-
1985 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2014 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2014 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2012 - 2014 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2006 - 2009 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2000 - 2003 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
Sorgulama temelli öğrenmenin sınıf öğretmeni adaylarının bilimsel süreç becerilerine ve kavramsal anlamalarına etkisi
SILAY İ. (Danışman)
-
Sorgulama temelli öğrenme yönteminin, öğrencilerin bilimsel süreç becerileri ve kavramsal anlamaları üzerindeki etkisi
SILAY İ. (Danışman)
-
Probleme dayalı öğrenmenin öğretmen adaylarının fizik dersi başarısı, öğrenme yaklaşımları ve bilimsel süreç becerileri üzerindeki etkisi
SILAY İ. (Danışman)
-
İşbirlikli gruplarda öğrenme stillerinin fizik dersi başarısı ile hatırda tutma düzeyine etkisinin incelenmesi
SILAY İ. (Danışman)
-
Fizik öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerilerini kullanım düzeylerinin fizik tutumu, cinsiyet, sınıf düzeyi ve mezun oldukları lise türü ile ilişkilerinin değerlendirilmesi
SILAY İ. (Danışman)
-
Fizik dersinde yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına göre hazırlanan öğretim materyallerinin öğrenci başarısına etkileri
SILAY İ. (Danışman)
-
Fizik eğitiminde işbirlikli öğrenme gruplarında problem çözme stratejilerinin öğrenci başarısı, başarı güdüsü ve tutumu üzerindeki etkileri
SILAY İ. (Danışman)
-
Fizik eğitiminde öğrenme stillerine dayalı öğretim yöntemlerinin öğrenci başarısı üzerindeki etkileri
SILAY İ. (Danışman)
-
Bilgisayar destekli işbirlikli öğrenme yönteminin fizik dersi (Newton`un hareket kanunları) öğrenci başarısı üzerindeki etkisi
SILAY İ. (Danışman)
-
Ortaöğretim fizik dersi mekanik (II) konuları öğretim programı geliştirme üzerine bir çalışma (yeryüzünde hareket, iş-enerji, itme ve momentum
SILAY İ. (Danışman)