Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 10

1. Markayı Sembolize Eden Güçlü Müttefik: Tüketici İknası ve Bağlılığında Marka Maskotları Üzerine Nicel Bir Araştırma

International Aegean Symposium on Social SciencesHumanities, İzmir, Türkiye, 15 - 16 Şubat 2020, (Tam Metin Bildiri)

2. Pazarlamada Radikal Oluşu Sembolize Eden Gerilla Reklamlarda Kullanılan Reklam Mesajı Çekicilikleri Üzerine Bir Analiz

IX. Umteb International Congress On Vocational Technical Sciences, Gaziantep, Türkiye, 7 - 08 Şubat 2020, (Tam Metin Bildiri)

4. Bir İkna Stratejisi Olarak Duygusal Çekicilik Türlerinin Sigorta Reklamlarında Kullanımı: Anadolu Sigorta ve Allianz Sigorta Örnekleri

Uluslararası Sosyal Araştırmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2018, ss.62-64, (Özet Bildiri)

5. İşveren Marka Kimliğinin İşe Alım İlanlarına Yansıması: Yaratıcı Çalışmalar Üzerine Birİnceleme

International Social Research Congress, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, cilt.3, ss.1060-1076, (Tam Metin Bildiri)

10. Çevresel Sürdürülebilirlikte Markaların Yeşil PerformansGöstergesi Yeşil Ürün Üretimi Ve Yeşil Reklamcılık

II.Uluslararası İletişim Öğrencileri Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 9

1. Markaların Dijital Pazarlama Mottosu: İçerik Varsa Bağlam, Bağlam Varsa, Anlam Vardır

Pazarlamanın Dijital Halleri, Özen OKAT & Mehmet TOKATLI, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.149-178, 2022 Creative Commons License

2. A Rebellion To Traditional Beauty Forms In Advertisement: Explication Of Dove – Campaign Regarding My Beauty Is Beyond Numbers According To Elaboration Likelihood Model

Academic Studies In Social Sciences, Prof. Dr. Hasan BABACAN, Assoc. Prof. Dr. Meriç ERASLAN, Assoc. Prof. Dr. Abidin TEMİZER, Editör, IVPE Cetinje, Montenegro, Montero, ss.15-31, 2020

3. New Game Area in Competition of Brands by means of DigitalTransformation: Approach of E-Sport and Importance from the Point of Marketing Communication

New Communication Approaches in the Digitalized World, Mehmet Serdar Erciş Enes Emre Başar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.204-213, 2020

4. Elektronik Ticarette İkinci El Giyimin Cazibe Platformları: Online Pazar Yerlerine Yönelik Bir Araştırma

Pazarlama Araştırmaları II, Burak Nakıboğlu, Editör, Akademisyen Kitabevi, ss.63-79, 2019

5. Role Of Brand Applications In Creation Of Brand Loyalty As A Virtual Experience Marketing Practice: A Study On Vocational Schools

Innovative Approaches In Social, Human And Administrative Sciences, , Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.73-92, 2018

7. Digital Steps by Businesses That Sustain Corporate Reputations: Employer Branding Videos

Researches on Science and Art in 21st Century Turkey, Arapgiroğlu Hasan, Atık Atilla, Elliott Robert L., Turgeon Edwad, Editör, Gece Publishing, Ankara, ss.567-578, 2017

8. Doğruluk Şarttır, Yaratıcılık Bir Sonuçtur

Reklam Ustaları II, Elden Müge, Çelik Murat, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.371-403, 2017

9. David Ogilvy Satarız ya da Satarız

Reklam Ustaları I, Elden,Müge, Bakır, Uğur, Editör, Detay Yayıncılık, İzmir, ss.291-321, 2014
Metrikler

Yayın

32

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Sobiad)

133

H-İndeks (Sobiad)

6

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları