Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü
-
2012 - 2017 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü
-
2006 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü
-
1997 - 2006 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2017 - 2020 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü
-
2009 - 2012 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
Yönetilen Tezler
-
İŞ YAŞAMI İLE BOŞ ZAMAN VE TATİL TERCİHLERİ İLİŞKİSİ
Yılmaz B. S. (Danışman)
-
Dijital seyahat aracılarınınmarka ekosistemlerinin müşterilerinelektronik sadakat ve tatminine etkisi
Yılmaz B. S. (Danışman)
-
Kalabalığın Deneyimsel Sonuçları, Kalabalık Kaynaklı Duygusal Tepkiler ve Kalabalıkla Baş Etme Stratejileri: Temalı Park Ziyaretleri Örneğinde Ölçek Geliştirme Çalışması
YILMAZ B. S. (Danışman)
-
Tarih boyunca inanç kavramının, tapınımların ve inanç turizminin gelişimi: Kalitatif bir araştırma
YILMAZ B. S. (Danışman)
-
Türkiye'de yalnız seyahat eden kadınlar: Deneyimleri, tercihleri, motivasyon ve kısıtları
YILMAZ B. S. (Danışman)
-
Duyusal algıların inanç turizminde imaj oluşumuna etkisi: İnanç turizmi tüketicileri üzerine bir araştırma
YILMAZ B. S. (Danışman)
-
Michael Porter'ın rekabet stratejileri ve modelleri ile rekabet analizi: Düsseldorf konaklama sektöründe bir alan araştırması
YILMAZ B. S. (Danışman)
-
Kullanıcı türevli içeriğin seyahat planlama sürecine etkisi: Türk turistlerin kullanıcı türevli içerik sitelerine yönelik tutumları üzerine bir araştırma
YILMAZ B. S. (Danışman)
-
Sürdürülebilirlik kapsamında yiyecek ve içecek işletmelerindeki uygulamalar: İzmir'deki restoran işletmelerinin sürdürülebilir restoran işletmeciliği kavramına yaklaşımlarının değerlendirilmesi
YILMAZ B. S. (Danışman)
-
Marina işletmelerinde hizmet yönetimi: Yatçıların hizmet kalitesi algılamaları ile marinadan tatminleri, tekrar tercih ve tavsiye etme eğilimleri arasındaki ilişkinin analitik incelemesi
YILMAZ B. S. (Danışman)
-
Otel işletmelerinde sosyal medya pazarlaması: Turizm tüketicilerinin sosyal paylaşım sitelerine ilişkin algıları üzerine bir alan çalışması
YILMAZ B. S. (Danışman)
-
Kurumsal girişimcilik ve işletme performansı ilişkisi: Dört ve beş yıldızlı otel işletmelerinde uygulama
YILMAZ B. S. (Danışman)
-
Sürdürülebilir turizm kapsamında konaklama işletmelerinde çevreye duyarlı uygulamalar ve yeşil pazarlama: Örnekolay çalışması (Calista Luxury Resort Hotel-Antalya)
YILMAZ B. S. (Danışman)
-
Kazakistan turizm sektöründe e-ticaret: Seyahat acentaları ve otellerde bir uygulama
YILMAZ B. S. (Danışman)
-
Cumhuriyet Dönemi Türkiye turizmi ve bir turizm modeli önerisi
YILMAZ B. S. (Danışman)
-
İHRACATTA DEVLET TEŞVİKLERİNİN TÜRK İHRACATÇILARINA KATKILAU:TEŞVİKLERDEN YARARLANAN İŞLETMELERİN DURUM ANALİZİ
YILMAZ B. S. (Danışman)
T.ÖZTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
KOBİ'lerde Elektronik Dış Ticaret Uygulamaları Ve Elektronik Dönüşüm
YILMAZ B. S. (Danışman)
M.DURGUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Seyahat acentalarında e-ticaret ve internet kullanımı: Azerbaycan örneği
YILMAZ B. S. (Danışman)
-
Otel işletmelerinde hizmet kalitesinin müşteriler ve yöneticiler açısından ölçülmesi:İzmir örneği
YILMAZ B. S. (Danışman)