Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2015 - 2021
2015 - 2021Doktora
Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
2012 - 2015
2012 - 2015Yüksek Lisans
Celâl Bayar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetim Ve Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
2005 - 2011
2005 - 2011Lisans
İzmir Ekonomi Üniversitesi, Güzel Sanatlar Ve Tasarım Fakültesi, Endüstriyel Tasarım Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2021
2021Doktora
Sosyal medya pazarlama aktiviteleri ile tüketici satın alma niyeti arasındaki ilişkide marka yararı ve marka kişiliğinin etkisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2015
2015Yüksek Lisans
Sürdürülebilir kalkınma için tersine lojistikte katı atık geri dönüşüm merkezlerinin önemi ve merkez seçimine ilişkin AHP yöntemiyle bir değerlendirme
Manisa Celal Bayar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetim Ve Pazarlama (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2019
2019Sustainable Business Strategy
Mesleki Eğitim
Harvard Üniversitesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
İstatistik Analiz ve Uygulamaları
Akademik Unvanlar / Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir Meslek Yüksekokulu, El Sanatları Bölümü
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam Ediyorkurumsal iletişim birimi
Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir Meslek Yüksekokulu, El Sanatları Bölümü
Verdiği Dersler
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2017
2017Trends on energy policy and sustainable development in Turkey
Salvarli H., Salvarli M. S.
ENERGY SOURCES PART B-ECONOMICS PLANNING AND POLICY , cilt.12, sa.6, ss.512-518, 2017 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023SOME VIEWS ON RENEWABLE ENERGY MARKETING DUE TO CLIMATE CHANGE IMPACTS
Şalvarlı M. S.
World Journal of Multidisciplinary Research , cilt.6, sa.1, ss.161-180, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Sürdürülebilir dijital tarım pazarlamasının AHP metodunu kullanarak değerlendirilmesi
Şalvarlı M. S.
Journal of Marketing and Consumer Research , sa.89, ss.29-37, 2023 (Hakemli Dergi)
2021
2021PAZARLAMA ALANINDA YAPAY ZEKANIN GELİŞEN ROLÜNE GENEL BİR BAKIŞ
Şalvarlı M. S., Kayışkan D.
İzmir Yönetim Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.106-115, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Sosyal Medya Pazarlama Aktiviteleri ile Satın Alma Niyet iArasındaki İlişkide Marka Kişiliğinin Rolü: Literatür Araştırması
Şalvarlı M. S.
Business and Economics Research Journal , cilt.12, sa.3, ss.705-716, 2021 (Hakemli Dergi)
2018
2018An Analysis of McKinsey 7-S Model and Its Application onOrganizational Efficiency
ŞALVARLI M. S., KAYIŞKAN D.
International Journal of Scientific and Technological Research , cilt.4, sa.7, ss.103-111, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Assessment of Renewable Energy Resources in Line with the Targets Specified in the Turkish Strategic Plan and Application of the AHP Method
Salvarli H., ŞALVARLI M. S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF RENEWABLE ENERGY RESEARCH , cilt.8, sa.2, ss.1016-1024, 2018 (ESCI)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2021
2021MARKA YARARI ÖLÇEĞI : BIR ÖLÇEK UYARLAMA ÇALIŞMASI
Şalvarlı M. S.
TARAS SHEVCHENKO 6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Kyyiv, Ukrayna, 04 Nisan 2021, ss.1130-1131
2019
2019Üniversite Öğrencilerinin Elektronik Ticarette E-Ödeme Sistemlerindeki Güven Algılarına Dair Bir Çalışma
KAYIŞKAN D., ŞALVARLI M. S.
4. EMI ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.943-954
2019
2019Kısa mesaj reklamlarına yönelik algıların araştırılması
BULUT Z. A., KAYIŞKAN D., KARABULUT A. N., ŞALVARLI M. S.
II. International Congress on Critical Debates in Social Sciences, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.57-77
2019
2019Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumları Etkileyen Değişkenlerin, Tüketici Özellikleri Bakımından İncelenmesi
KARABULUT A. N., ŞALVARLI M. S., KAYIŞKAN D.
PPAD 24. Pazarlama Kongresi, 1 - 04 Mayıs 2019
Kitap & Kitap Bölümleri
2020
2020YouTube Reklamları Boyutlarının Genç Kullanıcıların Satınalma Niyetine Etkisi
Kayışkan D., Şalvarlı M. S.
İletişim Güncel Gelişmeler, Prof. Dr. Himmet KARADAL,Dr. Rengim SİNE NAZLI,Dr. Enes BAL, Editör, Akademi Titiz Yayınları, İstanbul, ss.31-53, 2020
2020
2020For Sustainable Development: Future Trends in Renewable Energy and Enabling Technologies
Şalvarlı M. S., Şalvarlı H.
Renewable Energy Resources, Challenges and Applications, Mansour Al Qubeissi,Ahmad El-kharouf,Hakan Serhad Soyhan, Editör, intechopen, London, ss.3-18, 2020
Bilimsel Hakemlikler
Ocak 2024
Ocak 2024BMI JOURNAL
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2023
Haziran 2023Journal of Business in The Digital Age
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler FakültesiDergisi (Online)
Hakemli Bilimsel Dergi
Ödüller
Haziran 2020
Haziran 2020En İyi Bildiri Ödülü
5. Emı Internatıonal Entrepreneurshıp Socıal Scıence Congres
Haziran 2020
Haziran 2020