Dr. Öğr. Üyesi FEYZA TEKİNBAŞ ÖZKAYA


İzmir Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

Pazarlama Programı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama, Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi

Metrikler

Yayın

16

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

20

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

28

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

60

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

35

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

25

Proje

4

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2008 - 2021

2008 - 2021

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İŞLETME, Türkiye

2005 - 2008

2005 - 2008

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası İşletmecilik (Yl) (Tezli), Türkiye

2000 - 2005

2000 - 2005

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2021

2021

Doktora

Marka adı seçiminde ses sembolizminin etkisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2008

2008

Yüksek Lisans

Lojistiğin Küreselleşmesi Sürecindeki Olası Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası İşletmecilik (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Dış Ticaret Bölümü

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir Meslek Yüksekokulu, İktisadi ve İdari Programlar Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi İzmir Meslek Yüksekokulu İktisadi ve İdari Programlar Bölümü, Öğretim Görevlisi

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi İzmir Meslek Yüksekokulu İktisadi ve İdari Programlar Bölümü, Öğretim Görevlisi

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Uluslararası Pazarlama

Pazarlama Stratejileri

Ön Lisans

Ön Lisans

Pazarlama Mevzuatı

Uluslararası Tarım Ticareti

Girişimcilik

Küresel Pazarlama

Marka Yönetimi

GENEL İŞLETME

TARIMSAL PAZARLAMA

Makaleler

Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2014

2014

1. Okul Öncesi Yaş Grubu Çocukların Pazarlama Kavramları Farkındalığı

BULUT Z. A., TEKİNBAŞ ÖZKAYA F., BABACAN M.

19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, ss.364-373, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

2. Meslek Yüksekokullarında Çalışan Personelin İş Doyumu İzmir Meslek Yüksekokulu Örneği

KAVİLİ ARAP S., BULUT Z. A., DOĞAN O., TEKİNBAŞ F.

3. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, cilt.1, ss.6-80, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

3. Yükseköğretim Ders Kitapları Ekseninden Pazarlama Eğitimine Dönemsel Bir Bakış 1950 2012

BABACAN M., BULUT Z. A., TEKİNBAŞ ÖZKAYA F.

17. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, ss.111-138, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Müşteri Açısından Satış

Börühan Karaca G., Tekinbaş Özkaya F.

Değişen Dünyada Satışta Başarı: Yeni Stratejiler, İçlem ER,Fatma DEMİRAĞ, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.128-175, 2023

2022

2022

2. Restoranlarda Sürdürülebilir Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

Tekinbaş Özkaya F.

Gastronomide Bibliyometrik Araştırmalar, Doç. Dr. Adem Arman,Öğr. Gör. Özkan Erdem, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.35-56, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

3. Satın Alma Davranışı: Endüstriyel Pazarlar

Tekinbaş Özkaya F.

Pazarlama İlkeleri, Doç. Dr. Nihat Kamil ANIL,Prof. Dr. Gülnur ETİ İÇLİ, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.105-135, 2022

2021

2021

4. Sustainable Food Consumption and Consumer Behaviour

Durak M. G., Tekinbaş Özkaya F., Yücebaş E., Atağan G.

The Road To Sustainable Food Consumption: Development of a Self-Assessment Tool and Application In Five Countries, Klaus G. Grunert,Zeki Atıl Bulut,Rainer Haas,Elena Horská,Tuğba Uçma Uysal,Marilyn Mehlmann, Editör, Aarhus University Press , Arhus, ss.1-21, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

5. Pazarlama Ders Kitapları İncelemesi (1950-2015)

Bulut Z. A., Tekinbaş Özkaya F., Babacan M.

Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Prof. Dr. Muazzez Babacan, Editör, Beta Basım Dağıtım, İstanbul, ss.55-83, 2016

Desteklenen Projeler



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 20

h-indeksi (WOS): 1