Eğitim Bilgileri
2012 - 2016
2012 - 2016Doktora
Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık (Dr), Türkiye
2008 - 2012
2008 - 2012Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İnsan Kaynakları (Yl) (Tezli), Türkiye
2003 - 2008
2003 - 2008Lisans
Ege Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Doktora
Reklam ajanslarının markalaşma sürecinde işveren markasının rolü: Mevcut ve potansiyel çalışanların işveren marka algısı üzerine bir araştırma
Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık (Dr)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2022
2022Editörlük Eğitimi
Mesleki Eğitim
ODTÜ- SEM ( Orta Doğu Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Bergama Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorMeslek Yüksekokulu Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Bergama Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
2019 - 2021
2019 - 2021MYO Müdür Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Bergama Meslek Yüksekokulu
2017 - 2018
2017 - 2018Program Koordinatörü
Dokuz Eylül Üniversitesi, Bergama Meslek Yüksekokulu, Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Bölümü
2015 - 2016
2015 - 2016MYO Müdür Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Bergama Meslek Yüksekokulu
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
İş Sağlığı ve Güvenliği
İnsan İlişkileri ve İletişim
Kariyer Planlama ve Geliştirme
Tüketici Davranışları
İş Sağlığı ve Güvenliği
Ön Lisans
Ön Lisans
İnsan Kaynakları Yönetimi
İletişim
Yönetim ve Organizasyon
Kariyer Planlama
Yönetim ve Organizasyon
Meslek Etiği
İletişim
İletişim
İnsan Kaynakları Yönetimi
İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku
Genel ve Teknik İletişim
İş Sağlığı ve Güvenliği
İş Sağlığı ve Güvenliği Mevzuatı II
Temel Hukuk
İş Sağlığı ve Güvenliği Mevzuatı I
İŞ Güvenliği Eğitim Metodları
Afet ve Acil Durum Yönetimi
AB İş Sağlığı ve Güvenliği
İŞ Güvenliği Kültürü
İSG Yönetim Sistemleri
Etiketleme ve İşaretleme
Uyarı İşaretleri ve Levha Standartları Kişisel Koruyucu Donanımlar
Risk Analizi
Risk Etmenleri
AB’de İş Sağlığı ve Güvenliği
Endüstriyel Hijyen
Uyarı İşaretleri Kişisel Koruyucu Donanımlar
İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemleri
İş Sağlığı ve Meslek Hastalıkları
Endüstri Psikolojisi
Uyarı İşaretleri ve Levha Standartları
Uyarı İşaretleri Levha Standartları KKD
Acil Durum Yönetimi
Makaleler
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (6)
2020
20201. Toplumsal Hareketlenmede Önemli Bir Durak: Sosyal Ağlarda Dijital Aktivizm ve Dinamiklerine İlişkin Y ve Z Kuşağının Farkındalıkları Üzerine Bir Araştırma
DOĞRU G.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.15, sa.22, ss.1255-1288, 2020 (TRDizin)
2020
20202. Reklam Ajanslarının Sektörel Dergilerdeki İlanlarının Kurumsal Tasarım Unsurları Bağlamında İncelenmesi
DOĞRU G.
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.190-203, 2020 (TRDizin)
2019
20193. Markaların Dijital Pazarlama Çağında Tüketicileri Etkileşime İkna Etme Yolları: Influencer Pazarlama ve İçerik Pazarlamasına İlişkin Kavramsal Bir Çalışma
DOĞRU G., YEYGEL ÇAKIR S.
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.2, sa.38, ss.205-222, 2019 (TRDizin)
2019
20194. İşletmelerin İşveren Markası Uygulamalarının Kurumsal İtibar Algılarına Etkisi: Y Kuşağı Potansiyel Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma
DOĞRU G., YEYGEL ÇAKIR S.
Journal of Current Researches on Business and Economics , cilt.9, sa.1, ss.23-48, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
20185. Importance of Employer Brand Management in the Branding Process of Advertising Agencies
DOĞRU G.
International Journal of Scientific and Technological Research , cilt.4, sa.10, ss.327-333, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20186. İşveren Marka Kimliğinin İşe Alım İlanlarına Yansıması: Yaratıcı Çalışmalar Üzerine Bir İnceleme
DOĞRU G., YEYGEL ÇAKIR S.
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.29, ss.165-184, 2018 (TRDizin)
2018
20187. Reklam Müzikleri Aracılığıyla Marka Kimliğinde Yaşanan Revizyon: Atasay ve Pınar Televizyon Reklamlarına Yönelik Bir Araştırma
DOĞRU G.
Global Media Journal Turkish Edition , cilt.8, sa.16, ss.303-327, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20188. İnsan Kaynakları Yönetiminin Derin İçgörüsü: Yetenek Yönetimi Ve İşveren Markası İlişkisi
DOĞRU G.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.11, sa.56, ss.823-834, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
20169. Sembolik Tüketimin Lüks Markalara Olan İzdüşümü Louis Vuitton Markasının Dergi Reklamlarına Yönelik Bir Analiz
DOĞRU G., YEYGEL ÇAKIR S.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , sa.51, 2016 (TRDizin)
2016
201610. A PROJECTION ON THE SYMBOLIC CONSUMPTION OF LUXURY BRANDS: AN ANALYSIS OF THE MAGAZINE ADVERTISEMENTS OF THE LOUIS VUITTON LABEL
KÖSE G., YEYGEL ÇAKIR S.
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI
, sa.51, ss.27-48, 2016 (ESCI, TRDizin)
2015
201511. İşveren Markası Yönetim Sürecinde Strateji Ve Uygulamaların İncelenmesi Türkiye’deki Şirketlerin İnsan Kaynakları Yöneticilerine Yönelik Bir Araştırma
DOĞRU G., YEYGEL ÇAKIR S.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.8, sa.40, ss.674-689, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201512. Reklam Ajanslarında Çalışanların Motivasyonunu Etkileyen Ergonomik Faktörler Üzerine Betimsel Bir İnceleme
ÇAKIR Ö., DOĞRU G.
Süleyman Demirel Üniversitesi Mühendislik Bilimleri ve Tasarım Dergisi , cilt.3, sa.3, ss.615-621, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2020
20201. Markayı Sembolize Eden Güçlü Müttefik: Tüketici İknası ve Bağlılığında Marka Maskotları Üzerine Nicel Bir Araştırma
DOĞRU G.
International Aegean Symposium on Social SciencesHumanities, İzmir, Türkiye, 15 - 16 Şubat 2020, (Tam Metin Bildiri)
2020
20202. Pazarlamada Radikal Oluşu Sembolize Eden Gerilla Reklamlarda Kullanılan Reklam Mesajı Çekicilikleri Üzerine Bir Analiz
DOĞRU G.
IX. Umteb International Congress On Vocational Technical Sciences, Gaziantep, Türkiye, 7 - 08 Şubat 2020, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. Markaların Sosyal Medyadaki Anlık Aksiyonlarının Güncel Adı: Gerçek Zamanlı Pazarlama ve Uygulamalarının Bernbach’ın Yaratıcılık Yaklaşımına Göre İncelenmesi
DOĞRU G.
6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 26 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
20184. Bir İkna Stratejisi Olarak Duygusal Çekicilik Türlerinin Sigorta Reklamlarında Kullanımı: Anadolu Sigorta ve Allianz Sigorta Örnekleri
DOĞRU G.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2018, ss.62-64, (Özet Bildiri)
2017
20175. İşveren Marka Kimliğinin İşe Alım İlanlarına Yansıması: Yaratıcı Çalışmalar Üzerine Birİnceleme
YEYGEL ÇAKIR S., DOĞRU G.
International Social Research Congress, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2017, cilt.3, ss.1060-1076, (Tam Metin Bildiri)
2016
20166. Values of Corporate Reputation A Study Based on SimilaritiesAnd Differences of Brand Image and Employer Brand Image
YEYGEL ÇAKIR S., DOĞRU G.
AGP Berlin Konferansı, 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
20167. İşletmelerin İşveren Markası Uygulamalarının Kurumsal İtibar Algısına Etkisi Y Kuşağı Potansiyel Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma
DOĞRU G., YEYGEL ÇAKIR S.
4.Uluslararası itibar Yönetimi Konferansı, 16 - 17 Mart 2016, (Özet Bildiri)
2014
20148. Şehirlerarası Otobüs Şoförlerinin Çalışma Koşulları Betimsel Bir İnceleme
ÇAKIR Ö., DOĞRU G., DENİZLİ U.
20.Ergonomi Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2013
20139. Şiddet Olgusunun Kadına Yansımaları Kadına Yönelik Şiddet ve Gerçekleştirilen Ulusal ve Uluslararası İletişim Çalışmalarının Karşılaştırmalı Analizi
DOĞRU G., GEÇİT E., ATABEY Z.
II.Uluslararası İletişim Öğrencileri Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201310. Çevresel Sürdürülebilirlikte Markaların Yeşil PerformansGöstergesi Yeşil Ürün Üretimi Ve Yeşil Reklamcılık
DOĞRU G., GEÇİT E.
II.Uluslararası İletişim Öğrencileri Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Markaların Dijital Pazarlama Mottosu: İçerik Varsa Bağlam, Bağlam Varsa, Anlam Vardır
Köse G.
Pazarlamanın Dijital Halleri, Özen OKAT & Mehmet TOKATLI, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.149-178, 2022
2020
20202. A Rebellion To Traditional Beauty Forms In Advertisement: Explication Of Dove – Campaign Regarding My Beauty Is Beyond Numbers According To Elaboration Likelihood Model
KÖSE G.
Academic Studies In Social Sciences, Prof. Dr. Hasan BABACAN, Assoc. Prof. Dr. Meriç ERASLAN, Assoc. Prof. Dr. Abidin TEMİZER, Editör, IVPE Cetinje, Montenegro, Montero, ss.15-31, 2020
2020
20203. New Game Area in Competition of Brands by means of DigitalTransformation: Approach of E-Sport and Importance from the Point of Marketing Communication
KÖSE G.
New Communication Approaches in the Digitalized World, Mehmet Serdar Erciş Enes Emre Başar, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.204-213, 2020
2019
20194. Elektronik Ticarette İkinci El Giyimin Cazibe Platformları: Online Pazar Yerlerine Yönelik Bir Araştırma
KÖSE G.
Pazarlama Araştırmaları II, Burak Nakıboğlu, Editör, Akademisyen Kitabevi, ss.63-79, 2019
2018
20185. Role Of Brand Applications In Creation Of Brand Loyalty As A Virtual Experience Marketing Practice: A Study On Vocational Schools
YEYGEL ÇAKIR S., DOĞRU G.
Innovative Approaches In Social, Human And Administrative Sciences, , Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.73-92, 2018
2017
20177. Digital Steps by Businesses That Sustain Corporate Reputations: Employer Branding Videos
DOĞRU G., YEYGEL ÇAKIR S.
Researches on Science and Art in 21st Century Turkey, Arapgiroğlu Hasan, Atık Atilla, Elliott Robert L., Turgeon Edwad, Editör, Gece Publishing, Ankara, ss.567-578, 2017
2017
20178. Doğruluk Şarttır, Yaratıcılık Bir Sonuçtur
DOĞRU G.
Reklam Ustaları II, Elden Müge, Çelik Murat, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.371-403, 2017
2014
20149. David Ogilvy Satarız ya da Satarız
DOĞRU G.
Reklam Ustaları I, Elden,Müge, Bakır, Uğur, Editör, Detay Yayıncılık, İzmir, ss.291-321, 2014
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ekim 2021
Ekim 2021Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2021
Ağustos 2021SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI
Hakemli Bilimsel Dergi
Jüri Üyelikleri
Aralık-2024
Aralık 2024Tez Savunma (Doktora)
Hakan Karaca Dr.Tez Savunması - Ege Üniversitesi
Ekim-2023
Ekim 2023Tez Savunma (Doktora)
Özcenaz Özer Dr. Tez Savunması - Ege Üniversitesi
Haziran-2021
Haziran 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Erkut Özal YL.Tez Savunması - Ege Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021Doktora Yeterlik Sınavı
İrfan Aytek Doktora Yeterlilik Sınavı - Ege Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021Doktora Yeterlik Sınavı
Özcenaz Özer Aksüt Doktora Yeterlilik Sınavı - Ege Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021Doktora Yeterlik Sınavı
Mustafa Erdi Çelebi Doktora Yeterlilik Sınavı - Ege Üniversitesi
Aralık-2020
Aralık 2020