C. İŞCİ, "PISA 2018 TÜRKİYE VERİLERİNE GÖRE TEK DİLLİ VE İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN OKULDAKİ EĞİTİM-ÖĞRETİM ORTAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI," INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.2, pp.729-740, 2022
İŞCİ, C. 2022. PISA 2018 TÜRKİYE VERİLERİNE GÖRE TEK DİLLİ VE İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN OKULDAKİ EĞİTİM-ÖĞRETİM ORTAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI. INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.2 , 729-740.
İŞCİ, C., (2022). PISA 2018 TÜRKİYE VERİLERİNE GÖRE TEK DİLLİ VE İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN OKULDAKİ EĞİTİM-ÖĞRETİM ORTAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI. INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.2, 729-740.
İŞCİ, CENAN. "PISA 2018 TÜRKİYE VERİLERİNE GÖRE TEK DİLLİ VE İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN OKULDAKİ EĞİTİM-ÖĞRETİM ORTAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI," INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.2, 729-740, 2022
İŞCİ, CENAN İ. . "PISA 2018 TÜRKİYE VERİLERİNE GÖRE TEK DİLLİ VE İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN OKULDAKİ EĞİTİM-ÖĞRETİM ORTAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI." INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.2, pp.729-740, 2022
İŞCİ, C. (2022) . "PISA 2018 TÜRKİYE VERİLERİNE GÖRE TEK DİLLİ VE İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN OKULDAKİ EĞİTİM-ÖĞRETİM ORTAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI." INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.11, no.2, pp.729-740.
@article{article, author={CENAN İŞCİ KARAMEŞE}, title={PISA 2018 TÜRKİYE VERİLERİNE GÖRE TEK DİLLİ VE İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN OKULDAKİ EĞİTİM-ÖĞRETİM ORTAMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION}, year=2022, pages={729-740} }