Akademik Unvanlar
-
2008 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2002 - 2008 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
1990 - 2002 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2013 - 2015 Bölüm Başkanı
Celâl Bayar Üniversitesi
-
2013 - 2015 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Celâl Bayar Üniversitesi
-
2013 - 2015 Dekan
Celâl Bayar Üniversitesi
-
2013 - 2015 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Celâl Bayar Üniversitesi
-
2014 - 2014 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Celâl Bayar Üniversitesi
-
2009 - 2012 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans Tez Yönetimi
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Yüksek Lisans Fen ve Teknoloji Eğitiminde Çevre Eğitimi
-
Lisans Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları
-
Lisans Nükleer Fizik
-
Lisans Mekanik 2
-
Lisans Mekanik Lab. 1
-
Lisans Mekanik Lab. 2
-
Yüksek Lisans Tez Yönetimi
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans Fizik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı
-
Yüksek Lisans Uzmanlık Alanı
-
Lisans Mekanik 1
-
Lisans Yenilenebilir Enerji Kaynakları
-
Lisans Nükleer Fizik Lab.
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri I
-
Lisans Elektrik Lab. I
-
Lisans Elektrik I
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Radyoekoloji Eğitimi
-
Lisans İnsan ve Radyasyon
-
Lisans GENEL FİZİK I
-
Doktora ELEKTRİK VE MANYETİZMA ÖĞRETİMİ
-
Lisans FİZİK I
-
Lisans FİZİK ÖĞRETİMİNDE AKTİF ÖĞRENME-ÖĞRETME
-
Lisans ALAN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA PROJESİ
-
Yüksek Lisans FİZİK ÖĞRETİMİNDE AKTİF ÖĞRENME-ÖĞRETME
Yönetilen Tezler
-
Manyetizma konularının öğrenimine probleme dayalı öğrenme yaklaşımının etkilerinin incelenmesi
BAKAÇ M. (Danışman)
-
İlkokul öğrencilerinin sınıfta sergiledikleri istenmeyen davranışları gösterme sıklıkları ve bu davranışların ebeveyn tutumuyla ilişkisi
BAKAÇ M. (Danışman)
G.CENGİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Fizik eğitiminde probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi
BAKAÇ M. (Danışman)
-
Fizik eğitiminde probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin başarılarına, bilimsel süreç becerilerine ve problem çözme tutumlarına etkisi
BAKAÇ M. (Danışman)