­

Doç. Dr. GÜZİN ÖZYILMAZ


Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

79

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

40

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

47

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

302

H-İndeks (Sobiad)

9

Atıf (Diğer Toplam)

138

Proje

6

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2003 - 2008

2003 - 2008

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr), Türkiye

2000 - 2003

2000 - 2003

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye

1996 - 2000

1996 - 2000

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

1950

1950

Doktora

İlköğretimde analojiler, kavram karikatürleri ve tahmin-gözlem-açıklama teknikleriyle desteklenmiş fen ve teknoloji eğitiminin öğrenme ürünlerine etkisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Dr)

1950

1950

Yüksek Lisans

İlköğretim beşinci sınıf fen bilgisi dersi ısı ve ısının maddedeki yolculuğu ünitesinde çoklu zeka kuramı tabanlı öğretimin öğrenci başarısı, tutumu ve hatırda tutma üzerindeki etkileri

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Unvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2017 - 2022

2017 - 2022

Dr. Öğr. Üyesi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2013 - 2017

2013 - 2017

Yrd. Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

ÇEVRE VE ÇOCUK

Lisans

Lisans

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ ÇEVRE EĞİTİMİ

TOPLUMA HİZMET UUYGULAMALARI

ERKEN ÇOCUKLUKTA GEŞENEKSEL ÇOCUK UYUNLARI

ARAŞTIRMA PROJESİ I

FEN EĞİTİMİ

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II

OKUL DENEYİMİ

ARAŞTIRMA PROJESİ II

ANNE-ÇOCUK SAĞLIĞI VE İLKYARDIM

SEÇMELİ II (YARATICI DRAMA)

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Uzaya Yönelik Bilgilerine Etkisinin İncelenmesi

Düzyol E., Yıldırım R. G., Özyılmaz G.

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu , İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı)

2021

2021

Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Uzaya Yönelik Bilgilerine Etkisinin İncelenmesi

DÜZYOL E., YILDIRIM R. G., ÖZYILMAZ G.

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 28 - 29 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

Okul Öncesi Öğretmenliği Anabilim Dalı Öğrencilerinin Pandemi Sürecinde Üniversitelerin Uzaktan Eğitim Uygulamaları Hakkında Görüşleri

ELLEZ A. M., ÖZYILMAZ G., Saka S.

II. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.283, (Özet Bildiri)

2019

2019

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına Yönelik İnançları

ÖZYILMAZ AKAMCA G.

6 Uluslararsı Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Bilim İnsanı İmajları ve Bilime Yönelik Algıları

ÖZYILMAZ AKAMCA G.

1.ULUSLARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Yaratıcı Dramanın Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öz Düzenleme Becerilerine Etkisi

KAYALI M., ÖZYILMAZ AKAMCA G.

1. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

AÇIK ALAN ETKİNLİKLERİNİN OKUL ÖNCESİ DÖNEMDEKİ ÇOCUKLARIN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ

Civelek P., ÖZYILMAZ AKAMCA G.

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Açık Alan Etkinliklerinin Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi

CİVELEK P., ÖZYILMAZ AKAMCA G.

IV. Uluslararası Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇBECERİLERİ VE BU BECERİLERE İLİŞKİN ALGILARI

ELLEZ A. M., ÖZYILMAZ AKAMCA G., GİRGİN R. G., Karabekmez S.

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDEARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.254, (Özet Bildiri)

2017

2017

Erken Çocukluk Döneminde Mesleklere İlişkin Toplumsal Cinsiyet Algısı

Karabekmez S., GİRGİN R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G., ELLEZ A. M., BULUT ÜNER A.

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.249-261, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN AÇIK ALAN EĞİTİMLERİNEYÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

BULUT ÜNER A., GİRGİN R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G., ELLEZ A. M., Karabekmez S.

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.283-290, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

Erken Çocukluk Döneminde Mesleklere İlişkin Toplumsal Cinsiyet Algısı

Karabekmez S., GİRGİN R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G., ELLEZ A. M., BULUT ÜNER A.

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.335-337, (Özet Bildiri)

2017

2017

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançları ve Tutumları

ÖZYILMAZ AKAMCA G., GİRGİN R. G., ELLEZ A. M., Karabekmez S., BULUT ÜNER A.

7.Uluslararası eğitimde araştırmalar kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.291, (Özet Bildiri)

2017

2017

Özyılmaz- Akamca, G. ve Yıldırım, G. (2017). Erken çocukluk döneminde alternatif bir yöntem: Müzeeğitimi

ÖZYILMAZ AKAMCA G., GİRGİN R. G.

I, Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Mart 2017, cilt.1, ss.33-34, (Özet Bildiri)

2016

2016

Erken çocukluk döneminde alternatif bir yöntem: Müze eğitimi

ÖZYILMAZ AKAMCA G., GİRGİN R. G.

I, Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, cilt.1, ss.33-34, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ALTERNATİF BİR YÖNTEM MÜZE EĞİTİMİ

GİRGİN R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G.

ULUSLARARASI ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, cilt.1, ss.26, (Özet Bildiri)

2014

2014

TALE PACKET

YILDIRIM R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G., AKKAYA N., USLU K.

READİNG CULTURE OF YOUNG GENERATİON, POLONYA, Lodz, Polonya, 16 - 17 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

2010

2010

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya iİişkin Tutumları ile Bilgisayara Yönelik Tutumlar

evrim o., ELLEZ A. M., ÖZYILMAZ AKAMCA G., KESERCİOĞLU T. İ., YILDIRIM R. G.

4. International Computer and Instructional Technologies symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.802-810, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

okul öncesi öğretmen adaylarının bilgisayar destekli eğitim yapmaya ilişkin tutumları ile bilgisayara yönelik tutumlar

Oğuz E., ELLEZ A. M., ÖZYILMAZ AKAMCA G., KESERCİOĞLU T. İ., YILDIRIM R. G.

4. International Computer and Instructional Technologies symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

Okulöncesi Dönemde Bilgisayar Destekli Eğitim: Renk ve Şekil Kavramlarının Öğretimi

ELLEZ A. M., YILDIRIM R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G., evrim o.

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Programına Yönelik Görüşleri

YILDIRIM R. G., ELLEZ A. M., ÖZYILMAZ AKAMCA G., evrim o.

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİKMESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI, MESLEKİ BENLİKSAYGILARI VE MESLEKİ YETERLİK İNANÇLARI

YILDIRIM R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G., ELLEZ A. M., evrim o.

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.945-959, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları, Mesleki Benlik Saygıları ve Mesleki Yeterlik İnançları

YILDIRIM R. G., ÖZYILMAZ AKAMCA G., ELLEZ A. M., Oğuz E.

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştımaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.945-959, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİNDE MÜZELERDEN FAYDALANIYOR MUYUZ: ÖĞRETMENLERİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

HAMURCU H., GİRGİN D., ÖZYILMAZ AKAMCA G.

6. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

YENİ İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMINA YÖNELİK VELİ GÖRÜŞLERİ

ÖZYILMAZ AKAMCA G., HAMURCU H., GÜNAY Y.

7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

İLKÖĞRETİM OKULLARINDA SAĞLIK EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞELRİ

ÇETİN O., ÖZYILMAZ AKAMCA G., GÜNAY Y., AKPINAR E.

15.ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

2006

2006

NİÇİN FEN ÖĞRENİYORUZ? SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

HAMURCU H., ÖZYILMAZ AKAMCA G.

7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

İLÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNDE ÇEVRE BİLİNCİ VE EĞİTİMİ ÜZERİNE BİR DURUM ARAŞTIRMASI

ÇETİN O., GÜNAY Y., ÖZYILMAZ AKAMCA G.

7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

2006

2006

THE WİEWS OF PRESERVİCE SCİENCE TEACHERS TOWARDS İNSTRUCTİONAL TECHNOLOGY COURSE

HAMURCU H., ÖZYILMAZ AKAMCA G.

6th İNTERNATİONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, FAMAGUSTA, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

The Views of Preservice Science Teachers Towards Instructional Technology Course

HAMURCU H., ÖZYILMAZ AKAMCA G.

6.International Educational Technology Conference (IETC 2006), Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, cilt.2, ss.807-814, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

Yeni ilköğretim fen ve teknoloji programına yönelik öğretmen görüşleri

ÖZYILMAZ AKAMCA G., GÜNAY F. Y., HAMURCU H.

Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.1, ss.347-360, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

YENİ İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

ÖZYILMAZ AKAMCA G., HAMURCU H., GÜNAY F. Y.

ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.1, ss.347, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

Niçin Fen Öğretiyoruz? Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi Hakkındaki Görüşleri

HAMURCU H., ÖZYILMAZ AKAMCA G.

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.244, (Özet Bildiri)

2003

2003

Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda yürütülen lisansüstü çalışmalar yönelik öğretmen görüşleri

GÜNAY F. Y., HAMURCU H., ÖZYILMAZ AKAMCA G., ŞAHBAZ Ö.

Eğitimde Bilime Katkı: Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, ss.177-185, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

Buca Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Profilleri

HAMURCU H., GÜNAY F. Y., ÖZYILMAZ AKAMCA G.

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.1, ss.415-421, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

FEN BİLGİSİ VE SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMİ PROFİLLERİ

HAMURCU H., GÜNAY Y., ÖZYILMAZ AKAMCA G.

6.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Özet Bildiri)

2003

2003

BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ FEN BİLGİSİ VE SINIF ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN ÇOKLU ZEKA KURAMINA DAYALI PROFİLLERİ

HAMURCU H., GÜNAY Y., ÖZYILMAZ AKAMCA G.

5.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)

2003

2003

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA BAĞLI OKULLARDA YÜRÜTÜLEN LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

GÜNAY Y., HAMURCU H., ÖZYILMAZ AKAMCA G., ŞAHBAZ Ö.

EĞİTİMDE BİLİME KATKI LİSANSÜSTÜ EĞİTİM SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

SINIF VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KULLANDIKLARI ÖĞRENME STRATEJİLERİ

HAMURCU H., ÖZYILMAZ AKAMCA G.

ULUSLARARASI KATILIMLI 2000’Lİ YILLARDA 1. ÖĞRENME VE ÖĞRETME SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

2002

2002

Sınıf ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri

HAMURCU H., ÖZYILMAZ AKAMCA G.

Uluslararası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.198, (Özet Bildiri)

2001

2001

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN BİLGİSİ DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE FEN EĞİTİMİNE YANSIMALARI

HAMURCU H., ÖZYILMAZ AKAMCA G.

YENİ BİNYILIN BAŞINDA TÜRKİYE’xxDE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

YARATICI DRAMA’NIN OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİNE ETKİSİ

Özyılmaz G., Kayalı M.

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4, Dr.Öğr.Üyesi Ahmet Dönger, Editör, IVPE, Cetinje, ss.147-170, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

erken Çocukluk Döneminde Sürdürülebilirlik ve Çevre Eğitimi

Özyılmaz G.

Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi, Doç.Dr. Vedat Bayraktar, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.43-70, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

Erken Çocukluk Döneminde Fen Kavramlarının Kazanılması

ÖZYILMAZ AKAMCA G.

Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi ”Çocuğun Keşif Yolculuğu”, Dr. Öğr. Üyesi Gonca Uludağ, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.78-106, 2020

2020

2020

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSELSÜREÇ BECERİLERİ, FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİKTUTUMLARI VE ÖZ YETERLİK İNANÇLARI ARASINDAKİİLİŞKİ

Bulut Üner A. N., ÖZYILMAZ AKAMCA G.

EĞİTİM BİLİMLERİTeori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Doç. Dr. Harun ŞAHİN, Editör, İVPE, KARADAĞ, ss.374-403, 2020

2020

2020

BİLİŞSEL ÖĞRENME KURAMLARI

ÖZYILMAZ AKAMCA G.

ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI, R. GÜNSELİ YILDIRIM, GÜZİN ÖZYILMAZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.102-142, 2020

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Aralık 2021

Aralık 2021

BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2021

Aralık 2021

CUMHURİYET ULUSLARARASI EĞİTİM DERGİSİ

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2021

Temmuz 2021

SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ

Diğer Dergiler

Temmuz 2020

Temmuz 2020

TURKISH ONLINE JOURNAL OF QUALITATIVE INQUIRY

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 5

h-indeksi (WOS): 1

Yayıncılık Etkinlikleri

2021 - 2022

2021 - 2022

Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi

Dergi Yayıncılığı

Özyılmaz G.