Makaleler
28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (6)
5. A RESEARCH ON THE EFFECTIVENESS OF THE ELVES METHOD IN THE DEVELOPMENT OF LISTEN
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.6, sa.16, ss.1705-1725, 2021 (Hakemli Dergi)
10. Türkçe Ders Kitaplarındaki Şiirlerde Karşıt Anlamlı SözcüklerinAnlambilimsel Değerlendirmesi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.50, ss.298-313, 2020 (TRDizin)
14. A Study on Developing Scale for Teacher Opinions Towards Spelling Rules
International Journal of Assessment Tools in Education (IJATE)
, cilt.7, sa.1, ss.130-144, 2020 (ESCI, TRDizin)
15. A Study on Developing Scale for Teacher Perceptions towards Spelling Rules
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.7, sa.1, ss.130-144, 2020 (ESCI, TRDizin)
16. The Effect of Creative Writing Activities on Students’ Attitudes towards Writing and Their Success
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.12, sa.1, ss.172-183, 2020 (Hakemli Dergi)
17. Examining Reading Cultures of Pre-Service Teachers: A Case Study from an Education Faculty in Turkey
International Journal of Education Literacy Studies
, cilt.7, sa.2, ss.197-210, 2019 (Hakemli Dergi)
26. DİNLEME EĞİTİMİNE İLİŞKİN TEKNİKLER VE DEĞERLENDİRMELERİ
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.34, ss.128-141, 2012 (TRDizin)
27. TÜRKİYE’DE ÜNİVERSİTE GELENEĞİ VE BİLİM POLİTİKALARI
DİL DERGİSİ
, sa.112, ss.43-54, 2002 (TRDizin)
28. YÜKSEK ÖĞRETİM TÜRK DİL DERSLERİNİN YARATICI VE BİLİMSEL DÜŞÜNMEYİ GELİŞTİRME DÜZEYİNE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME
DİL DERGİSİ
, sa.109, ss.26-47, 2001 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
26
3. Türkçe Ders Kitapalrındaki Öykü Kişilerinin İncelenmesi
VI. YILDIZ ULUSLARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
11. ”7. SINIF TÜRKÇE ÇALIŞMA KİTABINDAKİ ETKİNLİKLERE İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
TÜRKÇE EĞİTİMİ VE ÇOCUK EDEBİYATI KURULTAYI, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
16. YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETKİLİ KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİ
XI.ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ VE ÖĞRETİMİ KURULTAYI, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
20. Çocuk Edebiyatında Adil Dünya İnancı Ve Kurbanın Değersizleştirilmes
IVth International EurasianEducational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
23. AdımAdım Yaratıcı Okuma Tekniği ve Öğrenci Görüşleri
ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI, Sakarya, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2011, ss.8, (Özet Bildiri)
24. -mE, Dİğİ, EcEğİ, YAPILI ADLAŞTIRMALARLA -Dİğİ, EcEğİ, -En SIFATLAŞTIRMALARIN BOŞNAKLARA ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR-ÇÖZÜMDE İZLENEN YOLLAR
ULUSLARARASI DÜNYADA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU BİLDİRİLERİ, İzmir, Türkiye, 10 - 11 Ağustos 2001, ss.6-9, (Tam Metin Bildiri)
25. BOSNA-HERSEK’ TE TÜRKOLOJİ’NİN TARİHÇESİ SORUNLAR ÖNERİLER
ULUSLARARASI DÜNYADA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2000, ss.164-174, (Tam Metin Bildiri)
26. Bolu’da Nevruz Kültürü
Bolu’da Halk Kültürü ve Köroğlu Uluslararası Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 11 - 12 Ekim 1997, ss.401-406, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
20
1. Çocuk Edebiyatında Yaratıcı Dramanın Yeri
Çocuk edebiyatı, Ahmet Akkaya ve Hulusi Geçgel, Editör, PARADİGMA AKADEMİ YAYINLARI, Ankara, ss.230-255, 2023
2. Çocuk Edebiyatında Güncel Yaklaşımlar
Çocuk Edebiyatı
, Ed. Ahmet Akkaya ve Hulusi Geçgel, Editör, PARADİGMA AKADEMİ YAYINLARI, Ankara, ss.270-300, 2023
8. PISA Çerçevesinde Yaratıcı Okuma ve Uygulamaları
PISA VE OKUMA KÜLTÜRÜ, İ.Seçkin Aydın, Ömer Yahşi, Editör, Nobel, Ankara, ss.413-445, 2021
12. Dil Bilgisi Öğretimi ve Oyun
Dil Bilgisi Öğretimi, Prof.Dr. Ahmet PEHLİVAN, Doç.Dr. İbrahim Seçkin AYDIN, Editör, PEGEM AKADEM,, Ankara, ss.251-280, 2020
17. TÜRKİYE’DE ORTAÖĞRETİM PROGRAMLARINDA DİL BİLGİSİNİN YERİ
Dil Bilgisi Öğretimi, Prof.Dr. Ahmet PEHLİVAN, Doç.Dr. İbrahim Seçkin AYDIN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.338-353, 2020
18. Konuşma Eğitimi Yöntem Teknik ve Stratejileri
Konuşma ve Eğitimi, Gökhan Çetinkaya, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.137-170, 2019
19. Understanding Multicultural Education: A Phenomonological Research Study
Academic Researchs in Educational Sciences, Gülcan Mıhladız, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.149-172, 2018
20. UNDERSTANDING MULTICULTURAL EDUCATION:A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH STUDY
Academic Research in Educational Sciences, Gülcan Mıhladız, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.149-172, 2018
