Dokuz Eylül Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
Araştırmacı Girişi
English
Tümü
Projeler
Ödüller
Yayınlar
Fikri Mülkiyet
Araştırmacılar
Tezler
Detaylı Arama
Ana Sayfa
Son Eklenen Yayınlar
YAZMA STRATEJİLERİNİN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK...
YAZMA STRATEJİLERİNİN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Atıf İçin Kopyala
İNNALI H. Ö.
,
AYDIN İ. S.
Turkish Studies, cilt.13, sa.27, ss.879-889, 2018 (SSCI)
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
Cilt numarası:
13
Sayı:
27
Basım Tarihi:
2018
Doi Numarası:
10.7827/turkishstudies.14610
Dergi Adı:
Turkish Studies
Derginin Tarandığı İndeksler:
Social Sciences Citation Index (SSCI), Scopus
Sayfa Sayıları:
ss.879-889
Dokuz Eylül Üniversitesi Adresli:
Evet