-
2013 - 2024 Doktora
Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
-
2006 - 2010 Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Halkla İlişkiler (Yl) (Tezli), Türkiye
-
2000 - 2006 Lisans
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
-
2024 Doktora
Post Modern Dönemde Bir Reklam Çekiciliği Olarak Gerçekçilik
Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2010 Yüksek Lisans
Bir reklam aracı olarak fragman: Türk ve Amerikan filmlerinin fragmanlarında kullanılan duygusal çekiciliklerin ve yaratıcı yapım uygulamalarının karşılaştırılması
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Halkla İlişkiler (Yl) (Tezli)