H. Ö. İNNALI And İ. S. AYDIN, "YAZMA STRATEJİLERİNİN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ," Turkish Studies , vol.13, no.27, pp.879-889, 2018
İNNALI, H. Ö. And AYDIN, İ. S. 2018. YAZMA STRATEJİLERİNİN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. Turkish Studies , vol.13, no.27 , 879-889.
İNNALI, H. Ö., & AYDIN, İ. S., (2018). YAZMA STRATEJİLERİNİN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. Turkish Studies , vol.13, no.27, 879-889.
İNNALI, H, And İBRAHİM SEÇKİN AYDIN. "YAZMA STRATEJİLERİNİN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ," Turkish Studies , vol.13, no.27, 879-889, 2018
İNNALI, H Ö. And AYDIN, İBRAHİM S. . "YAZMA STRATEJİLERİNİN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ." Turkish Studies , vol.13, no.27, pp.879-889, 2018
İNNALI, H. Ö. And AYDIN, İ. S. (2018) . "YAZMA STRATEJİLERİNİN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ." Turkish Studies , vol.13, no.27, pp.879-889.
@article{article, author={H ÖZGÜR İNNALI And author={İBRAHİM SEÇKİN AYDIN}, title={YAZMA STRATEJİLERİNİN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ}, journal={Turkish Studies}, year=2018, pages={879-889} }