Makaleler
38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (19)
1. A Model Proposal in an Interdisciplinary Approach: Teaching Mathematics with Music,
Journal of Interdisciplinary Educational Research
, cilt.6, sa.12, ss.125-137, 2022 (Hakemli Dergi)
4. Sınıf Öğretmenlerinin Eleştirel Pedagoji İlkelerine Katılım Düzeyleri
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.16, sa.1, 2020 (Hakemli Dergi)
7. Okullar Açılırken Eğitime ve Eğitimdeki Niteliğe Bir Bakış
Yeniden İmece
, cilt.15, sa.67, ss.20-25, 2018 (Hakemli Dergi)
13. The Effects of Rhythmical Articulation Skills of Primary School Teacher Candidates on Playing Instrument Skills
International Journal of Humanities and Social Science Invention
, cilt.5, sa.7, ss.16-25, 2016 (Hakemli Dergi)
14. Buca Eğitim Enstitüsünden Buca Eğitim Fakültesine Tarihsel Süreç
Yeniden İmece
, sa.49, ss.75-83, 2016 (Hakemli Dergi)
17. The Views of Primary School Teachers About How They Percieve Active Learning
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences
, cilt.46, sa.2, ss.91-110, 2013 (TRDizin)
21. 7 YAŞ GRUBU ÖĞRENCİLER İÇİN DUYGUSAL ZEKÂ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2011, sa.31, ss.139-152, 2011 (TRDizin)
24. Müzik ve matematik
Yeniden İmece Dergisi
, 2008 (Hakemli Dergi)
26. Demokratik ve Alternatif Eğitim
Yeniden İmece
, 2006 (Hakemli Dergi)
27. İlköğretim okulları 4. ve 5. sınıflarında müzik dersinin gerçekleşme düzeyi ve öğrencilerin beklentilerine ilişkin görüşleri
Pamukkkale Üniversitesi Eğitim Fakultesi Dergisi
, cilt.1, sa.19, ss.58-68, 2006 (Hakemli Dergi)
30. Hollanda Eğitim Sistemi ve Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Aktif Bir Model
Milli Eğitim
, cilt.33, sa.167, ss.10-22, 2005 (Scopus, TRDizin)
31. Yapılandırıcı Öğrenme Yaklaşımı ve Yeni Öğretim Programları
Yeniden İmece
, 2004 (Hakemli Dergi)
32. Müzik eğitiminin çoklu zekâ alanlarına etkisi ve köy enstitüleri
Yeniden İmece
, sa.4, ss.53-57, 2004 (Hakemli Dergi)
33. Çoku Zeka Kuramı ve Köy Enstitüleri
Yeniden İmece
, 2003 (Hakemli Dergi)
37. Sınıf Öğretmenlerinin Müzik Derslerindeki Yetersizliklerine İlişkin Görüşleri
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.7, ss.9, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
40
1. Yenilikçi Öğretmen Özelliklerine Sahip Öğretmenlerin İşbirlikli Öğrenme Yöntemini Uygulama Düzeyleri
2. Uluslararsı Temel Eğiitm Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2. Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programında Yeralan Spor ve Sanat Grubu Derslerinin Değerlendirilmesi
2. Uluslararsı bTemel Eğiitm Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1001-1012, (Tam Metin Bildiri)
3. Bir Durum Çalışması: Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği mandolin Orkestrası
1. Uluslararsı Bilim Eğiitm Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1643-1652, (Tam Metin Bildiri)
4. Türkiye’de Eleştirel Düşünme Üzerine Yapılan Doktora Tezlerinin İçerik Analizi
V. International Eurasian EducationalResearch Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
5. 2017 Programlarının ve Müzik Dersi Öğretim Programlarının Program Geliştirme İlkelerine Göre Nitel Bir Değerlendirmesi
Köy Enstitülerinin Kuruluşunun 78. Yıl Dönümünde Eğitimde Adaleti ve Geleceği Düşünmek Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2018, ss.257-272, (Tam Metin Bildiri)
6. The Participation of Level of the Graduates of Village Institutes, Classroom Teachers and Candidate Classroom Teachers to the Principles of Critical Pedagogy
5th International Curriculum and Instruction Congress, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
7. Sınıf Öğretmenlerinin Tersine Çevrilmiş Sınıf ve İşbirlikli Öğrenme Hakkındaki Görüşleri
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
8. Sosyal Bağlılık Ölçeğinin Geliştirilmesi
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
10. Sınıf Öğretmenlerinin Eleştirel Pedagoji İlkelerine Katılımları
4 th İnternational Conference on Curricilum and Intruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
11. The development of the observation form for rhythmic reading skills
4 th İnternational Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
12. The Flipped Classroom Based On Cooperative Learning Methodin Elementary Schools: Possibilities and A Model Proposal
Mobilities, Transitions, Transformations: Intercultural Education at the Crossroads, 5 - 09 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
13. The Effects of Cooperretive Learning on Student s Metacognitive Awareness In Primary 4 th Grade Mathematics Course
III rd International Eurasian Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
14. The Effects of Cooperative Learning on Student s Academic Achievement in Primary 4th Grade Mathematics Course
15. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
15. Eğitim Fakültelerinde Eğitim Gören Anadolu Öğretmen Lisesi Çıkışlı Öğrencilerin Öğretmenlik Algısı
15. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
16. Eleştirel Pedagoji ve Türkiye de Eleştirel Pedagoji Algısı
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
17. The Effects of Cooperative Learning on the Rhythm Skilis and Perceptions of Self Efficacy the Fourth Class Students in the Primary School Music Course
15. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
18. Sınıf Öğretmeni Yetiştirmede Özgün Model Köy Enstitüleri
15. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
19. Öğretmen Adaylarının Cesaret Düzeylerine Göre Eleştirel Düşünme Eğilimleri
15. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
20. A scale development for teacher competencıes on cooperatıve learnıng method
The Third International Congress on Curriculum and Instruction, (ICCI-2015), Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.125, (Özet Bildiri)
21. Village Institutions in Turkey and Cooperative Learning
Cooperative Learning: Meeting the challenges of the 21. Century, Odense, Danimarka, 1 - 03 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
22. Cooperative Learning as a Democratic Learning Method
Cooperative Learning: Meeting the challenges of the 21. Century, Odense, Danimarka, 1 - 03 Ekim 2015, cilt.1, ss.27, (Özet Bildiri)
23. İlkokul 3 Sınıf Hayat Bilgisi Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yöntemi ve Yansıtıcı Düşünme Becerileri
VII. International Congress of Educational Research, Educational Policy in the 21st Century: Evidence, Research, Innovation and Values, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.1, ss.144, (Özet Bildiri)
24. Türkiye de işbirlikli öğrenme yönteminin uygulandığı tezlerin içerik analizi
VII. International Congress of Educational Research, Educational Policy in the 21st Century: Evidence, Research, Innovation and Values, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.1, ss.175, (Özet Bildiri)
25. Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme ve eleştirel pedagoji ilkeleri düzeyleri arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
26. İlkokul 3 sınıf hayat bilgisi dersinde işbirlikli öğrenme yönteminin akademik başarıya etkisi
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
27. The effects of rhythmıcal artıculatıon skılls of prımary school teachers candıdates on playıng ınstrument skılls
International Congress on Education for the Future: Issues and challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, ss.473-475, (Özet Bildiri)
28. Sınıf öğretmenliği lisans programlarının değerlendirilmesi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
30. MÜZİK ÖĞRETİMİ DERSİNDE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANILMASI VE YARATICILIK ÜZERİNE ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CHANGES AND NEW TRENDS IN EDUCATION, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
31. Çocuklar İçin Duygusal Zekâ Ölçeğinin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinde Geçerlik ve Güvenirliği
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
34. Hasan Ali Yücel dönemi ve Köy Enstitüleriyle ilgili lisansüstü tezlerin incelenmesi
Hasan Ali Yücel Dönemi Eğitim, Bilim, Kültür Politikaları Sempozyumu, Türkiye, 25 - 26 Şubat 2011, ss.229-242, (Tam Metin Bildiri)
38. Müzik öğretimi dersi alan öğrencilerin kullandıkları müziği öğrenme stratejileri ve çoklu zekâ alanları ile ilişkisi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildirileri, Türkiye, 31 Mayıs 2005, cilt.618, (Tam Metin Bildiri)
39. Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Müziği Öğrenme Stratejileri ve Çoklu Zekâ Alanlarının Karşılaştırılması
OMEP, Dünya Konseyi Toplantısı, 31 Mayıs 2003, (Tam Metin Bildiri)
40. Buca eğitim fakültesi örnekleminde sınıf öğretmeni adaylarının profili
II. Ulusal Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2000, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
1. Köy Enstitüleri ve Sanat Eğitimi
Köy Enstitüleri, Kemal Kocabaş, Editör, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Yayınları, İstanbul, ss.366-403, 2022
2. Gelecek için Yaratıcı Eğitim
Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği Yayınları, 2018
3. İşbirlikli Öğrenme El Kitabı
Pegem Yayınevi, Ankara, 2016
4. Gelecek İçin Yaratıcı Eğitim
Eğitim Reformu İçin Arayışlar, Kocabaş Kemal, Editör, Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği Yayınları, İzmir, ss.158-176, 2016
5. MÜZİK ÖĞRETİMİNİN TEMELLERİ
KANYILMAZ MATBAACILIK, İZMİR, İzmir, 2013
6. Hasan Ali Yücel dönemi sanat ve müzik anlayışı, bestelenen eserleri
Hasan Ali Yücel, Kocabaş Kemal, Editör, Kültür ve Turizm Bakanlığı Yayınları, ss.359-405, 2011