Eğitim Bilgileri
2008 - 2021
2008 - 2021Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İŞLETME, Türkiye
2005 - 2008
2005 - 2008Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası İşletmecilik (Yl) (Tezli), Türkiye
2000 - 2005
2000 - 2005Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2021
2021Doktora
Marka adı seçiminde ses sembolizminin etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2008
2008Yüksek Lisans
Lojistiğin Küreselleşmesi Sürecindeki Olası Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası İşletmecilik (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Dış Ticaret Bölümü
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir Meslek Yüksekokulu, İktisadi ve İdari Programlar Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi İzmir Meslek Yüksekokulu İktisadi ve İdari Programlar Bölümü, Öğretim Görevlisi
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi İzmir Meslek Yüksekokulu İktisadi ve İdari Programlar Bölümü, Öğretim Görevlisi
Makaleler
Tümü (4)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (1)
2021
20211. Sustainable Consumption of Food: Framing the Concept through Turkish Expert Opinions
Tekinbaş Özkaya F., Durak M. G., Doğan O., Bulut Z. A., Haas R.
SUSTAINABILITY
, cilt.13, sa.7, 2021 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2019
20192. Gıda ürünlerinin sürdürülebilir tüketimi bağlamında tüketici tipolojisi geliştirme çalışması
BULUT Z. A., TEKİNBAŞ ÖZKAYA F., KARABULUT A. N., ATAĞAN G.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.28, sa.3, ss.73-90, 2019 (TRDizin)
2014
20143. Okul Öncesi Yaş Grubu Çocukların Pazarlama Kavramları Farkındalığı
BULUT Z. A., TEKİNBAŞ F., BABACAN M.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.27-49, 2014 (TRDizin)
2013
20134. Meslek Yüksekokullarında Çalışan Personelin İş Doyumu: İzmir Meslek Yüksekokulu Örneği
Kavili Arap S., Bulut Z. A., Doğan O., Tekinbaş Özkaya F.
EJOIR e-Mesleki Gelişim ve Araştırma Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.68-80, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2014
20141. Okul Öncesi Yaş Grubu Çocukların Pazarlama Kavramları Farkındalığı
BULUT Z. A., TEKİNBAŞ ÖZKAYA F., BABACAN M.
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, ss.364-373, (Tam Metin Bildiri)
2013
20132. Meslek Yüksekokullarında Çalışan Personelin İş Doyumu İzmir Meslek Yüksekokulu Örneği
KAVİLİ ARAP S., BULUT Z. A., DOĞAN O., TEKİNBAŞ F.
3. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, cilt.1, ss.6-80, (Tam Metin Bildiri)
2012
20123. Yükseköğretim Ders Kitapları Ekseninden Pazarlama Eğitimine Dönemsel Bir Bakış 1950 2012
BABACAN M., BULUT Z. A., TEKİNBAŞ ÖZKAYA F.
17. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, ss.111-138, (Tam Metin Bildiri)
2011
20114. Tedarik Zinciri Yönetiminde Strateji Kullanımı: Yazın Taraması ve Sınıflandırma
ERİŞ E. D., ÖZMEN Ö. N., TEKİNBAŞ ÖZKAYA F.
10. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Kitaplar
2023
20231. Müşteri Açısından Satış
Börühan Karaca G., Tekinbaş Özkaya F.
Değişen Dünyada Satışta Başarı: Yeni Stratejiler, İçlem ER,Fatma DEMİRAĞ, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.128-175, 2023
2022
20222. Restoranlarda Sürdürülebilir Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Tekinbaş Özkaya F.
Gastronomide Bibliyometrik Araştırmalar, Doç. Dr. Adem Arman,Öğr. Gör. Özkan Erdem, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.35-56, 2022
2022
20223. Satın Alma Davranışı: Endüstriyel Pazarlar
Tekinbaş Özkaya F.
Pazarlama İlkeleri, Doç. Dr. Nihat Kamil ANIL,Prof. Dr. Gülnur ETİ İÇLİ, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.105-135, 2022
2021
20214. Sustainable Food Consumption and Consumer Behaviour
Durak M. G., Tekinbaş Özkaya F., Yücebaş E., Atağan G.
The Road To Sustainable Food Consumption: Development of a Self-Assessment Tool and Application In Five Countries, Klaus G. Grunert,Zeki Atıl Bulut,Rainer Haas,Elena Horská,Tuğba Uçma Uysal,Marilyn Mehlmann, Editör, Aarhus University Press , Arhus, ss.1-21, 2021
2016
20165. Pazarlama Ders Kitapları İncelemesi (1950-2015)
Bulut Z. A., Tekinbaş Özkaya F., Babacan M.
Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Prof. Dr. Muazzez Babacan, Editör, Beta Basım Dağıtım, İstanbul, ss.55-83, 2016
Desteklenen Projeler
2022 - 2024
2022 - 2024
IZMIR Ent4Int: Centre for Entrepreneurs with Experiential Learning
AB Destekli Diğer Projeler
(Proje Özeti)
Özçelik Ö.(Yürütücü), Kavili Arap S., Doğan O., Bulut Z. A., Yücebaş E., Tekinbaş Özkaya F., et al.
2018 - 2022
2018 - 2022
Assessing and Changing Adults’ Behaviour on Sustainable Consumption of Food
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey
(Proje Özeti)
Bulut Z. A. (Yürütücü), Tekinbaş Özkaya F., Doğan O., Yücebaş E., Aşan H., Atağan G., et al.