Makaleler
12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (6)
2. Reklam Ajanslarının Sektörel Dergilerdeki İlanlarının Kurumsal Tasarım Unsurları Bağlamında İncelenmesi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.190-203, 2020 (Hakemli Dergi)
5. Importance of Employer Brand Management in the Branding Process of Advertising Agencies
International Journal of Scientific and Technological Research
, cilt.4, sa.10, ss.327-333, 2018 (Hakemli Dergi)
7. Reklam Müzikleri Aracılığıyla Marka Kimliğinde Yaşanan Revizyon: Atasay ve Pınar Televizyon Reklamlarına Yönelik Bir Araştırma
Global Media Journal Turkish Edition
, cilt.8, sa.16, ss.303-327, 2018 (Hakemli Dergi)
8. İnsan Kaynakları Yönetiminin Derin İçgörüsü: Yetenek Yönetimi Ve İşveren Markası İlişkisi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.11, sa.56, ss.823-834, 2018 (Hakemli Dergi)
12. Reklam Ajanslarında Çalışanların Motivasyonunu Etkileyen Ergonomik Faktörler Üzerine Betimsel Bir İnceleme
Süleyman Demirel Üniversitesi Mühendislik Bilimleri ve Tasarım Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.615-621, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
1. Markayı Sembolize Eden Güçlü Müttefik: Tüketici İknası ve Bağlılığında Marka Maskotları Üzerine Nicel Bir Araştırma
International Aegean Symposium on Social SciencesHumanities, İzmir, Türkiye, 15 - 16 Şubat 2020, (Tam Metin Bildiri)
3. Markaların Sosyal Medyadaki Anlık Aksiyonlarının Güncel Adı: Gerçek Zamanlı Pazarlama ve Uygulamalarının Bernbach’ın Yaratıcılık Yaklaşımına Göre İncelenmesi
6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 26 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
5. İşveren Marka Kimliğinin İşe Alım İlanlarına Yansıması: Yaratıcı Çalışmalar Üzerine Birİnceleme
International Social Research Congress, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, cilt.3, ss.1060-1076, (Tam Metin Bildiri)
6. Values of Corporate Reputation A Study Based on SimilaritiesAnd Differences of Brand Image and Employer Brand Image
AGP Berlin Konferansı, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
7. İşletmelerin İşveren Markası Uygulamalarının Kurumsal İtibar Algısına Etkisi Y Kuşağı Potansiyel Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma
4.Uluslararası itibar Yönetimi Konferansı, 16 - 17 Mart 2016, (Özet Bildiri)
8. Şehirlerarası Otobüs Şoförlerinin Çalışma Koşulları Betimsel Bir İnceleme
20.Ergonomi Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
3. New Game Area in Competition of Brands by means of DigitalTransformation: Approach of E-Sport and Importance from the Point of Marketing Communication
New Communication Approaches in the Digitalized World, Mehmet Serdar Erciş Enes Emre Başar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.204-213, 2020
4. Elektronik Ticarette İkinci El Giyimin Cazibe Platformları: Online Pazar Yerlerine Yönelik Bir Araştırma
Pazarlama Araştırmaları II, Burak Nakıboğlu, Editör, Akademisyen Kitabevi, ss.63-79, 2019
6. Reklam Ajanslarına İşveren Markası Bakışı
Detay Yayıncılık, Ankara, 2017
7. Digital Steps by Businesses That Sustain Corporate Reputations: Employer Branding Videos
Researches on Science and Art in 21st Century Turkey, Arapgiroğlu Hasan, Atık Atilla, Elliott Robert L., Turgeon Edwad, Editör, Gece Publishing, Ankara, ss.567-578, 2017
8. Doğruluk Şarttır, Yaratıcılık Bir Sonuçtur
Reklam Ustaları II, Elden Müge, Çelik Murat, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.371-403, 2017
9. David Ogilvy Satarız ya da Satarız
Reklam Ustaları I, Elden,Müge, Bakır, Uğur, Editör, Detay Yayıncılık, İzmir, ss.291-321, 2014
