Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2003 - 2008
2003 - 2008Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr), Türkiye
2000 - 2003
2000 - 2003Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye
1996 - 2000
1996 - 2000Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1950
1950Doktora
İlköğretimde analojiler, kavram karikatürleri ve tahmin-gözlem-açıklama teknikleriyle desteklenmiş fen ve teknoloji eğitiminin öğrenme ürünlerine etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr)
1950
1950Yüksek Lisans
İlköğretim beşinci sınıf fen bilgisi dersi ısı ve ısının maddedeki yolculuğu ünitesinde çoklu zeka kuramı tabanlı öğretimin öğrenci başarısı, tutumu ve hatırda tutma üzerindeki etkileri
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Unvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2017 - 2022
2017 - 2022Dr. Öğr. Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2013 - 2017
2013 - 2017Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Yaratıcı drama'nın okul öncesi dönem çocuklarının öz düzenleme becerilerine etkisi
ÖZYILMAZ G. (Danışman)
M.KAYALI(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Okul öncesi öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri, fen ve matematik öğretimine yönelik tutumları ve öz yeterlik inançları arasındaki ilişki
ÖZYILMAZ G. (Danışman)
A.NUR(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Açık alan etkinlikleriyle desteklenmiş okul öncesi eğitimin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine etkisi
ÖZYILMAZ G. (Danışman)
P.CİVELEK(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2022
2022Investigation of the Effect of Augmented Reality Application on Preschool Children's Knowledge of Space
DÜZYOL E., YILDIRIM R. G., ÖZYILMAZ G.
Journal of Educational Technology and Online Learning , cilt.5, sa.1, ss.190-203, 2022 (Hakemli Dergi)
2020
2020Beliefs of preschool teacher candidates about the nature of science
ÖZYILMAZ AKAMCA G.
African Educational Research Journal , cilt.8, sa.4, ss.774-783, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019Okul öncesi öğretmen adaylarının okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması derslerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Girgin R. G., Özyılmaz Akamca G., Ellez A. M., Karabekmez S., Bulut Üner A. N.
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.9, sa.2, ss.306-316, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018AÇIK ALAN ETKİNLİKLERİNİN OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ
Civelek P., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , cilt.26, sa.6, ss.2011-2018, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Okul Öncesi Dönemde Mesleklere İlişkin Toplumsal Cinsiyet Algısı
Karabekmez S., Girgin R. G., Özyılmaz Akamca G., Ellez A. M., Bulut Üner A.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.2, ss.469-513, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Mesleklere Yönelik Toplumsal Cinsiyet Algılarının İncelenmesi
Karabekmez S., Girgin R. G., Özyılmaz Akamca G., Ellez A. M., Bulut Üner A.
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.52-70, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017AÇIK ALAN ETKİNLİKLERİNİN OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİÇOCUKLARIN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE AİTKAZANIMLARININ GELİŞİMİNE ETKİSİ
Civelek P., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
Journal of Turkish Studies , cilt.12, ss.173-194, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017An alternative educational method in early childhood: Museum education
Özyılmaz Akamca G., Girgin R. G., Ellez A. M.
EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS
, cilt.12, sa.14, ss.688-694, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
2021Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Uzaya Yönelik Bilgilerine Etkisinin İncelenmesi
Düzyol E., Yıldırım R. G., Özyılmaz G.
II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu , İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı)
2021
2021Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Uzaya Yönelik Bilgilerine Etkisinin İncelenmesi
DÜZYOL E., YILDIRIM R. G., ÖZYILMAZ G.
II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 28 - 29 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2021
2021Okul Öncesi Öğretmenliği Anabilim Dalı Öğrencilerinin Pandemi Sürecinde Üniversitelerin Uzaktan Eğitim Uygulamaları Hakkında Görüşleri
ELLEZ A. M., ÖZYILMAZ G., Saka S.
II. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.283, (Özet Bildiri)
2019
2019Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına Yönelik İnançları
ÖZYILMAZ AKAMCA G.
6 Uluslararsı Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Bilim İnsanı İmajları ve Bilime Yönelik Algıları
ÖZYILMAZ AKAMCA G.
1.ULUSLARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Yaratıcı Dramanın Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öz Düzenleme Becerilerine Etkisi
KAYALI M., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
1. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2018
2018AÇIK ALAN ETKİNLİKLERİNİN OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ
Civelek P., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Açık Alan Etkinliklerinin Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
CİVELEK P., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
IV. Uluslararası Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ VE OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN YARATICILIK KAVRAMINA VE YARATICI DÜŞÜNMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Karabekmez S., GİRGİN R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G., ELLEZ A. M.
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.833-844, (Özet Bildiri)
2018
2018OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇBECERİLERİ VE BU BECERİLERE İLİŞKİN ALGILARI
ELLEZ A. M., ÖZYILMAZ AKAMCA G., GİRGİN R. G., Karabekmez S.
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDEARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.254, (Özet Bildiri)
2017
2017Erken Çocukluk Döneminde Mesleklere İlişkin Toplumsal Cinsiyet Algısı
Karabekmez S., GİRGİN R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G., ELLEZ A. M., BULUT ÜNER A.
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.249-261, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN AÇIK ALAN EĞİTİMLERİNEYÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
BULUT ÜNER A., GİRGİN R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G., ELLEZ A. M., Karabekmez S.
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.283-290, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Erken Çocukluk Döneminde Mesleklere İlişkin Toplumsal Cinsiyet Algısı
Karabekmez S., GİRGİN R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G., ELLEZ A. M., BULUT ÜNER A.
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.335-337, (Özet Bildiri)
2017
2017Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması derslerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
GİRGİN R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G., ELLEZ A. M., BULUT ÜNER A., Karabekmez S.
7.Uluslararası eğitimde araştırmalar kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.267, (Özet Bildiri)
2017
2017Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançları ve Tutumları
ÖZYILMAZ AKAMCA G., GİRGİN R. G., ELLEZ A. M., Karabekmez S., BULUT ÜNER A.
7.Uluslararası eğitimde araştırmalar kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.291, (Özet Bildiri)
2017
2017Temel Eğitim Bölümü Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumları ve Matematik Eğitimine Yönelik Öz yeterlik İnançları
ELLEZ A. M., GİRGİN R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G., Karabekmez S., BULUT ÜNER A.
7. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.292, (Özet Bildiri)
2017
2017Özyılmaz- Akamca, G. ve Yıldırım, G. (2017). Erken çocukluk döneminde alternatif bir yöntem: Müzeeğitimi
ÖZYILMAZ AKAMCA G., GİRGİN R. G.
I, Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Mart 2017, cilt.1, ss.33-34, (Özet Bildiri)
2016
2016Erken çocukluk döneminde alternatif bir yöntem: Müze eğitimi
ÖZYILMAZ AKAMCA G., GİRGİN R. G.
I, Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, cilt.1, ss.33-34, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ALTERNATİF BİR YÖNTEM MÜZE EĞİTİMİ
GİRGİN R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
ULUSLARARASI ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, cilt.1, ss.26, (Özet Bildiri)
2014
2014TALE PACKET
YILDIRIM R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G., AKKAYA N., USLU K.
READİNG CULTURE OF YOUNG GENERATİON, POLONYA, Lodz, Polonya, 16 - 17 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
2012
2012Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Dönemde Sosyal Bilgiler Öğretimine Yönelik Görüşleri
ÇULHA ÖZBAŞ B., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
3. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012
2010
2010Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya iİişkin Tutumları ile Bilgisayara Yönelik Tutumlar
evrim o., ELLEZ A. M., ÖZYILMAZ AKAMCA G., KESERCİOĞLU T. İ., YILDIRIM R. G.
4. International Computer and Instructional Technologies symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.802-810, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010okul öncesi öğretmen adaylarının bilgisayar destekli eğitim yapmaya ilişkin tutumları ile bilgisayara yönelik tutumlar
Oğuz E., ELLEZ A. M., ÖZYILMAZ AKAMCA G., KESERCİOĞLU T. İ., YILDIRIM R. G.
4. International Computer and Instructional Technologies symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010Okulöncesi Dönemde Bilgisayar Destekli Eğitim: Renk ve Şekil Kavramlarının Öğretimi
ELLEZ A. M., YILDIRIM R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G., evrim o.
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Programına Yönelik Görüşleri
YILDIRIM R. G., ELLEZ A. M., ÖZYILMAZ AKAMCA G., evrim o.
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİKMESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI, MESLEKİ BENLİKSAYGILARI VE MESLEKİ YETERLİK İNANÇLARI
YILDIRIM R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G., ELLEZ A. M., evrim o.
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.945-959, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları, Mesleki Benlik Saygıları ve Mesleki Yeterlik İnançları
YILDIRIM R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G., ELLEZ A. M., Oğuz E.
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştımaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.945-959, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008ÖĞRETMEN ADAYLARININ KULLANDIKLARI ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİNE ETKİSİ
ELLEZ A. M., ÖZYILMAZ AKAMCA G., YILDIRIM R. G.
17.ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Özet Bildiri)
2008
2008ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOKLU ZEKA ALANLARI VE ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMLERİNE ETKİSİ
ÖZYILMAZ AKAMCA G., ELLEZ A. M., YILDIRIM R. G.
17.ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Özet Bildiri)
2007
2007FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİNDE MÜZELERDEN FAYDALANIYOR MUYUZ: ÖĞRETMENLERİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
HAMURCU H., GİRGİN D., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
6. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)
2006
2006YENİ İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMINA YÖNELİK VELİ GÖRÜŞLERİ
ÖZYILMAZ AKAMCA G., HAMURCU H., GÜNAY Y.
7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
2006
2006İLKÖĞRETİM OKULLARINDA SAĞLIK EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞELRİ
ÇETİN O., ÖZYILMAZ AKAMCA G., GÜNAY Y., AKPINAR E.
15.ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
2006
2006NİÇİN FEN ÖĞRENİYORUZ? SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
HAMURCU H., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
2006
2006İLÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNDE ÇEVRE BİLİNCİ VE EĞİTİMİ ÜZERİNE BİR DURUM ARAŞTIRMASI
ÇETİN O., GÜNAY Y., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
2006
2006THE WİEWS OF PRESERVİCE SCİENCE TEACHERS TOWARDS İNSTRUCTİONAL TECHNOLOGY COURSE
HAMURCU H., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
6th İNTERNATİONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, FAMAGUSTA, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)
2006
2006The Views of Preservice Science Teachers Towards Instructional Technology Course
HAMURCU H., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
6.International Educational Technology Conference (IETC 2006), Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, cilt.2, ss.807-814, (Tam Metin Bildiri)
2006
2006Yeni ilköğretim fen ve teknoloji programına yönelik öğretmen görüşleri
ÖZYILMAZ AKAMCA G., GÜNAY F. Y., HAMURCU H.
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.1, ss.347-360, (Tam Metin Bildiri)
2006
2006YENİ İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
ÖZYILMAZ AKAMCA G., HAMURCU H., GÜNAY F. Y.
ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.1, ss.347, (Tam Metin Bildiri)
2006
2006Niçin Fen Öğretiyoruz? Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi Hakkındaki Görüşleri
HAMURCU H., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.244, (Özet Bildiri)
2003
2003Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda yürütülen lisansüstü çalışmalar yönelik öğretmen görüşleri
GÜNAY F. Y., HAMURCU H., ÖZYILMAZ AKAMCA G., ŞAHBAZ Ö.
Eğitimde Bilime Katkı: Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, ss.177-185, (Tam Metin Bildiri)
2002
2002Buca Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Profilleri
HAMURCU H., GÜNAY F. Y., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.1, ss.415-421, (Tam Metin Bildiri)
2004
2004FEN BİLGİSİ VE SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMİ PROFİLLERİ
HAMURCU H., GÜNAY Y., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
6.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Özet Bildiri)
2004
2004EVALUATİON OF RESEARCH METHODS AND DOCTORATİON THESİS İN SCİENCE AND AMTHEMATİCS EDUCATİON İN TURKEY
YEŞİLDERE İMRE S., ÖZYILMAZ AKAMCA G., HAMURCU H.
JURE, İstanbul, Türkiye, 5 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
2003
2003BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ FEN BİLGİSİ VE SINIF ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN ÇOKLU ZEKA KURAMINA DAYALI PROFİLLERİ
HAMURCU H., GÜNAY Y., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
5.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)
2003
2003MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA BAĞLI OKULLARDA YÜRÜTÜLEN LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
GÜNAY Y., HAMURCU H., ÖZYILMAZ AKAMCA G., ŞAHBAZ Ö.
EĞİTİMDE BİLİME KATKI LİSANSÜSTÜ EĞİTİM SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)
2002
2002SINIF VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KULLANDIKLARI ÖĞRENME STRATEJİLERİ
HAMURCU H., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
ULUSLARARASI KATILIMLI 2000’Lİ YILLARDA 1. ÖĞRENME VE ÖĞRETME SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
2002
2002Sınıf ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
HAMURCU H., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
Uluslararası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.198, (Özet Bildiri)
2001
2001SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN BİLGİSİ DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE FEN EĞİTİMİNE YANSIMALARI
HAMURCU H., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
YENİ BİNYILIN BAŞINDA TÜRKİYE’xxDE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
2022YARATICI DRAMA’NIN OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİNE ETKİSİ
Özyılmaz G., Kayalı M.
EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4, Dr.Öğr.Üyesi Ahmet Dönger, Editör, IVPE, Cetinje, ss.147-170, 2022
2022
2022erken Çocukluk Döneminde Sürdürülebilirlik ve Çevre Eğitimi
Özyılmaz G.
Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi, Doç.Dr. Vedat Bayraktar, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.43-70, 2022
2020
2020ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME
Yıldırım R. G. (Editör), Özyılmaz G. (Editör)
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
2020
2020ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI
Yıldırım R. G. (Editör), Özyılmaz G. (Editör)
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
2020
2020İLKÖĞRETİMDE ANALOJİLER, KAVRAM KARİKATÜRLERİVE TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA TEKNİKLERİYLEDESTEKLENMİŞ FEN VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİNİNÖĞRENME ÜRÜNLERİNE ETKİSİ
ÖZYILMAZ AKAMCA G.
KRİTER YAYINEVİ, İstanbul, 2020
2020
2020Erken Çocukluk Döneminde Fen Kavramlarının Kazanılması
ÖZYILMAZ AKAMCA G.
Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi ”Çocuğun Keşif Yolculuğu”, Dr. Öğr. Üyesi Gonca Uludağ, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.78-106, 2020
2020
2020OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSELSÜREÇ BECERİLERİ, FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİKTUTUMLARI VE ÖZ YETERLİK İNANÇLARI ARASINDAKİİLİŞKİ
Bulut Üner A. N., ÖZYILMAZ AKAMCA G.
EĞİTİM BİLİMLERİTeori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Doç. Dr. Harun ŞAHİN, Editör, İVPE, KARADAĞ, ss.374-403, 2020
2020
2020BİLİŞSEL ÖĞRENME KURAMLARI
ÖZYILMAZ AKAMCA G.
ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI, R. GÜNSELİ YILDIRIM, GÜZİN ÖZYILMAZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.102-142, 2020
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2021
Aralık 2021BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2021
Aralık 2021CUMHURİYET ULUSLARARASI EĞİTİM DERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2021
Temmuz 2021SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ
Diğer Dergiler
Temmuz 2020
Temmuz 2020