PISA 2018 TÜRKİYE VERİLERİNE GÖRE TEK DİLLİ VE İKİ DİLLİ
ÖĞRENCİLERİN OKULDAKİ EĞİTİM-ÖĞRETİM ORTAMINA YÖNELİK
GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI
Atıf İçin Kopyala
İŞCİ C.
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION, cilt.11, sa.2, ss.729-740, 2022 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
11
Sayı:
2
-
Basım Tarihi:
2022
-
Dergi Adı:
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Academic Search Premier, MLA - Modern Language Association Database
-
Sayfa Sayıları:
ss.729-740
-
Dokuz Eylül Üniversitesi Adresli:
Evet