Yürütücü), Karadeniz E., Şendur G., Bukova Güzel E., Birant K. U., Özcanhan M. H., et al.
-
2024 - 2024 Tarım Toplumundan Sanayi Toplumuna Antik Metropolis’ten Torbalı’ya
-
2021 - 2022 Web 2.0 Araçları İle Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretiminde İnovatif Ölçme
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Özcan E. G. (Yürütücü), Bukova Güzel E., Şendur G., Akbay L., Yiğit Koyunkaya M., Ünal Çoban G., et al.
-
2019 - 2020 Sürdürülebilir Hayvancılıkta Nitrat Kirliliğinin Havzada MekânsalStratejik Analiziyle İnovatif Bir Tekno-Eko Model Planı
-
2012 - 2012 Buca İlçesinin Ekoturizm ve Kültür Turizmi Sektör Analizi
-
2005 - 2006 İzmir Anakentine Yaşanan Göçler ve Göçe Bağlı Sorunlar Sosyal Kültürel ve Ekonomik Marjinalleşme
-
2004 - 2006 İzmir in Eski Kentsel Dokusunun Korunması ve Turizm Açısından Değerlendirilmesi
-
2002 - 2002 Ortaöğretim Kurumlarında Coğrafya Öğretim Yöntemlerinin Sorgulanması
-
2000 - 2001 İzmir Anakent İlçelerine Bağlı Kır Yerleşmelerinin Kır Kent Bütünleşmesindeki Konumları ve Yapısal Analizi
-
2025 - Devam Ediyor 1919BO12410401 Numaralı TÜBİTAK 2209 A Öğrenci Projesi/3 D Modelleme ile Bayındır'da Çiçekli Yol
Kapasite Geliştirme , Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
-
2024 - 2025 "Coğrafya Öğretiminde Mitolojik Hikâyelerin Metaverse ile Oluşturulması"
Ar-Ge Projesi , Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
-
2022 - 2024 1919B012203513/Coğrafya Öğretiminde Sayısal Görüntüleme Teknolojilerinin Yeri, Önemi ve Sınırlıkları
İnovasyon Kapasite Geliştirme , Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
-
2022 - 2023 1919B012208462/Cumhuriyet’ten Günümüze Türk Paralarındaki Motiflerin Ortaöğretim Coğrafya Derslerinde Kullanımı
İnovasyon Kapasite Geliştirme , Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye