Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Evaluation of “Sustainable Learning Spaces and Innovative Technologies in Education Workshop” in the Sustainable Hybrid Classroom

17th International Symposium on Computer and Instructional Technologies (ICITS 2024), Kastamonu, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, ss.437-448

DigCompEdu Framework in Higher Education: Digital Competency Level of Faculty Members

The 4nd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies (DILET2022), Ankara, Türkiye, 8 - 09 Aralık 2022, ss.273-279 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerinin İncelenmesi

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018

Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Webe Özgü Özyeterlik Algılarının İncelenmesi

3. Uluslararası ÖğretimTeknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015

Yüksek Lisans Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Uygulamasına Yönelik Görüşleri

1. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013
Kitaplar

Designing Adaptive Learning Space by Integrating Technology to a Sustainable Classroom

Adaptive Learning Technologies for Higher Education, Tran Minh Tung, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.126-163, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

12

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

6

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları