-
2008 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2002 - 2008 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1990 - 2002 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2013 - 2015 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Celâl Bayar Üniversitesi
-
2013 - 2015 Bölüm Başkanı
Celâl Bayar Üniversitesi
-
2013 - 2015 Dekan
Celâl Bayar Üniversitesi
-
2013 - 2015 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Celâl Bayar Üniversitesi
-
2014 - 2014 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Celâl Bayar Üniversitesi
-
2009 - 2012 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
Doktora
ELEKTRİK VE MANYETİZMA ÖĞRETİMİ
-
Yüksek Lisans
Çevre Eğitiminde Radyoekoloji
Günlük Yaşamımızdaki Radyasyon ve Çevre Eğitimi
Tez Yönetimi
Fen ve Teknoloji Eğitiminde Çevre Eğitimi
Tez Yönetimi
Uzmanlık Alanı
Uzmanlık Alanı
FİZİK ÖĞRETİMİNDE AKTİF ÖĞRENME-ÖĞRETME
-
Lisans
Öğretmenlik Uygulaması
Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları
Nükleer Fizik
Mekanik 2
Mekanik Lab. 1
Mekanik Lab. 2
Topluma Hizmet Uygulamaları
Fizik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları
Öğretmenlik Uygulaması
Mekanik 1
Yenilenebilir Enerji Kaynakları
Nükleer Fizik Lab.
Özel Öğretim Yöntemleri I
Elektrik Lab. I
Elektrik I
Öğretmenlik Uygulaması
Radyoekoloji Eğitimi
İnsan ve Radyasyon
GENEL FİZİK I
FİZİK I
FİZİK ÖĞRETİMİNDE AKTİF ÖĞRENME-ÖĞRETME
ALAN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA PROJESİ
-
Manyetizma konularının öğrenimine probleme dayalı öğrenme yaklaşımının etkilerinin incelenmesi
BAKAÇ M. (Danışman)
-
İlkokul öğrencilerinin sınıfta sergiledikleri istenmeyen davranışları gösterme sıklıkları ve bu davranışların ebeveyn tutumuyla ilişkisi
BAKAÇ M. (Danışman)
G.CENGİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Fizik eğitiminde probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi
BAKAÇ M. (Danışman)
-
Fizik eğitiminde probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin başarılarına, bilimsel süreç becerilerine ve problem çözme tutumlarına etkisi
BAKAÇ M. (Danışman)