Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

8. Sınıf Öğrencilerinin Sözcük Türlerine İlişkin Kavram Tanımları ve Kavram İmgeleri

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.243

Türkçe Ders Kitapalrındaki Öykü Kişilerinin İncelenmesi

VI. YILDIZ ULUSLARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019

Türkçe ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Dinleme Becerisinin Öğretimine İlişkin Görüşleri

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.2068-2079

Dinleme Öğretimi Uygulamalarının Yeterliğine İlişkin Öğretmen Görüşleri

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.2080-2089

Etkili Konuşma Rubriği Geliştirme Çalışması

VIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2486-2487

Türkçe Öğretmenliği 4. Sınıf Öğretmen Adaylarının Sezgisel Yolla Dil bilgisi Öğretimine İlişkin Görüşleri

VIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2484-2485

Learning Environments According To Imagination Of Children

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, cilt.1, ss.211

Türkçe Öğretmen Adaylarının Fiilde Çatı Konusuna İlişkin Kavram Tanımları ve Kavram İmgeleri

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Attitude Of High School Students Towards Environment

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, cilt.1, ss.51

”7. SINIF TÜRKÇE ÇALIŞMA KİTABINDAKİ ETKİNLİKLERE İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

TÜRKÇE EĞİTİMİ VE ÇOCUK EDEBİYATI KURULTAYI, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019

Yaratıcı Yazma Uygulamalarının Öğrencilerin Yazmaya Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Etkisi

ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018

Radyo Tiyatrosu Tekniğinin Sesini ve Beden Dilini Etkili Kullanma Becerisine Etkisi

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYALBİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.1, ss.305-321

Elves Yöntemiyle İşlenen Dinleme Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYALBİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.1, ss.246-263

Türkçe Öğretmen Adaylarının Drama İle Yapılandırılmış Sözlü Anlatım Derslerine İlişkin Görüşleri

ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYALBİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.1, ss.386-407

YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETKİLİ KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİ

XI.ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ VE ÖĞRETİMİ KURULTAYI, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

Yaratıcı Drama Yönteminin Öğretmen Adaylarının Etkili Konuşma Becerilerinin Gelişimine Etkisi

XI. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı (UTEOK 2018), Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.145 Creative Commons License

Çocuk Edebiyatında Adil Dünya İnancı ve Kurbanın Değersizleştirilmesi

IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1866-1869 Creative Commons License

Çocuk Edebiyatında Adil Dünya İnancı Ve Kurbanın Değersizleştirilmes

IVth International EurasianEducational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Türkçe Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Okuma Tekniklerine İlişkin Görüşleri

IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

The Views of Teacher Candidates on theEffectiveness of Cluster Method as aWriting Instruction Method

INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON NEW TRENDS INSOCIAL AND LIBERAL SCIENCES, Milan, İtalya, 28 Nisan - 01 Mayıs 2016

AdımAdım Yaratıcı Okuma Tekniği ve Öğrenci Görüşleri

ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI, Sakarya, Türkiye, 8 - 09 Eylül 2011, ss.8

BOSNA-HERSEK’ TE TÜRKOLOJİ’NİN TARİHÇESİ SORUNLAR ÖNERİLER

ULUSLARARASI DÜNYADA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2000, ss.164-174

Bolu’da Nevruz Kültürü

Bolu’da Halk Kültürü ve Köroğlu Uluslararası Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 11 - 12 Ekim 1997, ss.401-406

Kitap & Kitap Bölümleri

Çocuk Edebiyatında Yaratıcı Dramanın Yeri

Çocuk edebiyatı, Ahmet Akkaya ve Hulusi Geçgel, Editör, PARADİGMA AKADEMİ YAYINLARI, Ankara, ss.230-255, 2023

Çocuk Edebiyatında Güncel Yaklaşımlar

Çocuk Edebiyatı , Ed. Ahmet Akkaya ve Hulusi Geçgel, Editör, PARADİGMA AKADEMİ YAYINLARI, Ankara, ss.270-300, 2023

YARATICI DRAMA İLE YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ

100 SORUDA YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, NEVİN AKKAYA, Editör, AKADEMİSYEN YAYINEVİ, Ankara, ss.211-231, 2023

YAKIN OKUMA TEKNİĞİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Doç. Dr. Ali TÜRKEL, Doç. Dr. Behsat SAVAŞ, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.93-107, 2022

TÜRKÇE ÖĞRETIMINDE ZIHINSEL İMGELEM

Eğitimde Güncel Araştırmalar, Prof. Dr. Şehriban KOCA Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Şaban AKGÜL, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.513-533, 2022

Türkçe Eğitiminde Yaratıcı Okuma

Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Doç. Dr. Ali TÜRKEL, Doç. Dr. Behsat SAVAŞ, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.139-157, 2022

DİNLEME YÖNTEM,TEKNİK VE STRATEJİLERİ

DİNLEME VE EĞİTİMİ, NİHAT BAYAT, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.185-218, 2021

PISA Çerçevesinde Yaratıcı Okuma ve Uygulamaları

PISA VE OKUMA KÜLTÜRÜ, İ.Seçkin Aydın, Ömer Yahşi, Editör, Nobel, Ankara, ss.413-445, 2021

YARATICI DRAMANIN YAZMA BECERİSİNE ETKİSİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDAKİ AKADEMİK ÇALIŞMALAR II, Doç. Dr. Onur Zahal, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.301-318, 2020

KIRSAL KESİM YAŞAM BECERİLERİ ve YARATICI DRAMA

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDAKİ AKADEMİK ÇALIŞMALAR II, Doç . Dr. Onur Zahal, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.319-337, 2020

YARATICI DRAMANIN YAZMA BECERİSİNE ETKİSİ

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar-II, Onur Zahal, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.309-318, 2020

Dil Bilgisi Öğretimi ve Oyun

Dil Bilgisi Öğretimi, Prof.Dr. Ahmet PEHLİVAN, Doç.Dr. İbrahim Seçkin AYDIN, Editör, PEGEM AKADEM,, Ankara, ss.251-280, 2020

TİYATRO TÜRLERİ

Türkçe Eğitiminde TİYATRO VE DRAMA, Dr. Erhan ŞEN, Dr. Sedat KARAGÜL, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.33-63, 2020

KIRSAL KESİM YAŞAM BECERİLERİ ve YARATICI DRAMA

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Zahal Onur, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.319-338, 2020

Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Öğretim Elemanları

Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar, Zahal Onur, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.577-606, 2020

Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Öğretim Elemanları

Eğitim Bilimlerinde Teorive Araştırmalar, Doç. Dr. Onur Zahal, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.578-606, 2020

TÜRKİYE’DE ORTAÖĞRETİM PROGRAMLARINDA DİL BİLGİSİNİN YERİ

Dil Bilgisi Öğretimi, Prof.Dr. Ahmet PEHLİVAN, Doç.Dr. İbrahim Seçkin AYDIN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.338-353, 2020

Konuşma Eğitimi Yöntem Teknik ve Stratejileri

Konuşma ve Eğitimi, Gökhan Çetinkaya, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.137-170, 2019

Understanding Multicultural Education: A Phenomonological Research Study

Academic Researchs in Educational Sciences, Gülcan Mıhladız, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.149-172, 2018

UNDERSTANDING MULTICULTURAL EDUCATION:A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH STUDY

Academic Research in Educational Sciences, Gülcan Mıhladız, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.149-172, 2018

Metrikler

Yayın

73

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

H-Index (TrDizin)

1

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları