Eğitim Bilgileri
2004 - 2007
2004 - 2007Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye
2003 - 2004
2003 - 2004Yüksek Lisans
İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi (Uoylp-Ma Tefl) (Yl) (Tezli), Türkiye
1995 - 1999
1995 - 1999Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenenlerde Özerklik Algısı, Okuduğunu Anlama Başarısı ve Sınıf İçi Davranışlar Arasındaki İlişkiler
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)
2004
2004Yüksek Lisans
The Effects of Cooperative Learning Activities on Student Attitudes Towards English Reading Courses and Cooperative Learning.
İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi (Uoylp-Ma Tefl) (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2021
2021Certified PTE Trainer
Yabancı Dil
Pearson
2010
2010The 1st International Foreign Language Teaching Conference, “If We Had To Do It Over Again: Implementing Learner Autonomy in the 21st Century,
Yabancı Dil
Zirve Üniversitesi
2009
2009Columbia University Teachers College Summer Institute
Yabancı Dil
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
2007
2007Türkiye’de Yabancı Dil Eğitimi Ulusal Kongresi
Yabancı Dil
Gazi Üniversitesi
2004
2004Second MA TEFL Reunion Conference
Yabancı Dil
İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi
2003
2003Summer Institute organized by U.S. Department of Stateand Uludağ University
Yabancı Dil
Bursa Uludağ Üniversitesi
2001
2001Learning Theories and Teaching Methods
Yabancı Dil
Dokuz Eylül Üniversitesi
2000
2000Techniques and Procedures on the English Language Teaching
Yabancı Dil
Dokuz Eylül Üniversitesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
1999 - Devam Ediyor
1999 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü
Yönetimsel Görevler
2003 - 2004
2003 - 2004Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
Makaleler
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (2)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (1)
2019
20191. PERSONAL GOAL-SETTING IN AN EFL WRITING CLASS
ÖZTÜRK ARI Ö.
Dil Dergisi
, cilt.170, sa.1, ss.87-105, 2019 (TRDizin)
2017
20172. USING POSTER PRESENTATIONS TO FACILITATE PRESERVICE EFL TEACHER LEARNING
ÖZTÜRK Ö.
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , cilt.5, sa.17, ss.401-415, 2017 (Hakemli Dergi)
2014
20143. Effect of Bayesian Student Modeling on Academic Achievement in Foreign Language Teaching (University Level English Preparatory School Example)
Aslan B. G., ÖZTÜRK Ö., İNCEOĞLU M. M.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.14, sa.3, ss.1160-1168, 2014 (SSCI, TRDizin)
2012
20124. The Effects of Graphic Organizers on Reading Comprehension Achievement of EFL Learners
ÖZTÜRK Ö.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.0, ss.37-45, 2012 (TRDizin)
2011
20115. The Relationship between Autonomy Perception and the Reading Comprehension Achievement of English Language Learners
Bayat Ö.
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.11, sa.42, ss.15-28, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2010
20106. İngilizce Yazılı Anlatım Derslerinde Uygulanan Akran ve Öz Değerlendirme Etkinliklerine Yönelik Öğrenci Görüşleri
BAYAT Ö.
Dil Dergisi
, cilt.0, sa.150, ss.70-81, 2010 (TRDizin)
2009
20097. The Relationship Between Autonomy Perception and Classroom Behaviors of English Language Learners.
BAYAT Ö., ALTUNAY U.
Dil Dergisi , sa.144, ss.7-15, 2009 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2015
20151. Teaching repeat classes A Turkish Teacher s Story
Snyder W. E., Öztürk Ö.
PANSIG 2015, Kobe, Japonya, 16 - 17 Mayıs 2015, (Yayınlanmadı)
2010
20102. The Effects of Out-of-class Use of English on Autonomy Perception.
Bayat Ö.
The 1st International Foreign Language Teaching Conference. “If We Had To Do It Over Again: Implementing Learner Autonomy in the 21st Century”, Gaziantep, Türkiye, 01 Haziran 2010, ss.107-114, (Tam Metin Bildiri)
2008
20083. The Relationship Between Autonomy Perception and Classroom Behaviors of English Language Learners.
ALTUNAY U., Bayat Ö.
MA TEFL 20th Anniversary Reunion Conference, Ankara, Türkiye, 23 Mayıs 2008, ss.7-15, (Tam Metin Bildiri)
2007
20074. Yabancı Dil Öğretimi Bağlamında Güdü ve Özerklik Arasındaki İlişkiler.
BAYAT Ö.
Türkiye’de Yabancı Dil Eğitimi Ulusal Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Kasım 2007, (Tam Metin Bildiri)