­

Öğr. Gör. Dr. SEMRA ERTEM


İzmir Meslek Yüksekokulu, İnşaat Bölümü

İnşaat Teknolojisi Programı

Metrikler

Yayın

32

Proje

1

Eğitim Bilgileri

1997 - 2012

1997 - 2012

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

2000 - 2007

2000 - 2007

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü, Türkiye

1979 - 1983

1979 - 1983

Lisans

Bursa Uludağ Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, İnşaat Mühendisliği Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2007

2007

Doktora

Veri toplama ve değerlendirme ünitesinin, ilköğretim öğrencilerinin bilimsel tutum geliştirmelerine katkı getirecek şekilde yeniden düzenlenmesi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanlar Eğitimi Bölümü

1999

1999

Yüksek Lisans

Matematik öğretiminde, bilgisayar ve teknolojinin kullanımı üzerine bir inceleme

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Akademik Unvanlar / Görevler

1995 - Devam Ediyor

1995 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

İlköğretim Öğrencilerinin Veri Öğrenme Alanının İşlenişine İlişkin Görüşleri

ERTEM S.

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir(Çeşme), Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1051-1058, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon Kullanımının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi: Buca Örneği

ERTEM S., KETE M. R.

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4), izmir(Çeşme), Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.777-786, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

İlkyardım Bilgisinin Ortaöğretim Öğrencilerindeki Yeterliliklerinin Araştırılması

KETE M. R., ERTEM S.

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ubek 2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.227, (Özet Bildiri)

2018

2018

Ezbere Dayalı Öğrenmenin Biyoloji Kavramlarının Örnekleri İle İlişkilendirilmesinin Araştırılması

KETE M. R., ERTEM S.

Uluslararası Bilim v e Eğitim Kongresi UBEK2018, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Öğretmen Adaylarının İstatistik Dersine Ait Tutumlarının İncelenmesi

ERTEM S., KETE M. R.

8.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2018), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.213, (Özet Bildiri)

2018

2018

Ortaöğretim Öğrfencilerinin Biyoloji Temelli Meslekleri Seçmelerinde Etkili Olan Nedenler

KETE M. R., ERTEM S.

8.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD 2018), Manisa (merkez), Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.550-558, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Öğretmen Adaylarının Microsoft Office Programlarına Ait Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi İle Belirlenmesi

ERTEM S., KETE M. R.

II.Uluslararası Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla(Merkez), 26 - 28 Nisan 2018, ss.239-245, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Ortaöğretim 9.Sınıf Biyoloji Dersinde Öğrencilertinin Kullandığı Öğrenme Stratejileri

KETE M. R., ERTEM S.

II.Ulusal Biyoloji Kongresi (ubek2018), Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, ss.67, (Özet Bildiri)

2018

2018

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeylerinin Araştırılması

KETE M. R., ERTEM S.

II.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (useas 2018), Bodrum- Muğla, 26 - 28 Nisan 2018, ss.223, (Özet Bildiri)

2018

2018

Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Dersinin İçeriğine İlişkin Görüşleri

ERTEM S., KETE M. R.

II.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla. Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.242, (Özet Bildiri)

2017

2017

Formasyon Öğretmen Adaylarının Formasyon Eğitimi Kavramına İlişkin Görüşlerinin Kelime İlişkilendirme Testi İle Analizi

ERTEM S., KETE M. R.

5 th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, SELÇUK-İZMİR, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.474-481, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

Öğretmen Adaylarının Pedagojik Formasyon Programlarının Niteliği Hakkındda Görüşleri

ERTEM S., KETE M. R.

5 th İnternational Instructional TechnologiesTeacher Educatioanl Symposium, İZMİR-SELÇUK, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.482-488, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

Formasyon Öğretmen Adaylarının Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Tutumlarının Demografik Özellikler e Göre İncelenmesi

ERTEM S., KETE M. R.

5 th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, SELÇUK-İZMİR, 11 - 13 Ekim 2017, ss.355, (Özet Bildiri)

2017

2017

Öğretmen Adaylarının Kelime İlişkilendirme Testi İle Bilgisayar Kavramındaki Bilişsel Yapılarının Araştırılması

KETE M. R., ERTEM S.

VIII. Internatıonal Graduate Educatıon Symposıum, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 11 - 12 Mayıs 2017, ss.62, (Özet Bildiri)

2017

2017

Farklı Lise Türlerindeki 9. Sınıf Öğrencilerinin Çevre Eğitimine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi

Salman A., KETE M. R., ERTEM S.

IX. Internatıonal Congress of Educatıonal Research, ORDU(MERKEZ), Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.5-14, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

Formasyon Öğretmen Adaylarının Kelime İlişkilendirme Yöntemi ile Materyal Tasarımı Kavramı Hakkındaki Görüşleri

Salman A., KETE M. R., ERTEM S.

IX. Internatıonal Congress of Educatıonal Research, ORDU(MERKEZ), Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.952-958, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Kelime İlişkilendirme Testi İle Çalışma Yaprağı Kavramı hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi

ERTEM S., KETE M. R.

VIII. INTERNATIONAL GRADUATE EDUCATION SYMPOSIUM, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 11 Mayıs 2017, ss.64, (Özet Bildiri)

2017

2017

Lise Biyoloji Öğrencilerinin Değerlendirme Ölçeği İle Genetik Kavramlara Ait Düzeylerinin Belirlenmesi

Öner B., Çoban S., Akça Ş., KETE M. R., ERTEM S.

VIII:Internetıonal Graduare Educatıon Symposıum, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 11 - 12 Mayıs 2017, ss.63, (Özet Bildiri)

2017

2017

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının İnsan Biyolojisi Ders İçeriklerine Ait Kavram Yanılgıları

KETE M. R., ERTEM S.

USOS 2017, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

Pedagojik Formasyon Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Algılarının Araştırılması

ERTEM S., KETE M. R.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

Veri Öğrenme Alanını İşleyiş Yöntemlerine Göre Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi

ERTEM S., KETE M. R.

15. Uluslararası sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Okul Öncesi Çocuklarda Doğa Çevre Bilinci Kazanımları

ERTEM S., KETE M. R.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

İlköğretim Öğretmen Adaylarının Teknoloji kullanımına ait Algılarının Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi

ERTEM S., KETE M. R.

8.International Congress of Educatıonal Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinçi Düzeylerinin Araştırılması

KETE M. R., ERTEM S.

8. İnternational Congress of Educatıonal Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Öğretmen Adaylarının Bırakın Doğa Öğretmenimiz Olsun Hakkında Görüşleri

KETE M. R., ERTEM S.

8.International Congress of Educatıonal Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Sanatsal Etkinlik

Aralık 2017

Aralık 2017

Matematiğin Gizemli Dünyasında Heyecenlı Bir Macera

ERTEM S.

Mayıs 2017

Mayıs 2017

Bitki ve Hayvan Koleksiyonları Sergisi

ERTEM S.