Yayınlar & Eserler

Makaleler 38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (19)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 40

2. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programında Yeralan Spor ve Sanat Grubu Derslerinin Değerlendirilmesi

2. Uluslararsı bTemel Eğiitm Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1001-1012, (Tam Metin Bildiri)

3. Bir Durum Çalışması: Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği mandolin Orkestrası

1. Uluslararsı Bilim Eğiitm Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1643-1652, (Tam Metin Bildiri)

4. Türkiye’de Eleştirel Düşünme Üzerine Yapılan Doktora Tezlerinin İçerik Analizi

V. International Eurasian EducationalResearch Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

5. 2017 Programlarının ve Müzik Dersi Öğretim Programlarının Program Geliştirme İlkelerine Göre Nitel Bir Değerlendirmesi

Köy Enstitülerinin Kuruluşunun 78. Yıl Dönümünde Eğitimde Adaleti ve Geleceği Düşünmek Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2018, ss.257-272, (Tam Metin Bildiri)

7. Sınıf Öğretmenlerinin Tersine Çevrilmiş Sınıf ve İşbirlikli Öğrenme Hakkındaki Görüşleri

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

8. Sosyal Bağlılık Ölçeğinin Geliştirilmesi

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

9. Cooperative Learning as an Intercultural Method in Musical Education and the Views of Preservice Teachers

Mobilities, Transitions, Transformations Intercultural Education at the Crossroads, Budapest, Macaristan, 5 - 09 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

10. Sınıf Öğretmenlerinin Eleştirel Pedagoji İlkelerine Katılımları

4 th İnternational Conference on Curricilum and Intruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

11. The development of the observation form for rhythmic reading skills

4 th İnternational Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. The Flipped Classroom Based On Cooperative Learning Methodin Elementary Schools: Possibilities and A Model Proposal

Mobilities, Transitions, Transformations: Intercultural Education at the Crossroads, 5 - 09 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

13. The Effects of Cooperretive Learning on Student s Metacognitive Awareness In Primary 4 th Grade Mathematics Course

III rd International Eurasian Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

14. The Effects of Cooperative Learning on Student s Academic Achievement in Primary 4th Grade Mathematics Course

15. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

15. Eğitim Fakültelerinde Eğitim Gören Anadolu Öğretmen Lisesi Çıkışlı Öğrencilerin Öğretmenlik Algısı

15. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

16. Eleştirel Pedagoji ve Türkiye de Eleştirel Pedagoji Algısı

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

18. Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Özgün Model Köy Enstitüleri

15. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

19. Öğretmen Adaylarının Cesaret Düzeylerine Göre Eleştirel Düşünme Eğilimleri

15. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

20. A scale development for teacher competencıes on cooperatıve learnıng method

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, (ICCI-2015), Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.125, (Özet Bildiri)

21. Village Institutions in Turkey and Cooperative Learning

Cooperative Learning: Meeting the challenges of the 21. Century, Odense, Danimarka, 1 - 03 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

22. Cooperative Learning as a Democratic Learning Method

Cooperative Learning: Meeting the challenges of the 21. Century, Odense, Danimarka, 1 - 03 Ekim 2015, cilt.1, ss.27, (Özet Bildiri)

23. İlkokul 3 Sınıf Hayat Bilgisi Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yöntemi ve Yansıtıcı Düşünme Becerileri

VII. International Congress of Educational Research, Educational Policy in the 21st Century: Evidence, Research, Innovation and Values, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.1, ss.144, (Özet Bildiri)

24. Türkiye de işbirlikli öğrenme yönteminin uygulandığı tezlerin içerik analizi

VII. International Congress of Educational Research, Educational Policy in the 21st Century: Evidence, Research, Innovation and Values, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.1, ss.175, (Özet Bildiri)

25. Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme ve eleştirel pedagoji ilkeleri düzeyleri arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

26. İlkokul 3 sınıf hayat bilgisi dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin akademik başarıya etkisi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

27. The effects of rhythmıcal artıculatıon skılls of prımary school teachers candıdates on playıng ınstrument skılls

International Congress on Education for the Future: Issues and challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.473-475, (Özet Bildiri)

28. Sınıf öğretmenliği lisans programlarının değerlendirilmesi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

29. BEYİN UYUMLU ÖĞRENME MODELLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, ss.326-337, (Tam Metin Bildiri)

30. MÜZİK ÖĞRETİMİ DERSİNDE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANILMASI VE YARATICILIK ÜZERİNE ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)

31. Çocuklar İçin Duygusal Zekâ Ölçeğinin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinde Geçerlik ve Güvenirliği

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

32. Çocuklar İçin Duygusal Zeka Ölçeğinin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinde Geçerlik ve Güvenirliği

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

34. Hasan Ali Yücel dönemi ve Köy Enstitüleriyle ilgili lisansüstü tezlerin incelenmesi

Hasan Ali Yücel Dönemi Eğitim, Bilim, Kültür Politikaları Sempozyumu, Türkiye, 25 - 26 Şubat 2011, ss.229-242, (Tam Metin Bildiri)

35. The evaluation of the music success of classroom teacher candidates from the perspective of different variables

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1295-1301, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

36. Using songs in mathematics instruction: Results from pilot application

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.538-543, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

38. Müzik öğretimi dersi alan öğrencilerin kullandıkları müziği öğrenme stratejileri ve çoklu zekâ alanları ile ilişkisi

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildirileri, Türkiye, 31 Mayıs 2005, cilt.618, (Tam Metin Bildiri)

40. Buca eğitim fakültesi örnekleminde sınıf öğretmeni adaylarının profili

II. Ulusal Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2000, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. Köy Enstitüleri ve Sanat Eğitimi

Köy Enstitüleri, Kemal Kocabaş, Editör, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Yayınları, İstanbul, ss.366-403, 2022

2. Gelecek için Yaratıcı Eğitim

Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği Yayınları, 2018

4. Gelecek İçin Yaratıcı Eğitim

Eğitim Reformu İçin Arayışlar, Kocabaş Kemal, Editör, Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği Yayınları, İzmir, ss.158-176, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

5. MÜZİK ÖĞRETİMİNİN TEMELLERİ

KANYILMAZ MATBAACILIK, İZMİR, İzmir, 2013

6. Hasan Ali Yücel dönemi sanat ve müzik anlayışı, bestelenen eserleri

Hasan Ali Yücel, Kocabaş Kemal, Editör, Kültür ve Turizm Bakanlığı Yayınları, ss.359-405, 2011
Metrikler

Yayın

89

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

22

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

22

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

68

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

39

Proje

2

Tez Danışmanlığı

25

Açık Erişim

27
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları