T. Gök, "STEM'E İLİŞKİN ANADOLU LİSESİ VE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN BAKIŞ AÇISININ DEĞERLENDİRİLMESİ," MILLI EGITIM , vol.51, no.233, pp.501-520, 2022
Gök, T. 2022. STEM'E İLİŞKİN ANADOLU LİSESİ VE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN BAKIŞ AÇISININ DEĞERLENDİRİLMESİ. MILLI EGITIM , vol.51, no.233 , 501-520.
Gök, T., (2022). STEM'E İLİŞKİN ANADOLU LİSESİ VE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN BAKIŞ AÇISININ DEĞERLENDİRİLMESİ. MILLI EGITIM , vol.51, no.233, 501-520.
Gök, TOLGA. "STEM'E İLİŞKİN ANADOLU LİSESİ VE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN BAKIŞ AÇISININ DEĞERLENDİRİLMESİ," MILLI EGITIM , vol.51, no.233, 501-520, 2022
Gök, TOLGA. "STEM'E İLİŞKİN ANADOLU LİSESİ VE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN BAKIŞ AÇISININ DEĞERLENDİRİLMESİ." MILLI EGITIM , vol.51, no.233, pp.501-520, 2022
Gök, T. (2022) . "STEM'E İLİŞKİN ANADOLU LİSESİ VE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN BAKIŞ AÇISININ DEĞERLENDİRİLMESİ." MILLI EGITIM , vol.51, no.233, pp.501-520.
@article{article, author={TOLGA GÖK}, title={STEM'E İLİŞKİN ANADOLU LİSESİ VE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN BAKIŞ AÇISININ DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={MILLI EGITIM}, year=2022, pages={501-520} }