STEM'E İLİŞKİN ANADOLU LİSESİ VE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN BAKIŞ AÇISININ DEĞERLENDİRİLMESİ


Gök T.

MILLI EGITIM, cilt.51, sa.233, ss.501-520, 2022 (Scopus, TRDizin)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 51 Sayı: 233
  • Basım Tarihi: 2022
  • Doi Numarası: 10.37669/milliegitim.800473
  • Dergi Adı: MILLI EGITIM
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Scopus, Central & Eastern European Academic Source (CEEAS), TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.501-520
  • Dokuz Eylül Üniversitesi Adresli: Evet