-
2002 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
Dijital oyun pazarında tüketici tercihleri (Türkiye ve İtalya'da eğitim gören üniversite öğrencilerinin karşılaştırmalı değerlendirilmesi
AKSULU İ. (Danışman)
-
Sosyal medya ve geleneksel medyanın marka bilinirliği etkisi açısından karşılaştırması: Türkiye'de üniversite öğrencileri üzerine bir araştırma
AKSULU İ. (Danışman)
-
Küreselleşme sürecinde Nijer'in dış ticareti, Türkiye ile ticari ilişkileri ve dış olanaklarının değerlendirilmesi
AKSULU İ. (Danışman)
-
Küreselleşme sürecinde Tayland'ın dış ticareti ve Türkiye arasındaki ilişkiler bir araştırma
AKSULU İ. (Danışman)
-
Değer temelli pazarlamada duyguların önemi, reklam kararlarında kullanımı ve tüketiciler üzerindeki etkileri
AKSULU İ. (Danışman)
-
Türkiye'nin organik ürün ihracatının dünya organik pazarındaki yeri ve organik ürün ihracatına ilişkin sorunların belirlenmesi
AKSULU İ. (Danışman)
-
Uluslararası taşımacılıkta verimliliğin sağlanmasına ilişkin alternatif yöntemler
AKSULU İ. (Danışman)
-
Elektronik perakendecilikte pazarlama uygulamaları üzerine bir araştırma
AKSULU İ. (Danışman)
-
İzmir'de organik gıdalara ilişkin tüketici davranışlarını belirlemeye yönelik bir araştırma
AKSULU İ. (Danışman)
-
Bir pazarlama ortamı olarak özel alışveriş siteleri ve tüketicilerin özel alışveriş siteleri tercihlerini etkileyen faktörlerin belirlenmesine yönelik bir araştırma
AKSULU İ. (Danışman)
-
Tüketicilerin değer yapılarının, demografik ve psikografik özelliklerinin çevreye duyarlı tüketim davranışı üzerindeki etkilerinin incelenmesi
AKSULU İ. (Danışman)
-
2008 küresel krizinin Türk otomotiv sektörüne etkileri
AKSULU İ. (Danışman)
-
Türkiye'de doğrudan yabancı sermaye yatırımları ve imalat sanayinde sektörel bir değerlendirme
AKSULU İ. (Danışman)
-
İlişkisel pazarlamanın müşteri sadakati yaratmadaki etkisi: Bir havayolu taşıma işletmesindeki uygulamanın incelenmesi
AKSULU İ. (Danışman)
-
Banka hizmetleri pazarlaması: Müşteri ilişkileri programı yoluyla banka hizmetlerinin geliştirilmesi
AKSULU İ. (Danışman)
-
Türk Mermer Sektörü Ve Ege Bölgesinde Faaliyet Gösteren Mermer Dış Satımcı Firmaların Pazarlama Stratejileri Ve Karşılaşılan Temel Sorunların Değerlendirilmesi
AKSULU İ. (Danışman)
F.ÖZKURUOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Türk lojistik sektöründe denizyolu taşımacılığının önemi ve sorunları
AKSULU İ. (Danışman)
-
Bir Tutundurma Sistemi Olarak Sponsorluk Faaliyetleri ve Alkollü İçecekler ve Sigara Sektöründeki Uygulamaların İncelenmesi
KÜHEYLAN H. E. (Eş Danışman), AKSULU İ. (Eş Danışman), TANYERİ M. (Eş Danışman)
V.ÇOKBANKİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Mağaza atmosferinin müşteri sadakati oluşturmadaki rolü: büyük ölçekli gıda perakendeciliğinde bir araştırma
AKSULU İ. (Danışman)
-
Yenilenebilir enerji kaynakları açısından Türkiye'nin geleceği ve Avrupa Birliği ile karsılastırılması
AKSULU İ. (Danışman)
-
Türkiye'deki Kimyasal Hammadde Sektörünün Analizi ve Pazarlama Sorunları
AKSULU İ. (Danışman)
Ö.BAYRAM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Perakendecilik sektöründe zincir mağazalarda tedarik zinciri yönetiminin önemi: Bir uygulama
AKSULU İ. (Danışman)
-
Marka tercihlerinin oluşumunda reklamların tüketicinin farklı demografik özelliklerine ilişkin değişen rolü (şampuan ürününe yönelik bir araştırma)
AKSULU İ. (Danışman)
-
Sağlık sektöründe hasta tatmini açısından farklı statülerdeki hastanelerin hizmet kalitelerinin karşılaştırmalı analizi
AKSULU İ. (Danışman)
-
Birleşmeler ve stratejik işbirliklerinin şirketlerin küreselleşmeleri üzerindeki etkileri (bankacılık sektöründe bir araştırma )
AKSULU İ. (Danışman)
-
Dünya perakendeciliğinde globalleşme eğilimleri ve Türk perakendecilik sektörüne etkileri
AKSULU İ. (Danışman)
-
Türk inşaat sektörünün Azerbaycan-Türkiye ekonomik ilişkilerine etkileri
AKSULU İ. (Danışman)
-
KOBİ'lerin büyüme stratejisi alternatifi olarak özel marka uygulamalarının dağitım kanalı ilişkisi yaklaşımıyla değerlendirilmesine yönelik bir araştırma
AKSULU İ. (Danışman)
-
Türk otomotiv ana sanayinin uluslararası pazardaki rekabet gücü ve ihracat stratejileri
AKSULU İ. (Danışman)
-
Uluslararası pazarlamada reklam stratejisinin belirlenmesi ve bir uygulama
AKSULU İ. (Danışman)
-
Doğrudan yabancı sermaye yatırımlarında politik risk ve Türkiye açısından değerlendirilmesi
AKSULU İ. (Danışman)
-
Yeniden yapılandırma sürecinde Türkiye Halk Bankası`nda değişen pazarlama anlayışı ve uygulamaları
AKSULU İ. (Danışman)
-
Franchising sistemi ve İşlemlerinin muhasebeleştirilmesi (McDonald's örneği)
AKSULU İ. (Danışman)
-
Turizmde ilişkisel pazarlama yaklaşımı ve seyahat acentelerindeki uygulamalara ilişkin bir araştırma
AKSULU İ. (Danışman)
-
Marka bağlılığının tüketici satın alma davranışı üzerine etkisi; kişisel bakım ürünleri üzerine bir araştırma
AKSULU İ. (Danışman)
-
Türk bankacılık sektöründe pazarlama uygulamaları ve sorunları
AKSULU İ. (Danışman)
-
Marka yaratım/geliştirme süreci: Üretici markalarının yaratım/geliştirme sürecinin analizi ve Türk Bira Sektörüne yönelik bir uygulama
AKSULU İ. (Danışman)
E.ÖZGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001 -
Marka yaratım
AKSULU İ. (Danışman)
-
ISO-9000 kalite güvence sistemi ve uluslararası pazarlama açısından önemi (Ege bölgesi çapında bir araştırma)
AKSULU İ. (Danışman)
-
İlişki pazarlaması ve Türkiye uygulamaları
AKSULU İ. (Danışman)
-
Bir yönetim felsefesi olarak toplam kalite yönetimi, Türkiye`deki uygulamalar ve sorunlar (Büyük ölçekli firmalar bazında bir araştırma)
AKSULU İ. (Danışman)
-
Bayilik sistemi ile dağıtım: Sorunları ve etkinliği (Otomotiv yan sanayi örneği)
AKSULU İ. (Danışman)
-
Malatya kayısısının ulusal ve uluslararası pazarlama sorunları
AKSULU İ. (Danışman)
-
Türkiye'deki serbest bölgeler ve Türk dış ticaretine etkileri (Bir uygulama: ESBAŞ örneği)
AKSULU İ. (Danışman)
-
Türkiye'deki çok uluslu şirket yatırımlarının sermaye birikimine katkısı
AKSULU İ. (Danışman)
