Eğitim Bilgileri
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorPost Doktora
Montclair State University, College of Education and Human Science , Educational Foundations, Amerika Birleşik Devletleri
2016 - 2020
2016 - 2020Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim (Dr), Türkiye
2012 - 2015
2012 - 2015Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim (Yl) (Tezli), Türkiye
2008 - 2012
2008 - 2012Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2020
2020Doktora
Çalışma belleğinin geliştirilmesine yönelik erken müdahale programının özel yetenekli çocukların çalışma belleği performansına etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim (Dr)
2015
2015Yüksek Lisans
Okul öncesi dönemde potansiyel üstün zekalı çocukların belirlenmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2023
2023Keeping Babies & Children in Mind
Mesleki Eğitim
Montclair State University
2023
2023Early Childhood Development: Global Strategies for Implementation
Mesleki Eğitim
Harvard University
2023
2023Writing in the Sciences
Mesleki Eğitim
Stanford University
2023
2023Philosophy for Children
Mesleki Eğitim
Montclair State University
2023
2023DIR 101: An Introduction to DIR and DIRFloortime
Mesleki Eğitim
The International Council on Development and Learning (ICDL)
2023
2023The Schoolwide Enrichment Model
Mesleki Eğitim
University of Connecticut
2017
2017Doing Philosophy with Children (Level 4)
Mesleki Eğitim
EPIC International
2017
2017Doing Philosophy with Children (Level 3)
Mesleki Eğitim
EPIC International
2015
2015Doing Philosophy with Children (Level 2)
Mesleki Eğitim
EPIC International
2015
2015Doing Philosophy with Children(Basic Level)
Mesleki Eğitim
EPIC International
2014
2014Küçük Adımlar
Mesleki Eğitim
Zihinsel Engelliler Destek Derneği
Araştırma Alanları
Üstün Zekalılar Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
2020 - 2021
2020 - 2021Rektörlüğe Bağlı Koordinatör Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
2019 - 2020
2019 - 2020Engelsiz Dokuz Eylül Koordinatörü
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
Makaleler
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (10)
2023
20231. The Effect of Philosophy for Children (P4C) Curriculum on Formulating Question Skills of Children with Special Learning Disabilities
KARADAĞ F.
Anadolu University Journal of Education Faculty , cilt.7, sa.3, ss.570-587, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20232. Why Doing Philosophy for Children Approach Is a Need for Gifted Children?
KARADAĞ F.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.15, sa.1, ss.169-178, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20223. Early Literacy Skills Of Gifted Children in Preschool
KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.53, ss.212-223, 2022 (TRDizin)
2022
20224. İlkokul Öğrencilerinin Bakış Açısından Özel Gereksinimli Akranlarının Okuldaki Deneyimleri
DOĞMAZ TUNALI S., MUTLU H., KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V.
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , sa.8, ss.256-272, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20225. Working Memory Based Early Intervention Program for Gifted Preschoolers: An Effectiveness Study
KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V.
Journal for the Education of Gifted Young Scientists , cilt.1, sa.10, ss.121-135, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20226. Özel Yetenekli Çocukların Ebeveyni Olmak ve Erken Çocuklukta Özel Yetenekli Olmak: Ebeveyn Görüşleri
Garip Eroğlu S., KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V.
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.197-226, 2022 (TRDizin)
2020
20207. Özel Yeteneklilerin Eğitiminde Erken Müdahale Uygulamaları
KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.15, sa.4, ss.2721-2740, 2020 (TRDizin)
2018
20188. Çocuklar İçin Felsefe/Çocuklarla Felsefe: Felsefi Metotlar, Uygulamalar ve Amaçlar
BOYACI GÜLENÇ N. P., KARADAĞ F., GÜLENÇ K.
Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
, cilt.2018, sa.31, ss.145-173, 2018 (TRDizin)
2018
20189. Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Felsefi Sorgulama Süreçlerinde Oluşturdukları Soruların Düzeyi ve Verdikleri Cevapların Niteliği: Çocuklarla Felsefe Eğitimi
KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V., GÜLENÇ K.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.10, sa.2, ss.277-294, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201810. The Effectiveness of The Philosophy with Children Curriculum on Critical Thinking Skills of Pre-School Children
KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.43, sa.195, ss.19-40, 2018 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2017
201711. 5-6 Yaş Çocuklar için Felsefi Sorgulama Yoluyla Eleştirel Düşünmenin Değerlendirilmesi Ölçeğinin Geliştirilmesi
KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V., YILDIZ T.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.9, sa.4, ss.1025-1037, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201712. Okul Öncesi Dönem ve Özel Yetenek
KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.10, sa.51, ss.737-745, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201713. Empathising and systematising in children with and without autism spectrum disorder
GİRLİ A., KARADAĞ F., KARABEY B.
Journal of Human Sciences
, cilt.14, sa.1, ss.457-472, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201614. Özel Yetenekli Bireylerin Tanılanması ve Tanılamaya Yönelik Alternatif Değerlendirme Araçları
KARADAĞ F.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.9, sa.46, ss.561-571, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201615. Identifying Gifted Preschoolers in Turkey The Reliability and Validity of the Turkish Translated Version of the GRS Preschool Kindergarten Form
KARADAĞ F., KARABEY B.
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES , cilt.4, sa.10, ss.8-16, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
201416. Okul Öncesi Dönemde Akranların Sınıflarındaki Özel Gereksinimli Öğrenciyi Tercih Etme Durumları
KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V., GİRLİ A.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.31, ss.191-215, 2014 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Tipik Gelişim Gösteren Akranlara Göre Özel Gereksinimli Bireyler İçin Okullarda Yapılması Gereken Düzenlemeler: SCAMPER Tekniği
KARADAĞ F., MUTLU H., YILDIZ DEMİRTAŞ V., DOĞMAZ TUNALI S.
5th ELMIS International Special Education Congress, Konya, Türkiye, 25 - 27 Ağustos 2022, ss.499-510, (Tam Metin Bildiri)
2022
20222. Özel Gereksinimli Bireyler İle İletişim Becerilerini Geliştirilmeye Yönelik Öğretmen Eğitiminin Etkililiği: Öğretmen Görüşleri
KARADAĞ F.
5th ELMIS International Special Education Congress, Konya, Türkiye, 25 - 27 Ağustos 2022, ss.511-517, (Tam Metin Bildiri)
2022
20223. Working Memory Performance in Preschool: Application Examples for Gifted Children
KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V.
5th International Scientific and Practical Conference:Innovative Technologies In Preschool Education, Ukrayna, 14 - 15 Nisan 2022, (Özet Bildiri)
2022
20224. Developing Creativity In Preschool: Scamper Application Examples
YILDIZ DEMİRTAŞ V., KARADAĞ F.
5th International Scientific and Practical Conference:Innovative Technologies In Preschool Education, Ukrayna, 14 - 15 Nisan 2022, (Özet Bildiri)
2021
20215. Öğretmenlere Göre Özel Gereksinimli Öğrencilerin Okulda Yaşadıkları: Raft Tekniği
DOĞMAZ S., KARADAĞ F., MUTLU H., YILDIZ DEMİRTAŞ V.
2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.14-24, (Tam Metin Bildiri)
2021
20216. İlkokul Çocuklarına Göre Özel Gereksinimli Bireyler: Resim Çiz-Anlat Tekniği
MUTLU H., YILDIZ DEMİRTAŞ V., DOĞMAZ S., KARADAĞ F.
2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri)
2021
20217. İlkokul Öğrencilerinin Gözünden Özel Gereksinimli Akranlarının Okuldaki Deneyimleri
DOĞMAZ TUNALI S., MUTLU H., KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V.
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, ss.121, (Özet Bildiri)
2018
20188. Özel Yetenekli Çocukların Eleştirel Düşünme Beceri Düzeylerine Göre Soru Sorma Becerileri
KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V.
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.592-603, (Tam Metin Bildiri)
2018
20189. Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Ailelerin Okul, Öğretmen ve Materyal Tercihlerinin İncelenmesi
DOĞMAZ S., KARADAĞ F.
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.278, (Özet Bildiri)
2018
201810. Okul Öncesi Dönemde Özel Yetenekli Çocuklara Yönelik Erken Müdahale Programlarının İncelenmesi
KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V., DOĞMAZ S.
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.279, (Özet Bildiri)
2018
201811. Özel Yetenekli ve Normal Gelişim Gösteren Çocukların Soru Sorma Düzeylerinin İncelenmesi
KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V., DOĞMAZ S.
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.280, (Özet Bildiri)
2017
201712. Okul Öncesi Dönemde Çocuklarla Felsefe Eğitimi Programı’nın Çocukların Eleştirel Düşünme ve Soru Sorma Becerileri Üzerindeki Etkililiği
YILDIZ DEMİRTAŞ V., KARADAĞ F.
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.171-172, (Özet Bildiri)
2017
201713. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V.
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.165-166, (Özet Bildiri)
2017
201714. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Çalışacakları Tanı Gruplarına İlişkin Metaforları
YILDIZ DEMİRTAŞ V., ÖZTÜRK H., DOĞMAZ S., KARADAĞ F.
IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1329-1330, (Özet Bildiri)
2017
201715. Özel Eğitim Alanında Ücretli Öğretmenlik
ÖZTÜRK H., KARADAĞ F., DOĞMAZ S.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.728, (Özet Bildiri)
2017
201716. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ile Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
DOĞMAZ S., ÖZTÜRK H., KARADAĞ F.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.722-723, (Özet Bildiri)
2017
201717. Okul Öncesi Dönemde Felsefi Sorgulama Becerilerinin Gelişimi: ‘Çocuklarla Felsefe Eğitimi’
KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.620-621, (Özet Bildiri)
2017
201718. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüne İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Görüşleri
ÖZTÜRK H., DOĞMAZ S., KARADAĞ F.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.729-730, (Özet Bildiri)
2017
201719. Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Yeni Bir Uygulama: Destek Eğitim Odaları
KARADAĞ F., DOĞMAZ S., ÖZTÜRK H., Ercan M.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.720-721, (Özet Bildiri)
2016
201620. Analysis of Studies on Families of Gifted Children
KARADAĞ F., DOĞMAZ S., ÖZTÜRK H.
1st International Conference on Marriage, Couples and Family Counseling, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.38-39, (Özet Bildiri)
2016
201621. A Study on Families of Individuals with Learning Difficulties
ÖZTÜRK H., KARADAĞ F., DOĞMAZ S.
1st International Conference on Marriage, Couples and Family Counseling, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.36-37, (Özet Bildiri)
2016
201622. An Analyze of the Studies on Families of Individuals with Mental and Physical Disabilities
DOĞMAZ S., ÖZTÜRK H., KARADAĞ F.
1st International Conference on Marriage, Couples and Family Counseling, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.40-41, (Özet Bildiri)
2016
201623. The Theory of Mind for Gifted Individuals
KARADAĞ F., GİRLİ A.
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.372-373, (Özet Bildiri)
2016
201624. The Metaphor Perceptions of Pre service Teachers for Gifted Children
KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V., ÖZTÜRK H.
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.374-375, (Özet Bildiri)
2016
201625. Okul Öncesi Dönemde Üstün Yetenekli Çocukları Tanılamak Amacıyla Uyarlanan Gifted Rating Scale Preschool Kindergarten Ölçeğinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
KARADAĞ F., KARABEY B.
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.326, (Özet Bildiri)
2016
201626. Üstün Yetenekli Bireylerin Tanılanmasında Alternatif Değerlendirme Araçları
KARADAĞ F., KARABEY B.
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.323-324, (Özet Bildiri)
2016
201627. Üstün Yetenekli Çocukların Alternatif Görsel Sanatlar Eğitimine Yönelik Görüşleri
GÜVEN M., KARADAĞ F., CARUŞ Ö.
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.399, (Özet Bildiri)
2016
201628. The Reliability and Validity of a Turkish Translated Version of the Gifted Rating Scale Preschool Kindergarten Form
KARADAĞ F., KARABEY B.
15th International ECHA Conference, Viyana, Avusturya, 2 Mart - 02 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2014
201429. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerinin Sosyal Beceri, Benlik Kavramı ve Akademik Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
DOĞMAZ S., GİRLİ A., KARADAĞ F., ÖZTÜRK H.
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.9, (Özet Bildiri)
2014
201430. Üstün Yetenekli, Asperger Sendromlu ve Normal Gelişim Gösteren Bireylerin Akademik Öz Yeterlik Benlik Kavramı ve Sosyal Becerilerinin İncelenmesi
KARADAĞ F., GİRLİ A., ÖZTÜRK H., DOĞMAZ S.
24.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.7-8, (Özet Bildiri)
2014
201431. Üstün Yetenekli ve Normal Gelişim Gösteren 10-16 Yaş Grubu Çocukların Yalnızlık, Sosyal Beceri ve Empati Düzeylerinin İncelenmesi
DOĞMAZ S., GİRLİ A., KARADAĞ F., ÖZTÜRK H.
IV.Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, ss.34, (Özet Bildiri)
2014
201432. Üstün Zeka/Yetenekliler Eğitimi Üzerine Yapılan Araştırmalarda Eğilimler: Bir İçerik Analizi Çalışması
KARABEY B., KARADAĞ F., DOĞMAZ S.
IV. Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, ss.35, (Özet Bildiri)
2014
201433. Üstün Yetenekli, Asperger Sendromlu ve Normal Gelişim Gösteren Bireylerin Çıkarsama Yeteneği ve Zihin Kuramı Becerilerinin İncelenmesi
KARADAĞ F., GİRLİ A., DOĞMAZ S., ÖZTÜRK H.
IV.Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2013
201334. Okul Öncesi Dönemde Akranların Sınıflarındaki Özel Gereksinimli Öğrenciye Yönelik Görüşleri
YILDIZ DEMİRTAŞ V., KARADAĞ F.
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 31 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.229-230, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğunda Aile Eğitimi ve Katılımı
KARADAĞ F.
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Eğitsel Müdahale Yaklaşımları, Dr.Öğr.Üyesi M.Abdulbaki Karaca; Dr.Öğr.Üyesi Abdullah Eker, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.101-125, 2023
2023
20232. Philosophy for Children Approach In Language Education
KARADAĞ F.
21st Century Skills in Language Education, Çubukçu Feryal, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.173-192, 2023
2023
20233. Using SCAMPER in Language Education
YILDIZ DEMİRTAŞ V., KARADAĞ F.
21st Century Skills in Language Education, Çubukçu Feryal, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.19-36, 2023
2022
20224. Erken Çocukluk Döneminde Özel/Üstün Yetenekli Çocuklar (Tanılama-Müdahale-Eğitim)
KARADAĞ F.
Eğiten Yayınevi, Ankara, 2022
2022
20225. Özel Gereksinimli Bireylerin Kardeşleri
KARADAĞ F.
Özel Gereksinimli Bireylerde Aile Eğitimi ve Katılımı, Yıldız Demirtaş Vesile, Karadağ Filiz, Editör, Vize Akademik Danışmanlık, Ankara, ss.151-170, 2022
2021
20216. Erken Çocukluk Döneminde Okuma Becerilerinin Gelişimi ve Desteklenmesi
KARADAĞ F.
Erken Okuryazarlık Becerileri ve Desteklenmesi, ERBAY Filiz, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.83-97, 2021
2021
20217. Erken Okuryazarlıkta Sözel Dil Becerileri, Sözcük Dağarcığı ve Desteklenmesi
YILDIZ DEMİRTAŞ V., KARADAĞ F.
Erken Okuryazarlık Becerileri ve Desteklenmesi, Erbay Filiz, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.107-134, 2021
2021
20218. Pandemi Dönemi ve Özel Gereksinimli Bireyler
KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V.
COVID-19 Pandemisi ve Eğitim, DOĞAN Levent, ILGAZ Gökhan, Editör, Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yayınları, Edirne, ss.109-124, 2021
2019
20199. Çocuklar İçin Felsefi ÖykülerEğitimciler İçin El Kitabı
GÜLENÇ K., KARADAĞ F.
Dinozor Çocuk, İstanbul, 2019
2017
201710. Her Yaştan Kişilerle Bir Felsefi Sorgulama Topluluğu (FST) Yaratma
KARABEY B., KARADAĞ F.
DÜŞÜNMEYİ DÖNÜŞTÜRMEK: İlk ve orta sınıflarda Felsefi Sorgulama, Kurtul Gülenç Nihal Petek Boyacı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.80-92, 2017
2017
201711. 6 Yaşından 16 Yaşındakilere Kadar FST’ye Başkanlık Etmek İçin Bilmeniz Gerekenler
KARABEY B., KARADAĞ F.
DÜŞÜNMEYİ DÖNÜŞTÜRMEK: İlk ve orta sınıflarda Felsefi Sorgulama, Kurtul Gülenç, Nihal Petek Boyacı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.113-130, 2017
2017
201712. Felsefi Grup Tartışmalarında Farklı Yöntemler
KARADAĞ F.
DÜŞÜNMEYİ DÖNÜŞTÜRMEK: İlk ve orta sınıflarda Felsefi Sorgulama, Kurtul Gülenç Nihal Petek Boyacı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.93-113, 2017
2017
201713. 5 Yaşındakilerle Felsefi Düşünme
KARADAĞ F.
DÜŞÜNMEYİ DÖNÜŞTÜRMEK: İlk ve orta sınıflarda Felsefi Sorgulama, Kurtul Gülenç Nihal Petek Boyacı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.32-80, 2017
2014
201414. Otizmli Bir Arkadaşım Var
GİRLİ A., KARADAĞ F.
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Proje Kapsamı, İzmir, 2014
Ansiklopedide Bölümler
Desteklenen Projeler
2022 - 2022
2022 - 2022Özel Eğitim Gereksinimi Bulunan Öğrencilerin Eğiticilerine "Doğru İletişim Becerileri" Eğitimi
CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi
Karadağ F., Öğüt H.
2018 - 2019
2018 - 2019Dragon Dreaming Methodology for Youth Workers
AB Destekli Diğer Projeler
Karadağ F., Sainz O. A.
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorInternational Council of Philosophical Inquiry with Children (ICPIC),
Üye
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorNational Association for Gifted Children,
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Kasım 2022
Kasım 2022SAGE OPEN
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2021
Temmuz 2021SAGE OPEN
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2021
Ocak 2021SAGE OPEN
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2019
Ekim 2019SAGE OPEN
SSCI Kapsamındaki Dergi
Sanatsal Etkinlik
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
07 Ekim 2023 - 07 Ekim 2023
07 Ekim 2023 - 07 Ekim 2023Northeastern Philosophy of Education Society Conference
Moderatör
New York-Amerika Birleşik Devletleri
Burslar
2014 - 2016
2014 - 2016