S. KILINÇ ALPAT Et Al. , "A Study on the Effect of Case Based Learning for Pre-Service Science Teachers’ Attitudes Towards an Analytical Chemistry Laboratory Experiment (Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Analitik Kimya Laboratuarı Deneyine Yönelik Tutumlarına Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin Etkisi Hakkında Bir Araştırma)," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, pp.1-19, 2011
KILINÇ ALPAT, S. Et Al. 2011. A Study on the Effect of Case Based Learning for Pre-Service Science Teachers’ Attitudes Towards an Analytical Chemistry Laboratory Experiment (Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Analitik Kimya Laboratuarı Deneyine Yönelik Tutumlarına Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin Etkisi Hakkında Bir Araştırma). Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30 , 1-19.
KILINÇ ALPAT, S., UYULGAN, M. A., ÖZBAYRAK, Ö., & ALPAT, Ş., (2011). A Study on the Effect of Case Based Learning for Pre-Service Science Teachers’ Attitudes Towards an Analytical Chemistry Laboratory Experiment (Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Analitik Kimya Laboratuarı Deneyine Yönelik Tutumlarına Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin Etkisi Hakkında Bir Araştırma). Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, 1-19.
KILINÇ ALPAT, SİBEL Et Al. "A Study on the Effect of Case Based Learning for Pre-Service Science Teachers’ Attitudes Towards an Analytical Chemistry Laboratory Experiment (Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Analitik Kimya Laboratuarı Deneyine Yönelik Tutumlarına Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin Etkisi Hakkında Bir Araştırma)," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, 1-19, 2011
KILINÇ ALPAT, SİBEL K. Et Al. "A Study on the Effect of Case Based Learning for Pre-Service Science Teachers’ Attitudes Towards an Analytical Chemistry Laboratory Experiment (Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Analitik Kimya Laboratuarı Deneyine Yönelik Tutumlarına Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin Etkisi Hakkında Bir Araştırma)." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, pp.1-19, 2011
KILINÇ ALPAT, S. Et Al. (2011) . "A Study on the Effect of Case Based Learning for Pre-Service Science Teachers’ Attitudes Towards an Analytical Chemistry Laboratory Experiment (Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Analitik Kimya Laboratuarı Deneyine Yönelik Tutumlarına Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin Etkisi Hakkında Bir Araştırma)." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, pp.1-19.
@article{article, author={SİBEL KILINÇ ALPAT Et Al. }, title={A Study on the Effect of Case Based Learning for Pre-Service Science Teachers’ Attitudes Towards an Analytical Chemistry Laboratory Experiment (Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Analitik Kimya Laboratuarı Deneyine Yönelik Tutumlarına Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin Etkisi Hakkında Bir Araştırma)}, journal={Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2011, pages={1-19} }