A. G. BALIM Et Al. , "Kavram karikatürleri destekli probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin kavramsal anlama düzeyleri ile problem çözme becerisi algıları üzerine etkisi," Journal of Turkish Science Education , vol.12, no.4, pp.53-76, 2015
BALIM, A. G. Et Al. 2015. Kavram karikatürleri destekli probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin kavramsal anlama düzeyleri ile problem çözme becerisi algıları üzerine etkisi. Journal of Turkish Science Education , vol.12, no.4 , 53-76.
BALIM, A. G., DENİŞ ÇELİKER, H., TÜRKOGUZ, S., EVREKLİ, E., & İNEL EKİCİ, D., (2015). Kavram karikatürleri destekli probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin kavramsal anlama düzeyleri ile problem çözme becerisi algıları üzerine etkisi. Journal of Turkish Science Education , vol.12, no.4, 53-76.
BALIM, ALİ Et Al. "Kavram karikatürleri destekli probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin kavramsal anlama düzeyleri ile problem çözme becerisi algıları üzerine etkisi," Journal of Turkish Science Education , vol.12, no.4, 53-76, 2015
BALIM, ALİ G. Et Al. "Kavram karikatürleri destekli probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin kavramsal anlama düzeyleri ile problem çözme becerisi algıları üzerine etkisi." Journal of Turkish Science Education , vol.12, no.4, pp.53-76, 2015
BALIM, A. G. Et Al. (2015) . "Kavram karikatürleri destekli probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin kavramsal anlama düzeyleri ile problem çözme becerisi algıları üzerine etkisi." Journal of Turkish Science Education , vol.12, no.4, pp.53-76.
@article{article, author={ALİ GÜNAY BALIM Et Al. }, title={Kavram karikatürleri destekli probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin kavramsal anlama düzeyleri ile problem çözme becerisi algıları üzerine etkisi}, journal={Journal of Turkish Science Education}, year=2015, pages={53-76} }