Makaleler
10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (5)
4. Art Based Social Studies Learning Experiences of Fifth Grade Students
IJOEEC (International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.6, sa.15, ss.2321-2339, 2021 (Hakemli Dergi)
9. Sosyal Bilgilerde Değerler Eğitimine Eleştirel Bir Bakış
International Journal Of Eurasia Social Sciences (IJOESS)
, cilt.8, sa.30, ss.1396-1415, 2017 (TRDizin)
10. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Küresel Sorunlara Yönelik Görüşleri
International Journal Of Eurasia Social Sciences (IJOESS)
, cilt.8, sa.28, ss.362-393, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
1. Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programındaki Becerilerin 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabında Yer Alan Etkinlikler Kapsamında İncelenmesi
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimine İlişkin Görüşler
Eurasian Conference on Language Social Sciences, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
3. Tarih Öğretmenlerinin Mesleki Tasarımına İlişkin Görüşler
Eurasian Conference on Language Social Sciences, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
4. Modüler Öğretime Dayalı Sosyal Bilgiler Eğitimi
2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi(ICOESS), Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
5. Öğretmen Adaylarının E9 Emisyon Grubu Banknotların Arka Yüzlerinde Yer Alan Kişilere İlişkin Bilgi Durumları
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
8. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Küresel Sorunlara Yönelik Farkındalıkları
International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
12. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Toplumsal Cinsiyete İlişkin Görüşleri
ERPA International Congress on Education, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
13. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Barış Eğitimine Yer Verilme Düzeyleri ve Barış Eğitiminin Niteliği
IV. International Symposium on Social Studies Education (USBES), Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
11
2. Dijitalleşme sürecine bağlı ortaya çıkan davranışsal bozuklukların sosyal bilgiler eğitimi bağlamında değerlendirilmesi
Modüler bağlamda sosyal bilgiler (dijitalleşme temelli bakış) Cilt IV, KOÇOĞLU EROL,EGÜZ ŞULE, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.287-320, 2024
3. Sosyal bilgiler eğitiminde estetik
Sosyal bilgiler eğitiminde 21. yüzyıl konuları, TARHAN ÖZGE, FAİZ MELİKE, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.209-230, 2024
4. Dünyada doğal kaynakların paylaşımında yaşanan problemlerin sosyal bilgiler bağlamında değerlendirilmesi
Modüler bağlamda sosyal bilgiler (doğa bilimleri temelli bakış) Cilt III, KOÇOĞLU EROL, EGÜZ ŞULE, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.349-384, 2024
5. Sosyal bilgiler öğretiminde sorgulama ve keşif
Sosyal bilgiler öğrenme ve öğretim yaklaşımları, Prof. Dr. Elvan Yalçınkaya,Dr. Öğr. Üyesi Selda Şan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.269-290, 2023
7. 6. sınıf sosyal bilgiler dersi etkinlikleri: Küresel bağlantılar öğrenme alanı
Etkinlik temelli sosyal bilgiler öğretimi II, Prof. Dr. Cemil Cahit Yeşilbursa, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.179-243, 2023
8. 4. sınıf sosyal bilgiler dersi etkinlikleri: Etkin vatandaşlık öğrenme alanı
Etkinlik temelli sosyal bilgiler öğretimi I, Prof. Dr. Cemil Cahit Yeşilbursa, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.155-191, 2023
9. Metaforların Kullanım Alanları ve Faydaları
Metafor ve Eğitimde Metaforik Çalışmalar İçin Bir Uygulama Rehberi, Kılcan, Bahadır, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.51-92, 2017
10. Emile Durkheim’xxe Göre Eğitim
Emile Durkheim Üçüncü Fransa Cumhuriyeti’xxnde Öğretmenlerin Eğitimcisi ve Eğitim Görüşleri, Bahri Ata, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.7-16, 2013
11. Mehmet Emin Erişirgil’xxin Durkheim Yorumu
Emile Durkheim Üçüncü Fransa Cumhuriyeti’xxnde Öğretmenlerin Eğitimcisi ve Eğitim Görüşleri, Ata, Bahri, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.77-83, 2013