Desteklenen Projeler
-
2021 - 2022 Web 2.0 Araçları İle Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretiminde İnovatif Ölçme
TÜBİTAK Projesi
Özcan E. G. (Yürütücü), Bukova Güzel E., Şendur G., Akbay L., Yiğit Koyunkaya M., Ünal Çoban G., et al.
-
2019 - 2020 Sürdürülebilir Hayvancılıkta Nitrat Kirliliğinin Havzada MekânsalStratejik Analiziyle İnovatif Bir Tekno-Eko Model Planı
-
2014 - 2016 Ulubey Kanyonu Uşak Ve Yakın Çevresinin Turizm Potansiyelinin Değerlendirilmesi
-
2012 - 2012 Buca İlçesinin Ekoturizm ve Kültür Turizmi Sektör Analizi
-
2005 - 2006 İzmir Anakentine Yaşanan Göçler ve Göçe Bağlı Sorunlar Sosyal Kültürel ve Ekonomik Marjinalleşme
-
2004 - 2006 İzmir in Eski Kentsel Dokusunun Korunması ve Turizm Açısından Değerlendirilmesi
-
2002 - 2002 Ortaöğretim Kurumlarında Coğrafya Öğretim Yöntemlerinin Sorgulanması
-
2000 - 2001 İzmir Anakent İlçelerine Bağlı Kır Yerleşmelerinin Kır Kent Bütünleşmesindeki Konumları ve Yapısal Analizi
Öğrenci Projeleri
-
2024 - Devam Ediyor "Coğrafya Öğretiminde Mitolojik Hikâyelerin Metaverse ile Oluşturulması"
Ar-Ge Projesi , Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
-
2022 - 2024 1919B012203513/Coğrafya Öğretiminde Sayısal Görüntüleme Teknolojilerinin Yeri, Önemi ve Sınırlıkları
İnovasyon Kapasite Geliştirme , Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
-
2022 - 2023 1919B012208462/Cumhuriyet’ten Günümüze Türk Paralarındaki Motiflerin Ortaöğretim Coğrafya Derslerinde Kullanımı
İnovasyon Kapasite Geliştirme , Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye