Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Investigation of The Relationship Between Musical Ear Training Lesson Anxiety And Self-Esteem Levels of Pre-Service Music Teachers
International Journal of Education, Technology and Science
, cilt.3, sa.3, ss.1128-1145, 2023 (Hakemli Dergi)
Evaluations and suggestions of prospective music teachers regarding the realizationof content knowledge courses through distance education
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.15, sa.2, ss.1197-1218, 2023 (Hakemli Dergi)
Müzik Öğretmenliği ve Lisansüstü Eğitim: Dokuz Eylül Üniversitesi Örneği
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.11, sa.3, ss.516-526, 2021 (Hakemli Dergi)
Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Müzik Öğretmeni Özyeterliği Ölçeği Geçerlik-Güvenirlik Çalışması
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.195-209, 2020 (Hakemli Dergi)
Konservatuvarların Orkestra Derslerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
The Journal of International Social Research
, cilt.9, sa.42, ss.1275-1282, 2016 (Hakemli Dergi)
Active Learning and Self-Efficacy Beliefs
Turkish Journal of Music Education
, cilt.1, sa.1, ss.46-54, 2008 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Müzik Eğitiminde Orff Öğretisinin Müziksel Beceriler Üzerindeki Etkileri
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research
, cilt.6, sa.22, ss.48-60, 2006 (Hakemli Dergi)
Müzik Eğitimcisi Yetiştirmede Aktif Eğitimini Yeri ve Önemi
INFO
, sa.5, ss.16-18, 2004 (Hakemsiz Dergi)
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitimi Fakültesi Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı’xxndaki Orff Öğretisi Uygulamaları
INFO
, sa.4, ss.14-15, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmenlik Eğitiminde Orff Öğretisine Dayalı Müzik Etkinliklerinin Uygulama Okullarındaki Çalışmalara Yansımaları
9. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2010
Türkiye’de Müzik Öğretmenliği Lisansüstü Programları Tezlerinin Bilimsel Kriterlere Uygunluk, Özgünlük ve Alana Katkısı Yönlerinden İncelenmesi
II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, ss.147-160
The Perceptions of Prospective Teachers’ Toward Self-image
30th ISPA Conference School Psychology in a Changing Society, Hollanda, 8 - 13 Temmuz 2008, ss.8
Türkiye’de Müzik Öğretmenliği Lisansüstü Programları Tezlerinin Bilimsel Kriterlere Uygunluk, Özgünlük ve Alana Katkısı Yönlerinden incelenmesi
II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, ss.147-160
The Effects of Active Learning on Prospective Music Teachers Attitudes Toward Music Theory Course
29th ISPA Meeting Individual and Comminity Needs, Tampere, Finlandiya, 24 - 28 Temmuz 2007, ss.51
The Effects Of Orff-Schulwerk on Music Education and Motivational Processes in Primary School Music Lesson
International Orff-Schulwerk Symposium, Avusturya, 6 - 09 Temmuz 2006
Müzik Teorisi Dersine İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirme
Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2006, ss.296-309
Okulöncesi Müzik Eğitiminde Orff Öğretisinin Müziksel Beceriler Üzerindeki Etkileri
Erken Çocukluk Eğitiminde Sanat Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Aralık 2004, ss.147-157
Müzik Eğitimcisi Yetiştirmede Aktif Eğitimin Yeri ve Önemi
Cumhuriyetimizin 80. Yılında Müzik Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2003, ss.93-101
Öğretmen Yetiştirmede Orff Öğretisi
Uluslararası Orff-Schulwerk Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Ocak 2003, ss.110-120
Kitap & Kitap Bölümleri
Orff Destekli Etkinliklerle Müzik Eğitimi
Müzik Eğitimi Yayınları, Ankara, Ankara, 2009