Supported Projects
-
2022 - 2025 Empowering Digital Competences of Teachers with Designing Digital Learning Materials Through Gamification
-
2020 - 2023 Progression and Pedagogy of Design: Contextualizing Design based Pedagogy in Teacher Education Programs
Erasmus Project
Kuzu Demir E. B., Delen İ.(Executive), Akpınar E., Ünal Çoban G., Kahyaoğlu Erdoğmuş Y.
-
2022 - 2022 Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Dijital Araçlarla Desteklenen STEAM Uygulamaları-II
-
2021 - 2022 Tarih Öğretimine Yönelik Sanal Gerçeklik Uygulamasının Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
-
2020 - 2022 Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Robotik Uygulamaların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
-
2019 - 2022 Enhancing Digital Literacy of University Students (E-DigiLit)
-
2019 - 2019 Girişimci Öğretmen Eğitimi: E-STEM (Proje No:218B452)
-
2018 - 2019 Fen Eğitimine Yönelik Sanal Gerçeklik Uygulamalarının Etkisinin İncelenmesi
-
2017 - 2019 Increasing the competency of Computer Science teaching ;Undergraduate on Coding Education
-
2018 - 2018 Teknoloji ile Zenginleştirilmiş Bilimsel Akıl Yürütme Uygulamaları
TUBITAK Project
ÜNAL ÇOBAN G. (Executive), KAHYAOĞLU ERDOĞMUŞ Y., KUZU DEMİR E. B., BARAN B., AKPINAR E., KOCAGÜL SAĞLAM M.
-
2017 - 2018 Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Teknolojik Pedagojk Alan Bilgisi temelli Argümantasyon Uygulamaları-II
TUBITAK Project
CANTÜRK GÜNHAN B., ÜNAL ÇOBAN G. (Executive), KUZU DEMİR E. B., BARAN B., YÜRÜMEZOĞLU K., AKPINAR E., et al.
-
2013 - 2015 Grafik ve Animasyon Dersindeki Mobil Öğrenme Uygulamalarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumlarına Etkisi (Proje No: 2013.KB.EGT.004)
-
2013 - 2013 Proje Hazırlama Teoriden Pratiğe