Makaleler
11
Tümü (11)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (8)
1. Investigation of The Relationship Between Musical Ear Training Lesson Anxiety And Self-Esteem Levels of Pre-Service Music Teachers
International Journal of Education, Technology and Science
, cilt.3, sa.3, ss.1128-1145, 2023 (Hakemli Dergi)
2. Evaluations and suggestions of prospective music teachers regarding the realizationof content knowledge courses through distance education
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.15, sa.2, ss.1197-1218, 2023 (Hakemli Dergi)
3. Müzik Öğretmenliği ve Lisansüstü Eğitim: Dokuz Eylül Üniversitesi Örneği
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.11, sa.3, ss.516-526, 2021 (Hakemli Dergi)
6. Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Müzik Öğretmeni Özyeterliği Ölçeği Geçerlik-Güvenirlik Çalışması
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.195-209, 2020 (TRDizin)
7. Konservatuvarların Orkestra Derslerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
The Journal of International Social Research
, cilt.9, sa.42, ss.1275-1282, 2016 (Hakemli Dergi)
8. Active Learning and Self-Efficacy Beliefs
Turkish Journal of Music Education
, cilt.1, sa.1, ss.46-54, 2008 (Hakemli Dergi)
9. Okul Öncesi Müzik Eğitiminde Orff Öğretisinin Müziksel Beceriler Üzerindeki Etkileri
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research
, cilt.6, sa.22, ss.48-60, 2006 (TRDizin)
10. Müzik Eğitimcisi Yetiştirmede Aktif Eğitimini Yeri ve Önemi
INFO
, sa.5, ss.16-18, 2004 (Hakemsiz Dergi)
11. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitimi Fakültesi Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı’xxndaki Orff Öğretisi Uygulamaları
INFO
, sa.4, ss.14-15, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
4. Okul Öncesi Öğretmenlik Eğitiminde Orff Öğretisine Dayalı Müzik Etkinliklerinin Uygulama Okullarındaki Çalışmalara Yansımaları
9. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2010, (Tam Metin Bildiri)
5. Türkiye’de Müzik Öğretmenliği Lisansüstü Programları Tezlerinin Bilimsel Kriterlere Uygunluk, Özgünlük ve Alana Katkısı Yönlerinden İncelenmesi
II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, ss.147-160, (Tam Metin Bildiri)
6. The Perceptions of Prospective Teachers’ Toward Self-image
30th ISPA Conference School Psychology in a Changing Society, Hollanda, 8 - 13 Temmuz 2008, ss.8, (Özet Bildiri)
8. Türkiye’de Müzik Öğretmenliği Lisansüstü Programları Tezlerinin Bilimsel Kriterlere Uygunluk, Özgünlük ve Alana Katkısı Yönlerinden incelenmesi
II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, ss.147-160, (Tam Metin Bildiri)
9. The Effects of Active Learning on Prospective Music Teachers Attitudes Toward Music Theory Course
29th ISPA Meeting Individual and Comminity Needs, Tampere, Finlandiya, 24 - 28 Temmuz 2007, ss.51, (Özet Bildiri)
10. The Effects Of Orff-Schulwerk on Music Education and Motivational Processes in Primary School Music Lesson
International Orff-Schulwerk Symposium, Avusturya, 6 - 09 Temmuz 2006
11. Müzik Teorisi Dersine İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirme
Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2006, ss.296-309, (Tam Metin Bildiri)
12. Okulöncesi Müzik Eğitiminde Orff Öğretisinin Müziksel Beceriler Üzerindeki Etkileri
Erken Çocukluk Eğitiminde Sanat Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Aralık 2004, ss.147-157, (Tam Metin Bildiri)
13. Müzik Eğitimcisi Yetiştirmede Aktif Eğitimin Yeri ve Önemi
Cumhuriyetimizin 80. Yılında Müzik Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2003, ss.93-101, (Tam Metin Bildiri)
14. Öğretmen Yetiştirmede Orff Öğretisi
Uluslararası Orff-Schulwerk Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Ocak 2003, ss.110-120, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
4. Orff Destekli Etkinliklerle Müzik Eğitimi
Müzik Eğitimi Yayınları, Ankara, Ankara, 2009