Makaleler
43
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
Scopus (8)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (19)
1. Sosyal Medyadaki İçerik Pazarlaması Faaliyetlerinin Tüketici Güveni Üzerine Etkisi
The Journal of Social Sciences
, cilt.10, sa.64, ss.404-428, 2023 (Hakemli Dergi)
4. LÜKS TÜKETİM MALLARI SATIN ALIMINDA INSTAGRAM KULLANIMI ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİ
Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.36, ss.76-83, 2019 (Hakemli Dergi)
6. Dijital Pazarlama Kapsamında Türkiye’xxdeki Bankaların Web Sitelerinin İçerik Analiziyle İncelenmesi
Researcher: Social Science Studies
, cilt.6, sa.2, ss.201-213, 2018 (Hakemli Dergi)
7. ANALYSIS RELATIONSHIP BETWEEN PRODUCT RECALL AND CORPORATE REPUTATION
International Journal of Marketing and Technology
, cilt.7, sa.10, ss.11-23, 2017 (Hakemli Dergi)
8. Pazar Kurdu Olma ve Viral Pazarlama Arasındaki İlişki Gücünün Analizi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.37, ss.237-251, 2017 (TRDizin)
9. Analysis of the Relationship Between Consumer s environmental awareness and Brand Loyalty
International Journal of Research in Social Sciences
, cilt.6, sa.7, ss.432-441, 2016 (Hakemli Dergi)
10. ÇEVRECİ ÜRÜNLERİN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA KARARLARINDAKİ YERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.185-198, 2016 (Hakemli Dergi)
11. YEŞİL PAZARLAMA UYGULAMASININ TÜKETİCİLER AÇISINDAN ALGILANMASININ NÖROPAZARLAMA TEKNİĞİ İLE ARAŞTIRILMASI
Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.2, ss.95-113, 2015 (Hakemli Dergi)
14. Perakentecilikte Müşterilerle İletişim Yönteminin Seçimi PrometheeKarar Tekniği ile Bir Uygulama
Yakın Doğu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.150-181, 2015 (Hakemli Dergi)
15. BATIL İNANÇLARIN YENİLİKÇİLİKTEKİ ROLÜNÜN ANALİZİ
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.3, ss.111-124, 2013 (TRDizin)
16. Hedonik Tüketim ile Cinsiyet ve Gelir Değişkenleri Arasındaki İlişkinin Analizi
Yakın Doğu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.169-180, 2013 (TRDizin)
19. BATIL İNANÇLAR VE YAŞAM TATMİNİ İLİŞKİSİ: İZMİR’xxDE BİR ARAŞTIRMA
Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.59-73, 2012 (TRDizin)
20. Promethee Sıralama Yöntemi İle Özel Alışveriş Siteleri Üzerine Bir Araştırma
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.27, ss.195-201, 2012 (TRDizin)
21. Tüketicilerin Mobil Reklamcılığı Kabullenmelerinde Etkili Olan Faktörler Üzerine Bir Uygulama
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.11, sa.21, ss.7-28, 2012 (TRDizin)
22. Organic Foods Motivations Factors for Consumers
Procedia Social and Behavioral Sciences
, sa.62 pp.661-665 2012, ss.661-665, 2012 (Hakemli Dergi)
23. Siyasal Pazarlama Uygulamaları Açısından Belediye Başkanlarının Web Sitelerinin Değerlendirilmesi
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.Cilt:5 Sayı:2 Yıl:20, ss.22012238-25, 2012 (TRDizin)
25. KRİZ DÖNEMİNDE KÜRESEL PERAKENDECİ AKTÖRLERİN PERFORMANSLARININ TOPSİS YÖNTEMİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.151-162, 2011 (TRDizin)
26. Vakıf Üniversitesi Tercihinin Analitik Hiyerarşi Süreci İle Belirlenmesi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.0, ss.279-289, 2011 (TRDizin)
28. Ekonomik Durgunluk Dönemlerinde Tüketicilerin Satın Alma Davranışında Yaşanan Değişimlerin Analizi
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.239-263, 2011 (TRDizin)
29. Analysis of the Relationship Between Perceived Security and Customer Trust and Loyalty in Online Shopping
Chinese Business Review
, cilt.10, sa.11, ss.990-997, 2011 (Hakemli Dergi)
30. Ağızdan Ağıza İletişim Kavramı ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin Analizi
Finans Politik Ekonomik Yorumlar
, cilt.47, sa.544, ss.103-115, 2010 (TRDizin)
31. GENÇ TÜKETİCİLERİN MARKA KİŞİLİĞİ ALGILAMALARININ CİNSİYETE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ:MCDONALD’S VE BURGER KING
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.1, sa.11, ss.139-165, 2010 (Hakemli Dergi)
33. Hizmet Pazarlamasında Müşteri Memnuniyeti ve Ulaştırma Sektörü Üzerinde Bir Uygulama
Ege Akademik Bakış
, cilt.8, sa.2, ss.651-682, 2008 (Hakemli Dergi)
37. REKLAMDA ETİK VE DENETİM
Dayanışma
, cilt.95, sa.2, ss.75-88, 2007 (Hakemli Dergi)
42. Preparation of high porosity metal foams
METALLURGICAL AND MATERIALS TRANSACTIONS B-PROCESS METALLURGY AND MATERIALS PROCESSING SCIENCE
, cilt.31, sa.6, ss.1345-1352, 2000 (SCI-Expanded, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
2. Uluslararası Ticaret Ve Yeşil Ekonomi: Kosta Rika Örneği
Uluslararası Avrasya Ekonomileri Kongresi, İzmir, Türkiye, 19 - 20 Eylül 2023, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
3. E-Perakendeci İşletmelerin Web Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemi İle Değerlendirilmesi
PPAD 24. Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.301-318, (Tam Metin Bildiri)
4. Tüketicilerin Demografik Özelliklerine Göre Hazır Giyim Mağaza Atmosferi Algılamaları
PPAD 24. Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.283-300, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
2. Pazarlama Yönetimi
Birleşik Matbaacılık, İzmir, 2016
3. Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam Tüketicilerin Mobil Reklamcılığa Karşı Tutumlarının Analizi
Dora Yayınları, Bursa, 2013
Metrikler
Yayın (WoS)
11
Yayın (Scopus)
9
Atıf (WoS)
265
H-İndeks (WoS)
8
Atıf (Scopus)
268
H-İndeks (Scopus)
8
Atıf (Scholar)
130
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
8
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
718
H-İndeks (Sobiad)
14
Atıf (Diğer Toplam)
145
Proje
2
Tez Danışmanlığı
14
