Comparison of the effect of teaching games for understanding, sport education, combined and linear pedagogy on motor proficiency of children with developmental coordination disorder
Ghorbanzadeh B., Kirazcı S., Badicu G.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, cilt.15, ss.1-7, 2024 (SSCI, Scopus)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
15
-
Basım Tarihi:
2024
-
Doi Numarası:
10.3389/fpsyg.2024.1385289
-
Dergi Adı:
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Social Sciences Citation Index (SSCI), Scopus, IBZ Online, Linguistic Bibliography, MLA - Modern Language Association Database, Psycinfo, Directory of Open Access Journals
-
Sayfa Sayıları:
ss.1-7
-
Açık Arşiv Koleksiyonu:
AVESİS Açık Erişim Koleksiyonu
-
Dokuz Eylül Üniversitesi Adresli:
Evet