Doç. Dr. GONCA DOĞRU


Bergama Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Temel Bilimler (Sci)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

32

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Sobiad)

133

H-İndeks (Sobiad)

6

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2012 - 2016

2012 - 2016

Doktora

Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık (Dr), Türkiye

2008 - 2012

2008 - 2012

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İnsan Kaynakları (Yl) (Tezli), Türkiye

2003 - 2008

2003 - 2008

Lisans

Ege Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

Reklam ajanslarının markalaşma sürecinde işveren markasının rolü: Mevcut ve potansiyel çalışanların işveren marka algısı üzerine bir araştırma

Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık (Dr)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2022

2022

Editörlük Eğitimi

Mesleki Eğitim

ODTÜ- SEM ( Orta Doğu Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Bergama Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

Yönetimsel Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Meslek Yüksekokulu Kurulu Üyesi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Bergama Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

2019 - 2021

2019 - 2021

MYO Müdür Yardımcısı

Dokuz Eylül Üniversitesi, Bergama Meslek Yüksekokulu

2017 - 2018

2017 - 2018

Program Koordinatörü

Dokuz Eylül Üniversitesi, Bergama Meslek Yüksekokulu, Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Bölümü

2015 - 2016

2015 - 2016

MYO Müdür Yardımcısı

Dokuz Eylül Üniversitesi, Bergama Meslek Yüksekokulu

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

İş Sağlığı ve Güvenliği

İnsan İlişkileri ve İletişim

Kariyer Planlama ve Geliştirme

Tüketici Davranışları

İş Sağlığı ve Güvenliği

Ön Lisans

Ön Lisans

İnsan Kaynakları Yönetimi

İletişim

Yönetim ve Organizasyon

Kariyer Planlama

Yönetim ve Organizasyon

Meslek Etiği

İletişim

İletişim

İnsan Kaynakları Yönetimi

İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku

Genel ve Teknik İletişim

İş Sağlığı ve Güvenliği

İş Sağlığı ve Güvenliği Mevzuatı II

Temel Hukuk

İş Sağlığı ve Güvenliği Mevzuatı I

İŞ Güvenliği Eğitim Metodları

Afet ve Acil Durum Yönetimi

AB İş Sağlığı ve Güvenliği

İŞ Güvenliği Kültürü

İSG Yönetim Sistemleri

Etiketleme ve İşaretleme

Uyarı İşaretleri ve Levha Standartları Kişisel Koruyucu Donanımlar

Risk Analizi

Risk Etmenleri

AB’de İş Sağlığı ve Güvenliği

Endüstriyel Hijyen

Uyarı İşaretleri Kişisel Koruyucu Donanımlar

İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemleri

İş Sağlığı ve Meslek Hastalıkları

Endüstri Psikolojisi

Uyarı İşaretleri ve Levha Standartları

Uyarı İşaretleri Levha Standartları KKD

Acil Durum Yönetimi

Makaleler

Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (6)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2020

2020

1. Markayı Sembolize Eden Güçlü Müttefik: Tüketici İknası ve Bağlılığında Marka Maskotları Üzerine Nicel Bir Araştırma

DOĞRU G.

International Aegean Symposium on Social SciencesHumanities, İzmir, Türkiye, 15 - 16 Şubat 2020, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

2. Pazarlamada Radikal Oluşu Sembolize Eden Gerilla Reklamlarda Kullanılan Reklam Mesajı Çekicilikleri Üzerine Bir Analiz

DOĞRU G.

IX. Umteb International Congress On Vocational Technical Sciences, Gaziantep, Türkiye, 7 - 08 Şubat 2020, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

4. Bir İkna Stratejisi Olarak Duygusal Çekicilik Türlerinin Sigorta Reklamlarında Kullanımı: Anadolu Sigorta ve Allianz Sigorta Örnekleri

DOĞRU G.

Uluslararası Sosyal Araştırmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2018, ss.62-64, (Özet Bildiri)

2017

2017

5. İşveren Marka Kimliğinin İşe Alım İlanlarına Yansıması: Yaratıcı Çalışmalar Üzerine Birİnceleme

YEYGEL ÇAKIR S., DOĞRU G.

International Social Research Congress, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, cilt.3, ss.1060-1076, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

8. Şehirlerarası Otobüs Şoförlerinin Çalışma Koşulları Betimsel Bir İnceleme

ÇAKIR Ö., DOĞRU G., DENİZLİ U.

20.Ergonomi Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

10. Çevresel Sürdürülebilirlikte Markaların Yeşil PerformansGöstergesi Yeşil Ürün Üretimi Ve Yeşil Reklamcılık

DOĞRU G., GEÇİT E.

II.Uluslararası İletişim Öğrencileri Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Kitaplar

2022

2022

1. Markaların Dijital Pazarlama Mottosu: İçerik Varsa Bağlam, Bağlam Varsa, Anlam Vardır

Köse G.

Pazarlamanın Dijital Halleri, Özen OKAT & Mehmet TOKATLI, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.149-178, 2022 Creative Commons License

2020

2020

2. A Rebellion To Traditional Beauty Forms In Advertisement: Explication Of Dove – Campaign Regarding My Beauty Is Beyond Numbers According To Elaboration Likelihood Model

KÖSE G.

Academic Studies In Social Sciences, Prof. Dr. Hasan BABACAN, Assoc. Prof. Dr. Meriç ERASLAN, Assoc. Prof. Dr. Abidin TEMİZER, Editör, IVPE Cetinje, Montenegro, Montero, ss.15-31, 2020

2020

2020

3. New Game Area in Competition of Brands by means of DigitalTransformation: Approach of E-Sport and Importance from the Point of Marketing Communication

KÖSE G.

New Communication Approaches in the Digitalized World, Mehmet Serdar Erciş Enes Emre Başar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.204-213, 2020

2019

2019

4. Elektronik Ticarette İkinci El Giyimin Cazibe Platformları: Online Pazar Yerlerine Yönelik Bir Araştırma

KÖSE G.

Pazarlama Araştırmaları II, Burak Nakıboğlu, Editör, Akademisyen Kitabevi, ss.63-79, 2019

2018

2018

5. Role Of Brand Applications In Creation Of Brand Loyalty As A Virtual Experience Marketing Practice: A Study On Vocational Schools

YEYGEL ÇAKIR S., DOĞRU G.

Innovative Approaches In Social, Human And Administrative Sciences, , Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.73-92, 2018

2017

2017

6. Reklam Ajanslarına İşveren Markası Bakışı

Doğru G.

Detay Yayıncılık, Ankara, 2017

2017

2017

7. Digital Steps by Businesses That Sustain Corporate Reputations: Employer Branding Videos

DOĞRU G., YEYGEL ÇAKIR S.

Researches on Science and Art in 21st Century Turkey, Arapgiroğlu Hasan, Atık Atilla, Elliott Robert L., Turgeon Edwad, Editör, Gece Publishing, Ankara, ss.567-578, 2017

2017

2017

8. Doğruluk Şarttır, Yaratıcılık Bir Sonuçtur

DOĞRU G.

Reklam Ustaları II, Elden Müge, Çelik Murat, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.371-403, 2017

2014

2014

9. David Ogilvy Satarız ya da Satarız

DOĞRU G.

Reklam Ustaları I, Elden,Müge, Bakır, Uğur, Editör, Detay Yayıncılık, İzmir, ss.291-321, 2014

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ekim 2021

Ekim 2021

Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2021

Ağustos 2021

SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI

Hakemli Bilimsel Dergi



Jüri Üyelikleri

Aralık-2024

Aralık 2024

Tez Savunma (Doktora)

Hakan Karaca Dr.Tez Savunması - Ege Üniversitesi

Ekim-2023

Ekim 2023

Tez Savunma (Doktora)

Özcenaz Özer Dr. Tez Savunması - Ege Üniversitesi

Haziran-2021

Haziran 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Erkut Özal YL.Tez Savunması - Ege Üniversitesi

Ocak-2021

Ocak 2021

Doktora Yeterlik Sınavı

İrfan Aytek Doktora Yeterlilik Sınavı - Ege Üniversitesi

Ocak-2021

Ocak 2021

Doktora Yeterlik Sınavı

Özcenaz Özer Aksüt Doktora Yeterlilik Sınavı - Ege Üniversitesi

Ocak-2021

Ocak 2021

Doktora Yeterlik Sınavı

Mustafa Erdi Çelebi Doktora Yeterlilik Sınavı - Ege Üniversitesi

Aralık-2020

Aralık 2020

Tez Savunma (Doktora)

Yeliz Yapıcıoğlu Ayaz Doktora Tez Savunması - Ege Üniversitesi