-
Sağlık farkındalığı, spor alışkanlığı ve sosyal-demografik değişkenlerin çevre dostu satın alma davranışı üzerindeki etkisi
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Üniversite mezunu çalışanların çevre sorumluluğuna bağlı tüketim bilincini incelemeye yönelik bir araştırma
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Yeşil pazarlama kapsamında tüketicilerin organik gıdalara yönelik tutumlarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Azerbaycan'da kış turizmi potansiyeli ve Guba-Haçmaz, Şeki-Zagatala bölgelerinde bir uygulama
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Marka genişletme stratejisinin tüketici satın alma davranışlarına etkisi ve CAT markası üzerine bir uygulama
AYTUĞ S. (Danışman)
-
İskenderun bölgesindeki demir çelik firmaları özelinde, demir çelik sektörünün ihracatta karşılaştıkları sorunlar ve çözüm önerileri
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Tıbbi cihaz sektörünün dış ticarette mevcut durumu: Türkiye örneği
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Lojistik alanında RFİD sisteminin işletmelerde uygulama olanakları ve avantajları: İzmir ilinde bir uygulama
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Hastane hizmet kalitesinin engelli bireyler tarafından değerlendirilmesi-İzmir ili örneği
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Ege bölgesindeki işletmelerin İran'la dış ticaretlerinde sorunlar ve çözüm önerileri
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Yeşil pazarlama: Tüketici satın alma davranışı üzerinde yeşil reklam ve ambalajlamanın etkisi
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Stratejik marka yönetimi bağlamında
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Yaratıcılık ve yenilik yönetiminde örgütsel yapı
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Kenya'nın çay ihracatı yapan ülkeler arasındaki rekabet analizi
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Doğu Afrika ülkeleri arasındaki ortak pazar ve ticaret gelişiminin analizi
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Uluslararası pazarlarda reklam politikaları üzerinde kültürel farklılıkların etkisi ve uygulama
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Müşteri İlişkileri Yönetiminde Müşteri Sadakat Programlarının Etkisi
AYTUĞ S. (Danışman)
S.AYGÖREN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Uluslararası pazarlama stratejilerinden standartlaştırma ve uyarlamanın ürün ve marka kararlarına etkisi ve dünya genelinde tüketici tercihlerine ilişkin EFES markası üzerine bir uygulama
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Yerel markadan küresel markaya dönüşüm sürecinde tutundurma stratejileri ve şirket uygulamaları
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Kırgızistan pazarında Türk ürünlerine karşı tüketici satın alma eğilimlerini etkileyen faktörlerin belirlenmesi, tekstil ve hazır giyim ürünleri sektöründe bir uygulama
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Kamu Hastaneleri Birliklerinde tedarik zinciri yönetimi ve örnek bir uygulama
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Satış geliştirme tekniklerinin hazcı (hedonik) tüketim üzerindeki etkisi üzerine bir araştırma
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Sağlık hizmetleri pazarlamasında tutundurma politikası; sağlık personeli ve hastaların reklama yönelik görüşlerine ilişkin Urla Devlet Hastanesi örneği
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Lojistiğin uluslararası pazarlamada rekabetsel üstünlük sağlamadaki önemi ve bir uygulama
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Uluslararasılaşma sürecinde marka yönetimi ve bir örnek uygulama
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Tataristan tüketicilerinin tekstil ürünlerinde satın alma tercihleri ve Türk tekstil ürünlerine karşı eğilimlerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Türkiye'nin dış ticaretinde deniz taşımacılığının önemi ve sorunları
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Avrupa Birliği müzakereleri çerçevesinde Van ilindeki mültecilerin sorunları
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Örgüt kültürünün performans kriterlerine etkisi ve tesco KİPA uygulaması
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Avrupa Birliği sermaye şirketlerinin kuruluşu ve Türkiye'deki uygulamaları
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Sağlık turizmi kapsamında termal işletmelerde sağlık hizmetleri pazarlaması ve algılanan hizmet kalitesi: Balçova termal İşletmesinde bir uygulama
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Kategori Uzmanı Perakendeci İşletmelerde Fiziksel Planlama, Atmosfer Ve Görsel Sunuşun İncelenmesi, Uygulama Örneği Olarak Yapı Marketler
AYTUĞ S. (Danışman)
A.UYGAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Avrupa bütünleşmesinde bölgeselleşmenin dinamikleri: İtalya örneği ve karşılaştırmalı bir yaklaşım
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Avrupa Birliği'ne entegrasyon sürecinde Azerbaycan'ın azınlıklar politikası
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Kamu hastanelerinde tedarik zinciri yönetimi ve örnek bir uygulama
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Küreselleşme sürecinde ortak teşebbüsler
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Uluslararası Piyasada Markalaşmanın Önemi ve Bir Uygulama
AYTUĞ S. (Danışman)
F.TUĞBA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Uluslar Arası Şirketlerde Yalın Düşünce
AYTUĞ S. (Danışman)
İ.ŞAHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Uluslararası pazarlara optimal giriş yönteminin seçimi
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Müzakere sürecinde Türkiye'deki havayolu şirketlerinin Avrupalı rakipleri karşısındaki rekabet gücü ve analizi
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Türk beyaz eşya sektörünün Rusya Federasyonu pazarındaki yeri ve bu pazara yönelik bir araştırma
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Dünya tekstil ve konfeksiyon sektöründeki eğilimler çerçevesinde Türk tekstil ve konfeksiyon sektörü için bir strateji önerisi: Marka yaratmak
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Uluslararası rekabet avantajı kazanmada marka yönetimi
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Güçlü marka olmada pazarlama iletişiminin rolü
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Son gelişmeler ışığında Türk tekstil sektöründeki ihracat olanakları
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Finansal hizmet pazarlaması, türev araçlar, Vadeli İşlem ve Opsiyon Borsası A.Ş. örneği
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Türkiye-Avrupa Birliği ilişkileri bağlamında azınlıkların durumu
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Sağlık hizmetleri pazarlamasında hastane yöneticilerinin yaklaşımları
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Türkiye'de doğrudan pazarlama uygulamaları ve tüketici tarafından benimsenme durumu
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Hastanelerde halkla ilişkiler ve İzmir`deki hastanelerin halkla ilişkiler faaliyetlerine ilişkin bir araştırma
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Dış ticaretin finansmanında bankaların işlevleri ve uygulamadan örnekler
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Dünyada ve Türkiye'de serbest bölgeler ve Antalya Serbets Bölge uygulaması
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Türkiye'deki KOBİ'lerin Avrupa Birliği pazarlarına açılmasında elektronik ticaretin rolü
AYTUĞ S. (Danışman)
-
NATO ve uluslararası lojistik destek çerçevesinde çok uluslu müşterek lojistik merkezlerinin ulaştırma faaliyetleri (Kfor ve sfor uygulamalarının karşılatırmalı analizi)
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Dış pazarlara giriş şekilleri ve elektronik sektöründe uygulamalar
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Rekabetçi avantaj kazanmada insan kaynakları yönetiminin rolü
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Avrupa Birliği genişleme sürecinin Türkiye'nin dış ticaretine etkileri
AYTUĞ S. (Danışman)
E.GÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Finans sektöründe internet kanalıyla pazarlama olanakları
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Satış örgütlerine katılan distribütörlerin üye olma nedenleri
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Kazakistan tüketicilerinin beyaz eşya satın alımında tercihlerine etki eden faktörler ve bu sektörde Türk mallarına karşı eğilimlerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Güvenlik ve savunma açısından Kuzey Atlantik Antlaşması örgütü, Batı Avrupa Birliği, Avrupa Birliği ve Türkiye ilişkileri
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Tüketicilerin cep telefonu satın alımında tercihlerini etkileyen temel güdülerin belirlenmesi
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Gümrük Birliği sonrası demir-çelik sektörünün Avrupa Birliği`ne uyumu
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Türkiye'de ihracatın promosyonu ve fuarlara katılım
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Birinci basamak sağlık hizmetlerine sosyal güvenlik kuruluşlarından finansman aktarımı üzerine bir araştırma
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Doktorların hastane algılaması ve pazarlama planlaması
AYTUĞ S. (Danışman)
-
Türk traktör kullanıcılarının marka tercihlerinin belirlenmesi üzerine bir araştırma
AYTUĞ S. (Danışman)
