Öğr. Gör. Dr. LÜTFİYE ÖZGE GÜNEY


Rektörlük, Rektörlük

Rektörlük


WoS Araştırma Alanları: Bilgisayar Bilimi Bilgi Sistemleri, Bilgisayar Bilimi İnterdisipliner Uygulamalar, Sosyal Bilimler İnterdisipliner, Eğitim Bilimsel Disiplinler, Ulaşım


Avesis Araştırma Alanları: Ekonometri, Yöneylem, İstatistik, Sayısal Yöntemler, Bilgi ve Belge Yönetimi, Enformatik, Eğitim Teknolojisi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi, Coğrafi Bilgi Sistemleri, Arazi Bilgi Sistemleri, Çevresel Bilgi Sistemleri, Bilgisayar Bilimleri, İstatistik, Optimizasyon, Sayısal Analiz, İstatistik, İnternet-CBS, Çok Ölçütlü Karar Verme Analizi


Yayınlardaki İsimler: Oral, Lütfiye Özge, Güney, L. Özge, Oral, L.Ö., Güney, L.Ö., Oral, L.Özge

Metrikler

Yayın

34

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

12

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (Sobiad)

79

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

4

Toplam Atıf Sayısı

94

Proje

9

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2008 - 2015

2008 - 2015

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ekonometri (Dr), Türkiye

2005 - 2007

2005 - 2007

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ekonometri (Yl) (Tezli), Türkiye

2000 - 2004

2000 - 2004

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Ekonometri Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

Ulaşım Hizmetlerinin Geliştirilmesine Yönelik Optimizasyon Tekniklerinin Kullanılması Üzerine Bir Çalışma Sürdürülebilir Kalkınma

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2007

2007

Yüksek Lisans

Coğrafi bilgi sistemi tabanlı kampüs bilgi sistemi : Bir uygulama

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ekonometri (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Ekonometri

Yöneylem

İstatistik

Sayısal Yöntemler

Bilgi ve Belge Yönetimi

Enformatik

Eğitim Teknolojisi

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

Coğrafi Bilgi Sistemleri

Arazi Bilgi Sistemleri

Çevresel Bilgi Sistemleri

Bilgisayar Bilimleri

İstatistik

Optimizasyon

Sayısal Analiz

İstatistik

İnternet-CBS

Çok Ölçütlü Karar Verme Analizi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2011 - Devam Ediyor

2011 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Rektörlük, Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Medya okuryazarlığı Sürdürülebilir Kalkınma

Açık ve Uzaktan Öğrenme

Açık ve Uzaktan Öğrenme

Uzaktan Eğitim

Verdiği Kurs ve Eğitimler

2022 - 2022

2022 - 2022

Yeni Kayıtlanan öğrencileri için onlinede Bilgilendirme Eğitimi

Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim

Güney L. Ö.

2022 - 2022

2022 - 2022

Lisansüstü öğrenciler için Proje Yazma Eğitimi

Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı

Baran B., Güney L. Ö., Karagöz E., Yacı Ş. N.

2022 - 2022

2022 - 2022

Yeni kayıtlanan öğrenciler için onlineDEU Bilgilendirme Yayını

Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim

Güney L. Ö.

2022 - 2022

2022 - 2022

onlineDEU ve Sanal Sınıf Uygulamasında Yenilikler

Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim

Güney L. Ö.

Makaleler

Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. İklim Değişikliği ve Tarihi Çevre Bilincinin Oluşturulmasında Dijital Unsurların Kullanımı: Elektronik Kitap Örneği

Akyüz Levi E. E., Baran B., Dizdaroğlu A., Güney L. Ö., Yacı Ş. N., Karagöz E.

17. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kastamonu, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, ss.465-479, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. Evaluation of “Sustainable Learning Spaces and Innovative Technologies in Education Workshop” in the Sustainable Hybrid Classroom

Baran B., Yacı Ş. N., Güney L. Ö., Akdoğan F. S.

17th International Symposium on Computer and Instructional Technologies (ICITS 2024), Kastamonu, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, ss.437-448, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

3. Formative Evaluation of Environmentally Sustainable Hybrid Classroom Model: Stakeholder Perspectives

Baran B., Yacı Ş. N., Güney L. Ö., Tokuç A.

ICITS 2024 17. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Kastamonu, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

4. Sustainable Meta-Class Model in Higher Education

Hotar F. S. N., Baran B., Tokuç A., Yacı Ş. N., Güney L. Ö., Apdik S. N.

EDEN 2024 Annual Conference, Graz, Avusturya, 16 - 18 Haziran 2024, ss.123-124, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2022

2022

5. Artırılmış Gerçeklik ve Web Tabanlı İçerik Yönetim Modeli

Baran B., Karagöz E., Güney L. Ö., Yıldız C., Dizdaroğlu A.

The 4nd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies (DILET2022), Ankara, Türkiye, 8 - 09 Aralık 2022, ss.380, (Özet Bildiri)

2022

2022

6. Yükseköğretimde Eğitmenlerin Tpack Düzeylerinin İncelenmesi

Baran B., Güney L. Ö., Yacı Ş. N., Karagöz E., Akdoğan F. S.

DİLET 2022, Ankara, Türkiye, 8 - 09 Aralık 2022, ss.384-385, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

7. DigCompEdu Framework in Higher Education: Digital Competency Level of Faculty Members

Baran B., Yacı Ş. N., Karagöz E., Güney L. Ö., Akdoğan F. S.

The 4nd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies (DILET2022), Ankara, Türkiye, 8 - 09 Aralık 2022, ss.273-279, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

8. ROBOTİK EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN ZİHİNLERİNDEKİ BİLİM VE TEKNOLOJİ KAVRAMLARINA ETKİSİ

Karagöz E., Oral L. Ö., Çavaş B.

International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, cilt.1, ss.12-19, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

9. SYSTEM DEVELOPMENT LIFE CYCLE IN AN EFFECTIVE LEARNING MANAGEMENT SYSTEM DESIGN

Karagöz E., Oral L. Ö.

EBEEC2019, Bucuresti, Romanya, 10 - 12 Mayıs 2019, ss.38, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. Topsis, Moora ve Copras Tekniklerine Dayalı Etkin Sunucu Yönlendirme Sistemi: Mobil Uygulama

Oral L. Ö., Karagöz E., Tecim V., Ahmet Volkan E.

5th International Management Information Systems Conference, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2018, ss.1-14, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

12. Web-Based Effective Decision MAking Process Design

KARAGÖZ E., ORAL L. Ö., YILDIZ C., TECİM V.

4th International Management Information Systems Conference (IMISC2017), İstanbul, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2017, ss.65, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Designing business management platform for effective communication using beacon technology

Karagöz E., Yıldız C., Oral L. Ö., Tecim V.

9th International Conference-The Economies of Balkan and Eastern Europe Countries in the changed world, Athens, Yunanistan, 28 - 30 Nisan 2017, ss.46, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. An interactive web based project management tool for business decision making process

Karagöz E., Oral L. Ö., Yıldız C., Tecim V.

9th International Conference - The Economies of Balkan and Eastern Europe Countries in the changed world, Athens, Yunanistan, 28 - 30 Nisan 2017, ss.3-13, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

15. LMS Selection Process for Effective Distance Education System in Organizations

Karagöz E., Güney L. Ö., Kaya O. H., Tecim V.

Conference on Economies of Balkan and Eastern Europe Countries in the Changed World (EBEEC), Split, Hırvatistan, 6 - 08 Mayıs 2016, ss.343-356, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2016

2016

16. ETKİN YÖNETİM AMAÇLI AKILLI İLETİŞİM PLATFORMU GELİŞTİRİLMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ

Karagöz E., Yildiz C., Oral L. Ö.

3. INTERNATIONAL MANAGEMENT INFORMATION SYSTEMS CONFERENCE, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

17. Analyzing Public Transportation for The Effects of Individual Characteristics on Mode Choice with Multi Agent Simulation

Güney L. Ö., Tecim V.

9th International Conference on Interdisciplinarity in Engineering (INTER-ENG), Tirgu Mures, Romanya, 8 - 09 Ekim 2015, cilt.22, ss.290-297, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

2015

2015

18. Sınavların Ölçme ve Değerlendirilme Analizinde Bulanık Mantığın Kullanılması

Karagöz E., Yildiz C., Oral L. Ö., Tecim V.

2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi 2015, Erzurum, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.459-470, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

19. SINAVLARIN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANALİZİNDE BULANIK MANTIĞIN KULLANILMASI

KARAGÖZ E., ORAL L. Ö., YILDIZ C., TECİM V.

2. ULUSAL YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ KONFERANSI, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

20. USING DECISION TREES FOR ESTIMATING MODE CHOICE OF TRIPS IN BUCA-IZMIR

Oral L. Ö., Tecim V.

29th International Annual Symposium of the Urban-Data-Management-Society (UDMS), London, Kanada, 29 - 31 Mayıs 2013, cilt.40-4-W1, ss.139-145, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Kitaplar

2024

2024

1. Designing Adaptive Learning Space by Integrating Technology to a Sustainable Classroom

Hotar N., Baran B., Tokuç A., Bukova Güzel E., Akdoğan F. S., Karagöz E., et al.

Adaptive Learning Technologies for Higher Education, Tran Minh Tung, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.126-163, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

2. The Collaborative Digital Content Library Fostering Faculty Members Collaboratively Building Learning Sources

Karagöz E., Güney L. Ö., Baran B.

Handbook of Research on Managing and Designing Online Courses in Synchronous and Asynchronous Environments, DURAK Gürhan,ÇANKAYA Serkan, Editör, IGI Global yayınevi, Oregon, ss.196-213, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

3. The Collaborative Digital Content Library Fostering Faculty Members' Collaboratively Building Learning Sources

Karagöz E., Güney L. Ö., Baran B.

Handbook of Research on Managing and Designing Online Courses in Synchronous and Asynchronous Environments, Durak Gökhan,Çankaya Serkan, Editör, IGI GLOBAL, Oregon, ss.196-213, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

4. Sanal Gerçeklik ve Eğitim Alanındaki Uygulamaları

KARAGÖZ E., YILDIZ C., GÜNEY L. Ö., ÇAVAŞ B., ÇAVAŞ P.

Dijital Medya ve Öğrenme, Abdullah Kuzu, Elif Kuzu, Editör, Pegem, Ankara, ss.153-168, 2020

2019

2019

5. Bilim Merkezlerinde Avrupa Bilim İnsanları Gecesi Programı

KARAGÖZ E., ORAL L. Ö., ÇAVAŞ B.

OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu, Uygar Kanlı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.355-370, 2019

2019

2019

6. A View of the impact of Technology on Science Education in 2070

KARAGÖZ E., ÇAVAŞ B., ORAL L. Ö.

Science Education: Visions of the Future, AKPAN Ben, Editör, Next Generation Education, Abuja, ss.261-288, 2019

2019

2019

7. Fen Bilimleri Eğitiminde Etkileşimli Elektronik Kitapların Kullanımı

KARAGÖZ E., ORAL L. Ö., ÇAVAŞ B.

Fen ve Matematik Eğitiminde Teknolojik Yaklaşımlar, Dr. Devrim AKGÜNDÜZ, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.246-264, 2019

2016

2016

8. ”Etkin Yönetim Amaçlı Akıllı İletişim Platformu Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi

KARAGÖZ E., YILDIZ C., GÜNEY L. Ö., TECİM V.

SMART TECHNOLOGY and SMART MANAGEMENT, Vahap TECİM, Can AYDIN, Çiğdem TARHAN, Editör, GÜLERMAT, İzmir, ss.217-224, 2016

Desteklenen Projeler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Etkin Eğitim Süreçlerinde Sürdürülebilir Meta Sınıf Model

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

BARAN B. (Yürütücü), APTİK S. N., KARAGÖZ E., BOZDAĞ Ö., TOKUÇ A., GÜNEY L. Ö., et al.

2009 - 2010

2009 - 2010

Esnaf Bilgi SistemiSürdürülebilir Kalkınma

Kalkınma Ajansı

Aydın C., Tecim V. (Yürütücü), Dalan Ö., Güney L. Ö.

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Temmuz 2020

Temmuz 2020

Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Şubat 2024

Şubat 2024

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

BAP Güdümlü, İnönü Üniversitesi, Türkiye

Akademik Dolaşım Faaliyetleri

2023 - 2023

2023 - 2023

Erasmus Programı

Eğitim Alma

FernUniversiaet-Gesamthochschule Hagen, Almanya



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 10

h-indeksi (WOS): 2

Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Yaşam Boyu Öğrenme

https://avesis.deu.edu.tr/arastirma-grubu/yab

Dokuz Eylül Üniversitesi, Turkey