Yayınlar & Eserler

Makaleler 2
Tümü (2)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

1. Formasyon Öğretmen Adaylarının Formasyon Eğitimi Kavramına İlişkin Görüşlerinin Kelime İlişkilendirme Testi İle Analizi

5 th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, SELÇUK-İZMİR, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.474-481, (Tam Metin Bildiri)

2. Öğretmen Adaylarının Pedagojik Formasyon Programlarının Niteliği Hakkındda Görüşleri

5 th İnternational Instructional TechnologiesTeacher Educatioanl Symposium, İZMİR-SELÇUK, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.482-488, (Tam Metin Bildiri)

3. Formasyon Öğretmen Adaylarının Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Tutumlarının Demografik Özellikler e Göre İncelenmesi

5 th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, SELÇUK-İZMİR, 11 - 13 Ekim 2017, ss.355, (Özet Bildiri)

4. Öğretmen Adaylarının Kelime İlişkilendirme Testi İle Bilgisayar Kavramındaki Bilişsel Yapılarının Araştırılması

VIII. Internatıonal Graduate Educatıon Symposıum, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 11 - 12 Mayıs 2017, ss.62, (Özet Bildiri)

6. Lise Biyoloji Öğrencilerinin Değerlendirme Ölçeği İle Genetik Kavramlara Ait Düzeylerinin Belirlenmesi

VIII:Internetıonal Graduare Educatıon Symposıum, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 11 - 12 Mayıs 2017, ss.63, (Özet Bildiri)

12. Veri Öğrenme Alanını İşleyiş Yöntemlerine Göre Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi

15. Uluslararası sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

13. Pedagojik Formasyon Öğretmen Adaylarının Teknopedagojik Algılarının Araştırılması

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

14. Okul Öncesi Çocuklarda Doğa Çevre Bilinci Kazanımları

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

15. Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinçi Düzeylerinin Araştırılması

8. İnternational Congress of Educatıonal Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

16. Öğretmen Adaylarının Bırakın Doğa Öğretmenimiz Olsun Hakkında Görüşleri

8.International Congress of Educatıonal Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

26

Atıf (Sobiad)

11

H-İndeks (Sobiad)

1

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları