PISA 2018 TÜRKİYE VERİLERİNE GÖRE TEK DİLLİ VE İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN OKULDAKİ EĞİTİM-ÖĞRETİM ORTAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI


İŞCİ C.

INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION, cilt.11, sa.2, ss.729-740, 2022 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 11 Sayı: 2
  • Basım Tarihi: 2022
  • Dergi Adı: INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Academic Search Premier, MLA - Modern Language Association Database
  • Sayfa Sayıları: ss.729-740
  • Dokuz Eylül Üniversitesi Adresli: Evet