Makaleler
5
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)
3. Opinions of teachers and school administrators on current and demanded supervision practices
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.14, sa.1, ss.196-209, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
4. WEB 2.0 ARAÇLARI İLE FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İNOVATİF ÖLÇME
5th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 29 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
10. The change of the term “teacher competences and qualifications” through history in Turkey (1923-2011)
International Counseling and Education Conference (ICEC 2012), İstanbul, Türkiye, 03 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
11. Türkiye ve Avrupa Birliğinde Öğretmen Yeterlilikleri
20.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
12. ORTAÖĞRETİM OKULLARINDAKİ ÖĞRETMENLERİN OKUL YÖNETİMİNİN KARAR VERME SÜRECİNE KATILIMLARININ İNCELENMESİ (BEYPAZARI ÖRNEĞİ)
V. ULUSAL EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 01 Mayıs 2010, ss.144-152, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
3. OKULUN PSİKO-SOSYAL ORTAMI
21. YÜZYIL OKULLARINI YENİDEN DÜŞÜNMEK, ÖZDEMİR NEDİM, TURAN SELÇUK, ÇOBAN ÖMÜR, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.427-458, 2021
4. CAM TAVAN SENDROMU
SENDROMLARIN EĞİTİM VE YÖNETİME YANSIMALARI MİTOLOJİDEN KURAMA, CEMALOĞLU NECATİ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.303-314, 2021