-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2014 - 2020 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2013 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2005 - 2013 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
Sosyal Medyada Fenomen Pazarlama ile Tüketicilerin Plansız Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin Analizi
Özgüven Tayfun N. (Danışman)
-
Dijital içerik pazarlaması kullanan fenomenlerin x, y ve z kuşaklarınınn satın alma kararına etkisi üzerinde bir uygulama
ÖZGÜVEN TAYFUN N. (Danışman)
-
X, Y ve Z kuşaklarının marka deneyiminin marka güveni üzerine etkisi üzerine bir uygulama
Özgüven Tayfun N. (Danışman)
-
DİJİTAL PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN PAYLAŞIM EKONOMİSİ İLE İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Özgüven Tayfun N. (Danışman)
-
İnovasyon ve marka değeri arasındaki ilişki üzerine bir uygulama
ÖZGÜVEN TAYFUN N. (Danışman)
-
Tüketicilerin coğrafi işaretli ürün farkındalığı ve algısının analizi
ÖZGÜVEN TAYFUN N. (Danışman)
-
Doğrudan yabancı yatırımcıların yatırım yapacakları ülkeyi seçme kriterleri ile yüksek nitelikli iş gücü göçünde ülke seçim kriterlerinin analizi: Cezayir örneği
ÖZGÜVEN TAYFUN N. (Danışman)
-
Lüks marka reklamlarında çizgi film karakterlerinin kullanımı ile marka ve reklam tutumu arasındaki ilişkiye yönelik bir analiz
ÖZGÜVEN TAYFUN N. (Danışman)
-
Mobil pazarlamanın tüketicilerin marka algıları üzerine etkileri ve bir uygulama
ÖZGÜVEN TAYFUN N. (Danışman)
