Turizm İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi Uygulamaları: Kalite ve Hizmet Kalitesi İlişkisi


Günlü Küçükaltan E.

Hizmet Kalitesi: Kavramlar, Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Şevkinaz Gümüşoğlu,İge Pırnar,Perran Akan,Atilla Akbaba, Editör, Detay, Ankara, ss.179-209, 2007

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Araştırma Kitabı
  • Basım Tarihi: 2007
  • Yayınevi: Detay
  • Basıldığı Şehir: Ankara
  • Sayfa Sayıları: ss.179-209
  • Editörler: Şevkinaz Gümüşoğlu,İge Pırnar,Perran Akan,Atilla Akbaba, Editör
  • Dokuz Eylül Üniversitesi Adresli: Evet