Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
The Effect of Content Marketing Activities at Social Media on Consumer Trust
The Journal of Social Sciences
, vol.10, no.64, pp.404-428, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Analysis of the Relationship between Life Satisfaction and Sustainable Consumption Behavior
International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal
, vol.8, no.98, pp.1643-1653, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
İLK DİJİTAL PARA ARZI (ICO) İÇİN MODERN PAZARLAMA STRATEJİSİNİN TOPSIS METODU İLE SEÇİMİ
Ekonomi İşletme ve Maliye Araştırmaları Dergisi
, vol.3, no.2, pp.85-99, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
LÜKS TÜKETİM MALLARI SATIN ALIMINDA INSTAGRAM KULLANIMI ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİ
Sosyal Bilimler Dergisi
, no.36, pp.76-83, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Dijital Pazarlama Kapsamında Türkiye’xxdeki Bankaların Web Sitelerinin İçerik Analiziyle İncelenmesi
Researcher: Social Science Studies
, vol.6, no.2, pp.201-213, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
ANALYSIS RELATIONSHIP BETWEEN PRODUCT RECALL AND CORPORATE REPUTATION
International Journal of Marketing and Technology
, vol.7, no.10, pp.11-23, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Pazar Kurdu Olma ve Viral Pazarlama Arasındaki İlişki Gücünün Analizi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.20, no.37, pp.237-251, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Analysis of the Relationship Between Consumer s environmental awareness and Brand Loyalty
International Journal of Research in Social Sciences
, vol.6, no.7, pp.432-441, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
ÇEVRECİ ÜRÜNLERİN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA KARARLARINDAKİ YERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, vol.9, no.3, pp.185-198, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Market Alışverişlerinde Plansız Satın Alma DavranışındaDemografik Farklılığı Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, no.34, pp.75-86, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Pazar Kurdu Tüketicilerin Demografik Özelliklerinin BelirlenmesineYönelik Uygulama
Karamanoğlu Mehmet Bey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, no.29, pp.17-22, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
YEŞİL PAZARLAMA UYGULAMASININ TÜKETİCİLER AÇISINDAN ALGILANMASININ NÖROPAZARLAMA TEKNİĞİ İLE ARAŞTIRILMASI
Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.34, no.2, pp.95-113, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Perakentecilikte Müşterilerle İletişim Yönteminin Seçimi PrometheeKarar Tekniği ile Bir Uygulama
Yakın Doğu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.8, no.2, pp.150-181, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
BATIL İNANÇLARIN YENİLİKÇİLİKTEKİ ROLÜNÜN ANALİZİ
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.27, no.3, pp.111-124, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Hedonik Tüketim ile Cinsiyet ve Gelir Değişkenleri Arasındaki İlişkinin Analizi
Yakın Doğu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.6, no.1, pp.169-180, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Pazarlama Kampanyalarına Yönelik Tutumun Müşteri Memnuniyeti ve Bağlılığına Etkisi
Ege Akademik Bakış
, no.Cilt:13 Sayı:1 ss.29, pp.129-42201, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
BATIL İNANÇLAR VE YAŞAM TATMİNİ İLİŞKİSİ: İZMİR’xxDE BİR ARAŞTIRMA
Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.31, no.2, pp.59-73, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Promethee Sıralama Yöntemi İle Özel Alışveriş Siteleri Üzerine Bir Araştırma
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.27, pp.195-201, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketicilerin Mobil Reklamcılığı Kabullenmelerinde Etkili Olan Faktörler Üzerine Bir Uygulama
Yönetim Bilimleri Dergisi
, vol.11, no.21, pp.7-28, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Organic Foods Motivations Factors for Consumers
Procedia Social and Behavioral Sciences
, no.62 pp.661-665 2012, pp.661-665, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Siyasal Pazarlama Uygulamaları Açısından Belediye Başkanlarının Web Sitelerinin Değerlendirilmesi
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, no.Cilt:5 Sayı:2 Yıl:20, pp.22012238-25, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Vakıf Üniversitesi Tercihinin Analitik Hiyerarşi Süreci İle Belirlenmesi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
KRİZ DÖNEMİNDE KÜRESEL PERAKENDECİ AKTÖRLERİN PERFORMANSLARININ TOPSİS YÖNTEMİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, vol.25, no.2, pp.151-162, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Ekonomik Durgunluk Dönemlerinde Tüketicilerin Satın Alma Davranışında Yaşanan Değişimlerin Analizi
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.7, no.13, pp.239-263, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketicilerin Online Alışverişe Karşı Tutumları İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişkinin Analizi
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, no.21, pp.47-54, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Analysis of the Relationship Between Perceived Security and Customer Trust and Loyalty in Online Shopping
Chinese Business Review
, vol.10, no.11, pp.990-997, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Ağızdan Ağıza İletişim Kavramı ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin Analizi
Finans Politik Ekonomik Yorumlar
, vol.47, no.544, pp.103-115, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Marka değeri: Global markaların değerlendirilmesi
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi
, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
GENÇ TÜKETİCİLERİN MARKA KİŞİLİĞİ ALGILAMALARININ CİNSİYETE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ:MCDONALD’S VE BURGER KING
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, vol.1, no.11, pp.139-165, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Hizmet Pazarlamasında Müşteri Memnuniyeti ve Ulaştırma Sektörü Üzerinde Bir Uygulama
Ege Akademik Bakış
, vol.8, no.2, pp.651-682, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Elektronik Finans Hizmetleri Açısından Internet Bankacılığının Kullanımı Üzerine Bir Uygulama
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.6, no.1, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
REKLAMDA ETİK VE DENETİM
Dayanışma
, vol.95, no.2, pp.75-88, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Internatıonal Trade And Green Economy: Costa Rica Example
Uluslararası Avrasya Ekonomileri Kongresi, İzmir, Turkey, 19 - 20 September 2023, pp.1-10
Tüketicilerin Demografik Özelliklerine Göre Hazır Giyim Mağaza Atmosferi Algılamaları
PPAD 24. Pazarlama Kongresi, Aydın, Turkey, 1 - 04 May 2019, pp.283-300
E-Perakendeci İşletmelerin Web Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemi İle Değerlendirilmesi
PPAD 24. Pazarlama Kongresi, Aydın, Turkey, 1 - 04 May 2019, pp.301-318
Books & Book Chapters
Tüketicilerin Giyilebilir Teknolojilere Yönelik Tutumları
in: Tüketici Davranışlarında Güncel Yaklaşımlar, Dr. Cemal GÜMÜŞ, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.17-36, 2023
Marka İletişimi ve Duyusal Markalama Arasındaki İlişkinin Analizi
Ekin Yayınevi, 2019
Pazarlama Yönetimi
Birleşik Matbaacılık, İzmir, 2016
Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam Tüketicilerin Mobil Reklamcılığa Karşı Tutumlarının Analizi
Dora Yayınları, Bursa, 2013