Arş. Gör. SİNAN ESLEK


Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

28

Yayın (Scopus)

2

Atıf (Scopus)

7

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

26

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Proje

2

Açık Erişim

2

Eğitim Bilgileri

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

2013 - 2015

2013 - 2015

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Yüksek Lisans

Fen bilgisi öğretmen ve öğrencilerinin proje hazırlama konusundaki bilgi ve becerilerinin araştırılması: Bu Benim Eserim proje çalışması

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Akademik Ünvanlar / Görevler

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Makaleler

Tümü (3)
Scopus (2)
TRDizin (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

2. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMALGILARININ FOTOĞRAF ANALİZİ İLE ARAŞTIRILMASI

ŞAHİN M., KIRIKTAŞ H., ESLEK S., Celenay E., Altıncelep S.

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.179, (Özet Bildiri)

2018

2018

3. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM ALGI veSTEM KARİYER İLGİ ÖLÇEKLERİNE GÖRE KARİYERYÖNELİMLERİNİN ARAŞTIRILMASI

ŞAHİN M., ESLEK S., KIRIKTAŞ H., Altıncelep S., Celenay E.

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.178-179, (Özet Bildiri)

2018

2018

5. Mobil Teknoloji ile Gerçekleştirilen STEM Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Adayları Görüşleri

ESLEK S., TÜRKOGUZ S., KIRIKTAŞ H., Kayalar A.

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.328-329, (Özet Bildiri)

2017

2017

6. Investigatoin Students of Mental Models And Metaphors Twords Atomic Concept

KIRIKTAŞ H., ESLEK S., ŞAHİN M.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST 2017), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.350-351, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. THE EFFECT OF DESIGN-BASED FETEMM ACTIVITIES ONPRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ INTEGRATED FETEMM TEACHING TENDENCIES AND FETEMM ATTITUDES

ŞAHİN M., KIRIKTAŞ H., ESLEK S.

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST 2017), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.352-353, (Özet Bildiri)

2017

2017

8. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FeTeMM Alanlarının Entegrasyonu Hakkındaki Görüşlerinin Araştırılması

ESLEK S., ŞAHİN M., KIRIKTAŞ H., KAYALAR A.

7th International Conference on Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.252-253, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FeTeMM Entegrasyonuna Yönelik Becerilerinin Araştırılması

ESLEK S., ŞAHİN M., KIRIKTAŞ H., KAYALAR A.

7th International Conference on Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.250-251, (Özet Bildiri)

2016

2016

10. Ortaokul Öğrencilerinin Ve Öğretmenlerin Sokakta Yapılan Bilim Hakkındaki Görüşleri Tübitak 4007 Bilim Sokakta Projesi

ŞAHİN M., ESLEK S., KIRIKTAŞ H.

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

12. Öğretmen Adaylarının Pedagojik Gelişimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

ŞAHİN M., ESLEK S., KIRIKTAŞ H., ÖZTÜRK İ., KILBAŞ Ş.

3. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

14. İzmir bölgesinde yer alan okul dışı öğrenme ortamlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

KIRIKTAŞ H., ESLEK S., ÜNAL ÇOBAN G.

8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

15. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının ve Öz Yeterliklerinin Araştırılması

ŞAHİN M., KIRIKTAŞ H., ESLEK S., ÖZTÜRK İ.

8. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

16. izmir bölgesinde yer alan okul dışı öğrenme ortamlarının çeşitlideğişkenler açısından incelenmesİ

KIRIKTAŞ H., ESLEK S., ÜNAL ÇOBAN G.

8. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

17. Bir Fen Bilgisi Öğretmeninin Laboratuvar Bilgi Ve Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Çalışma

KIRIKTAŞ H., ŞAHİN M., ESLEK S., KAPLAN M.

6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

2013

2013

21. Epistemological Beliefs of Biology Students toward BiologyLearning

ESLEK S., ŞAHİN M., UŞAK M., DİLEK U., GÜLER B.

2nd World Conference on New Trends in Science Education, CRACOW, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013

2013

2013

22. An Investigation of University Students Anxiety in Physics Courses

DİLEK U., ŞAHİN M., GÜLER B., ESLEK S.

2ndWorld Conference on New Trends in Science Education, Cracow, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

23. A Study to Investigate Preservice Teachers Affective Statesin Physics Courses

GÜLER B., ŞAHİN M., ESLEK S., KOCAGÜL SAĞLAM M.

2nd World Conference on New Trends in Science Education, CRACOW, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013

2013

2013

24. An investigation of university students’xx anxiety in physics courses

DİLEK U., ŞAHİN M., GÜLER B., ESLEK S.

2nd World Conference on New Trends in Science Education, CRACOW, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)