Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Opinions of teachers and school administrators on current and demanded supervision practices
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.14, sa.1, ss.196-209, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
WEB 2.0 ARAÇLARI İLE FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İNOVATİF ÖLÇME
5th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 29 - 30 Ekim 2021
The change of the term “teacher competences and qualifications” through history in Turkey (1923-2011)
International Counseling and Education Conference (ICEC 2012), İstanbul, Türkiye, 03 Mayıs 2012
Türkiye ve Avrupa Birliğinde Öğretmen Yeterlilikleri
20.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011
ORTAÖĞRETİM OKULLARINDAKİ ÖĞRETMENLERİN OKUL YÖNETİMİNİN KARAR VERME SÜRECİNE KATILIMLARININ İNCELENMESİ (BEYPAZARI ÖRNEĞİ)
V. ULUSAL EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 01 Mayıs 2010, ss.144-152
Kitap & Kitap Bölümleri
OKULUN PSİKO-SOSYAL ORTAMI
21. YÜZYIL OKULLARINI YENİDEN DÜŞÜNMEK, ÖZDEMİR NEDİM, TURAN SELÇUK, ÇOBAN ÖMÜR, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.427-458, 2021
CAM TAVAN SENDROMU
SENDROMLARIN EĞİTİM VE YÖNETİME YANSIMALARI MİTOLOJİDEN KURAMA, CEMALOĞLU NECATİ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.303-314, 2021