Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1978 - 1983
1978 - 1983Doktora
Ege Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli), Türkiye
1976 - 1977
1976 - 1977Yüksek Lisans
Ege Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü, Türkiye
1972 - 1976
1972 - 1976Lisans
Ege Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik-Fizik Pr., Türkiye
Yaptığı Tezler
1983
1983Doktora
K2(T) Modüler Fonksiyonu ve Esas Bölgesi
Ege Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik (Yl) (Tezli)
1977
1977Yüksek Lisans
Doğrusal Sayılır Denklemlerin Kanonik Şekle İndirgenmeleri
Ege Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta ÜstüFransızca
Akademik Unvanlar / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorProf. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
1997 - 2011
1997 - 2011Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
1987 - 1997
1987 - 1997Yrd. Doç. Dr.
Ege Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü
1977 - 1987
1977 - 1987Araştırma Görevlisi
Ege Üniversitesi, Fen Fakültesi, Matematik Bölümü
Yönetimsel Görevler
2013 - 2016
2013 - 2016Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
2007 - 2009
2007 - 2009Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
2004 - 2007
2004 - 2007Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
1999 - 2002
1999 - 2002Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
1988 - 1989
1988 - 1989Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Ege Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
TEZ ÇALIŞMASI
UZMANLIK ALANI DERSİ
SEMİNER
ANALİZ DERSİ ÖĞRETİM YÖNTEM VE YAKLAŞIMLARI
Lisans
Lisans
ANALİZ IV
KOMPLEKS ANALİZ II
UYGULAMALI MATEMATİK
FOKSİYONEL ANALİZ
ANALİZ III (Teorik)
REEL ANALİZ
KOMPLEKS ANALİZ I
DİFERANSİYEL DENKLEMLER
DİFERANSİYEL DENKLEMLER II
ANALİZ I
FONK.ANALİZ
ANALİZ I (İ:Ö)
ANALİZ II
ANALİZ II (İÖ)
ANALİZIII
DİFERANSİYEL DENKLEMLER I
ALAN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA PROJESİ
GENEL MATEMATİK II (i.ö)
GENEL MATEMATİK (İ.Ö)
GENEL MATEMATİK I (İ.Ö)
Yönetilen Tezler
2016
2016Yüksek Lisans
Ortaöğretim meslek lisesi 9. sınıf öğrencilerinin fonksiyonlar konusuna ilişkin algıları
ÇELİK A. (Danışman)
Ö.TÜRKELLİ(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Matematik öğretmenlerinin pedagojik alan bilgilerini matematiksel düşünmeyi destekleme bağlamında geliştirmeyi amaçlayan bir öğretim tasarımı
ÇELİK A. (Danışman)
B.TATAROĞLU(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Üç boyutlu dinamik geometri yazılımı kullanımının 12. sınıf öğrencilerinin akademik başarıları ve geometri dersine yönelik tutumlarına etkileri
ÇELİK A. (Danışman)
P.ERYİĞİT(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Ortaöğretimde kompleks sayılarla ilgili kavram yanılgılarının belirlenmesi ve çözüm önerileri
ÇELİK A. (Danışman)
M.FATİH(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Kesirler ve rasyonel sayıların öğretiminde karşılaşılan güçlüklerin giderilme yöntemleri
ÇELİK A. (Danışman)
H.ALTUN(Öğrenci)
2003
2003Doktora
Dirichlet probleminin eliptik fonksiyonlar cinsinden çözümü
ÇELİK A. (Danışman)
N.KURT(Öğrenci)
2001
2001Yüksek Lisans
Kompleks katsayılı adi diferansiyel denklemlerin çözümleri
ÇELİK A. (Danışman)
A.DÜZGÜN(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2017
2017Bazı belirsiz integraller için indirgeme formülleri ve improper integraller üzerine
ÇELİK A., ERDURAN A.
Physical Sciences , cilt.12, sa.4, ss.22-33, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL DÜŞÜNMEYİ DESTEKLEME BAĞLAMINDAKİ PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNASIL GELİŞTİRİLEBİLİR?
TATAROĞLU TAŞDAN B., ÇELİK A.
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education , cilt.6, sa.2, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017BİR MATEMATİK ÖĞRETMENİNİN ÖĞRENCİ DÜŞÜNCESİ BİLGİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
TATAROĞLU TAŞDAN B., ÇELİK A.
Turkish Studies , cilt.12, sa.6, ss.717-740, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017A Mathematical Modelling Study Suitable for Bachelor’s Education: The Example of Paying Lecturing Fees
ÇELİK A., ERDURAN A., TATAROĞLU TAŞDAN B.
Journal of Education and Practice , cilt.8, sa.18, ss.144-154, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016A Conceptual Framework for Examining Mathematics Teachers Pedagogical Content Knowledge in the Context of Supporting Mathematical Thinking
TATAROĞLU TAŞDAN B., ÇELİK A.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION STUDIES , cilt.2, sa.5, ss.90-120, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016The effect of utilising the three dimensional dynamic geometry software in geometry teaching 12 th grade students their academic success and their attitudes towards geometry
ÇELİK A., ERDURAN A., ERYİĞİT P.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.41, ss.1-16, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015A Daunting Task For Pre Service Mathematics Teachers Developing Students Mathematical Thinking
TATAROĞLU TAŞDAN B., ERDURAN A., ÇELİK A.
Educational Research and Reviews
, cilt.10, sa.16, ss.2276-2289, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Matematik Öğretmenlerinin Fonksiyon Kavramına Yönelik Gösterim Şekilleri Bilgilerinin Gelişimi
TATAROĞLU TAŞDAN B., ÇELİK A.
INESJOURNAL-Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.2, sa.3, ss.83-101, 2015 (Hakemli Dergi)
2013
2013Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme ve Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerinin Geliştirilmesi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
TATAROĞLU TAŞDAN B., ÇELİK A., ERDURAN A.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.21, sa.4, ss.1487-1504, 2013 (Hakemli Dergi)
2004
2004Buca Eğitim Fakültesi Matematik Öğretmen Adaylarının Soyut Matematik Dersine Yönelik Tutumları ve Rastlanan Kavram Yanılgıları
MORALI H. S., KÖROĞLU H., ÇELİK A.
gazi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.161-175, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
2018Matematik Öğretmenlerinin Sonlu Bir Aralığın Uç Noktalarında Fonksiyon Türevine ve Teğetine Ait Görüşlerinin İncelenmesi
ÇELİK A., ERDURAN A., ÇELİK N.
13. International Balkan Education and Sciences Congress, Edirne, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Lisans Eğitimine Uygun Bir Matematiksel Modelleme Çalışması Ücret Ödeme Örneği
ÇELİK A., ERDURAN A., TATAROĞLU TAŞDAN B.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2014
2014Öğrencilerin Fonksiyon Kavramına İlişkin KavramYanılgılarına Yönelik ÖğretmenYaklaşımları
TATAROĞLU TAŞDAN B., ERDURAN A., ÇELİK A.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION IN MATHEMATICS, SCIENCE & TECHNOLOGY, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.300, (Özet Bildiri)
2013
2013Examination of Pre Service Mathematics Teachers Instructions in Terms of Developing Students Mathematical Thinking
TATAROĞLU TAŞDAN B., ERDURAN A., ÇELİK A.
Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 6 - 10 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
2012
2012Matematik Öğretiminde Akıllı Tahta Kullanımı Öğretmen Adaylarından Uygulamalar ve Görüşler
TATAROĞLU TAŞDAN B., ERDURAN A., ÇELİK A.
1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.12, (Özet Bildiri)
2012
2012Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme ve Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerinin Geliştirilmesi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
TATAROĞLU TAŞDAN B., ÇELİK A., ERDURAN A.
11.Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.135, (Özet Bildiri)
2000
2000