Makaleler
16
Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (10)
2. Why Doing Philosophy for Children Approach Is a Need for Gifted Children?
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.15, sa.1, ss.169-178, 2023 (Hakemli Dergi)
5. Working Memory Based Early Intervention Program for Gifted Preschoolers: An Effectiveness Study
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
, cilt.1, sa.10, ss.121-135, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Çocuklar İçin Felsefe/Çocuklarla Felsefe: Felsefi Metotlar, Uygulamalar ve Amaçlar
Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
, cilt.2018, sa.31, ss.145-173, 2018 (Hakemli Dergi)
11. 5-6 Yaş Çocuklar için Felsefi Sorgulama Yoluyla Eleştirel Düşünmenin Değerlendirilmesi Ölçeğinin Geliştirilmesi
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.9, sa.4, ss.1025-1037, 2017 (Hakemli Dergi)
14. Özel Yetenekli Bireylerin Tanılanması ve Tanılamaya Yönelik Alternatif Değerlendirme Araçları
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.9, sa.46, ss.561-571, 2016 (Hakemli Dergi)
16. Okul Öncesi Dönemde Akranların Sınıflarındaki Özel Gereksinimli Öğrenciyi Tercih Etme Durumları
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.31, ss.191-215, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
34
3. Working Memory Performance in Preschool: Application Examples for Gifted Children
5th International Scientific and Practical Conference:Innovative Technologies In Preschool Education, Ukrayna, 14 - 15 Nisan 2022, (Özet Bildiri)
4. Developing Creativity In Preschool: Scamper Application Examples
5th International Scientific and Practical Conference:Innovative Technologies In Preschool Education, Ukrayna, 14 - 15 Nisan 2022, (Özet Bildiri)
5. Öğretmenlere Göre Özel Gereksinimli Öğrencilerin Okulda Yaşadıkları: Raft Tekniği
2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.14-24, (Tam Metin Bildiri)
6. İlkokul Çocuklarına Göre Özel Gereksinimli Bireyler: Resim Çiz-Anlat Tekniği
2. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri)
7. İlkokul Öğrencilerinin Gözünden Özel Gereksinimli Akranlarının Okuldaki Deneyimleri
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, ss.121, (Özet Bildiri)
8. Özel Yetenekli Çocukların Eleştirel Düşünme Beceri Düzeylerine Göre Soru Sorma Becerileri
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.592-603, (Tam Metin Bildiri)
12. Okul Öncesi Dönemde Çocuklarla Felsefe Eğitimi Programı’nın Çocukların Eleştirel Düşünme ve Soru Sorma Becerileri Üzerindeki Etkililiği
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.171-172, (Özet Bildiri)
13. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.165-166, (Özet Bildiri)
15. Özel Eğitim Alanında Ücretli Öğretmenlik
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.728, (Özet Bildiri)
16. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ile Öğrenme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.722-723, (Özet Bildiri)
17. Okul Öncesi Dönemde Felsefi Sorgulama Becerilerinin Gelişimi: ‘Çocuklarla Felsefe Eğitimi’
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.620-621, (Özet Bildiri)
18. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüne İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Görüşleri
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.729-730, (Özet Bildiri)
19. Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Yeni Bir Uygulama: Destek Eğitim Odaları
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.720-721, (Özet Bildiri)
20. Analysis of Studies on Families of Gifted Children
1st International Conference on Marriage, Couples and Family Counseling, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.38-39, (Özet Bildiri)
21. A Study on Families of Individuals with Learning Difficulties
1st International Conference on Marriage, Couples and Family Counseling, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.36-37, (Özet Bildiri)
22. An Analyze of the Studies on Families of Individuals with Mental and Physical Disabilities
1st International Conference on Marriage, Couples and Family Counseling, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.40-41, (Özet Bildiri)
23. The Theory of Mind for Gifted Individuals
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.372-373, (Özet Bildiri)
24. The Metaphor Perceptions of Pre service Teachers for Gifted Children
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.374-375, (Özet Bildiri)
25. Okul Öncesi Dönemde Üstün Yetenekli Çocukları Tanılamak Amacıyla Uyarlanan Gifted Rating Scale Preschool Kindergarten Ölçeğinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.326, (Özet Bildiri)
26. Üstün Yetenekli Bireylerin Tanılanmasında Alternatif Değerlendirme Araçları
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.323-324, (Özet Bildiri)
27. Üstün Yetenekli Çocukların Alternatif Görsel Sanatlar Eğitimine Yönelik Görüşleri
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.399, (Özet Bildiri)
28. The Reliability and Validity of a Turkish Translated Version of the Gifted Rating Scale Preschool Kindergarten Form
15th International ECHA Conference, Viyana, Avusturya, 2 Mart - 02 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
29. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerinin Sosyal Beceri, Benlik Kavramı ve Akademik Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.9, (Özet Bildiri)
30. Üstün Yetenekli, Asperger Sendromlu ve Normal Gelişim Gösteren Bireylerin Akademik Öz Yeterlik Benlik Kavramı ve Sosyal Becerilerinin İncelenmesi
24.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.7-8, (Özet Bildiri)
31. Üstün Yetenekli ve Normal Gelişim Gösteren 10-16 Yaş Grubu Çocukların Yalnızlık, Sosyal Beceri ve Empati Düzeylerinin İncelenmesi
IV.Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, ss.34, (Özet Bildiri)
32. Üstün Zeka/Yetenekliler Eğitimi Üzerine Yapılan Araştırmalarda Eğilimler: Bir İçerik Analizi Çalışması
IV. Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, ss.35, (Özet Bildiri)
33. Üstün Yetenekli, Asperger Sendromlu ve Normal Gelişim Gösteren Bireylerin Çıkarsama Yeteneği ve Zihin Kuramı Becerilerinin İncelenmesi
IV.Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
34. Okul Öncesi Dönemde Akranların Sınıflarındaki Özel Gereksinimli Öğrenciye Yönelik Görüşleri
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 31 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.229-230, (Özet Bildiri)
Kitaplar
14
1. Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğunda Aile Eğitimi ve Katılımı
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Eğitsel Müdahale Yaklaşımları, Dr.Öğr.Üyesi M.Abdulbaki Karaca; Dr.Öğr.Üyesi Abdullah Eker, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.101-125, 2023
2. Philosophy for Children Approach In Language Education
21st Century Skills in Language Education, Çubukçu Feryal, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.173-192, 2023
3. Using SCAMPER in Language Education
21st Century Skills in Language Education, Çubukçu Feryal, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.19-36, 2023
4. Erken Çocukluk Döneminde Özel/Üstün Yetenekli Çocuklar (Tanılama-Müdahale-Eğitim)
Eğiten Yayınevi, Ankara, 2022
5. Özel Gereksinimli Bireylerin Kardeşleri
Özel Gereksinimli Bireylerde Aile Eğitimi ve Katılımı, Yıldız Demirtaş Vesile, Karadağ Filiz, Editör, Vize Akademik Danışmanlık, Ankara, ss.151-170, 2022
6. Erken Çocukluk Döneminde Okuma Becerilerinin Gelişimi ve Desteklenmesi
Erken Okuryazarlık Becerileri ve Desteklenmesi, ERBAY Filiz, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.83-97, 2021
7. Erken Okuryazarlıkta Sözel Dil Becerileri, Sözcük Dağarcığı ve Desteklenmesi
Erken Okuryazarlık Becerileri ve Desteklenmesi, Erbay Filiz, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.107-134, 2021
8. Pandemi Dönemi ve Özel Gereksinimli Bireyler
COVID-19 Pandemisi ve Eğitim, DOĞAN Levent, ILGAZ Gökhan, Editör, Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yayınları, Edirne, ss.109-124, 2021
9. Çocuklar İçin Felsefi ÖykülerEğitimciler İçin El Kitabı
Dinozor Çocuk, İstanbul, 2019
10. Her Yaştan Kişilerle Bir Felsefi Sorgulama Topluluğu (FST) Yaratma
DÜŞÜNMEYİ DÖNÜŞTÜRMEK: İlk ve orta sınıflarda Felsefi Sorgulama, Kurtul Gülenç Nihal Petek Boyacı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.80-92, 2017
11. 6 Yaşından 16 Yaşındakilere Kadar FST’ye Başkanlık Etmek İçin Bilmeniz Gerekenler
DÜŞÜNMEYİ DÖNÜŞTÜRMEK: İlk ve orta sınıflarda Felsefi Sorgulama, Kurtul Gülenç, Nihal Petek Boyacı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.113-130, 2017
12. Felsefi Grup Tartışmalarında Farklı Yöntemler
DÜŞÜNMEYİ DÖNÜŞTÜRMEK: İlk ve orta sınıflarda Felsefi Sorgulama, Kurtul Gülenç Nihal Petek Boyacı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.93-113, 2017
13. 5 Yaşındakilerle Felsefi Düşünme
DÜŞÜNMEYİ DÖNÜŞTÜRMEK: İlk ve orta sınıflarda Felsefi Sorgulama, Kurtul Gülenç Nihal Petek Boyacı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.32-80, 2017
14. Otizmli Bir Arkadaşım Var
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Proje Kapsamı, İzmir, 2014
Ansiklopedide Bölümler
3
1. Üstün/Özel Yetenek
Astana Yayınları, ss., 2023
2. Özel Gereksinimli Birey
Astana Yayınları, ss., 2023
3. Dil ve Konuşma Bozukluğu
Astana Yayınları, ss., 2023
Metrikler
Yayın (WoS)
1
Yayın (Scopus)
1
Atıf (WoS)
8
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
7
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
18
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
32
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
191
H-İndeks (Sobiad)
8
Atıf (Diğer Toplam)
88
Proje
3