Öğr. Gör. FERİT SERKAN AKDOĞAN
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Dokuz Eylül Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Webe Özgü Öz yeterlik Algılarının İncelenmesi
Kahyaoğlu Y.
,
Akpınar E.
,
Baran B.
,
Akdoğan F. S.
,
Aydoğdu B.
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, cilt.5, sa.3, ss.118-126, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Evaluation of “Sustainable Learning Spaces and Innovative Technologies in Education Workshop” in the Sustainable Hybrid Classroom
Baran B.
,
Yacı Ş. N.
,
Güney L. Ö.
,
Akdoğan F. S.
17th International Symposium on Computer and Instructional Technologies (ICITS 2024), Kastamonu, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024
Designing Hybrid and Flexible Learning Spaces in Higher Education: A Need Analysis
Hotar F. S. N.
,
Baran B.
,
Yacı Ş. N.
,
Eraslan D.
,
Akdoğan F. S.
,
Dizdaroğlu A.
EDEN 2024 Annual Conference, Graz, Avusturya, 16 - 18 Haziran 2024, ss.124-125
DigCompEdu Framework in Higher Education: Digital Competency Level of Faculty Members
Baran B.
,
Yacı Ş. N.
,
Karagöz E.
,
Güney L. Ö.
,
Akdoğan F. S.
The 4nd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies (DILET2022), Ankara, Türkiye, 8 - 09 Aralık 2022, ss.273-279
Yükseköğretimde Eğitmenlerin Tpack Düzeylerinin İncelenmesi
Baran B.
,
Güney L. Ö.
,
Yacı Ş. N.
,
Karagöz E.
,
Akdoğan F. S.
DİLET 2022, Ankara, Türkiye, 8 - 09 Aralık 2022, ss.384-385
Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerinin İncelenmesi
KAHYAOĞLU Y.
,
BARAN B.
,
DEMİR K.
,
AKDOĞAN F. S.
,
AKPINAR E.
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Webe Özgü Özyeterlik Algılarının İncelenmesi
KAHYAOĞLU Y.
,
AKPINAR E.
,
BARAN B.
,
AKDOĞAN F. S.
,
AYDOĞDU B.
3. Uluslararası ÖğretimTeknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Web Pedagojık İçerik Bilgilerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
KAHYAOĞLU Y.
,
AKPINAR E.
,
BARAN B.
,
AKDOĞAN F. S.
,
DEMİR K.
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Web Pedagojik İçerik Bilgilerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
KAHYAOĞLU Y.
,
AKPINAR E.
,
BARAN B.
,
AKDOĞAN F. S.
,
DEMİR K.
9ndInternational Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon/ Sandıklı, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015
Yüksek Lisans Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Uygulamasına Yönelik Görüşleri
AKPINAR E.
,
DEMİR K.
,
AKDOĞAN F. S.
1. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
Designing Adaptive Learning Space by Integrating Technology to a Sustainable Classroom
Hotar N.
,
Baran B.
,
Tokuç A.
,
Bukova Güzel E.
,
Akdoğan F. S.
,
Karagöz E.
, et al.
Adaptive Learning Technologies for Higher Education, Tran Minh Tung, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.126-163, 2024
Diğer Yayınlar
Pandemi Sonrası Eğitim: Hibrit ve Harmanlanmış Öğrenme Modelleri
Yacı Ş. N.
,
Baran B.
,
Akdoğan F. S.
,
Karagöz E.
,
Güney L. Ö.
,
Eraslan D.
, et al.
Diğer, ss.6-20, 2021
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
12
Atıf (TrDizin)
1
H-İndeks (TrDizin)
1
Proje
6
Açık Erişim
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları