Yayınlar & Eserler

Makaleler 2
Tümü (2)
TRDizin (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

2. The Effects of Cooperretive Learning on Student s Metacognitive Awareness In Primary 4 th Grade Mathematics Course

III rd International Eurasian Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

3. İlkokul Öğrencilerinin Sosyal Beceri ve Sosyal Duygusal Öğrenme Düzeylerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

15. International Primary Teacher Education Symposium, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

4. The Effects of Cooperative Learning on Student s Academic Achievement in Primary 4th Grade Mathematics Course

15. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

5. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BECERİ VE SOSYAL DUYGUSAL ÖĞRENME DÜZEYLERİNİNBAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

15. ULUSLARARASISINIF ÖĞRETMENLİĞİEĞİTİM SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.395, (Özet Bildiri)

6. Türkiye de işbirlikli öğrenme yönteminin uygulandığı tezlerin içerik analizi

VII. International Congress of Educational Research, Educational Policy in the 21st Century: Evidence, Research, Innovation and Values, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.1, ss.175, (Özet Bildiri)

7. Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme ve eleştirel pedagoji ilkeleri düzeyleri arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

8. Sınıf öğretmenliği lisans programlarının değerlendirilmesi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

10

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

9

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

8

Açık Erişim

1