SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Factors affecting convergence in the design ofdiffractive optics byiterative vector-space methods
Journal of Optical Society of America A
, cilt.16, sa.1, ss.149-159, 1999 (SCI-Expanded)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Özdüzenleyici Haritalar Kullanılarak Aritmik EKG Vurularının Topografik Analizi
13. Biyomedikal Mühendisliği Ulusal Toplantısı, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2008
Özdüzenleyici haritalar Kullanılarak Diken Dalgaların Analizi
Genç Bilim İnsanları ve Beyin Biyofiziği Çalıştayı, Türkiye, 21 - 23 Şubat 2008
Comparison of Two Scenario Examples For a Freshman Year Module in Electrical and Electronics Engineering Program
New Information Technologies in Education, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2004
Elektrik ve Elektronik Mühendisliğinde Modüler Tabanda Aktif Programların Yapılandırılması Ölçme ve Değerlendirme
Elektrik, Elektronik, Bilgisayar Mühendislikleri Eğitimi 1. Ulusal Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 30 Nisan - 02 Mayıs 2003
Elektrik ve Elektronik Mühendisliğinde Ders ve Modüler Tabanlı Eğitim Programlarında Takım Çalışması Üzerine Deneyimler
Elektrik Elektronik Bilgisayar Mühendislikleri Eğitimi 1. Ulusal Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 30 Nisan - 02 Mayıs 2003
Elektrik ve Elektronik Mühendiliğinde Modüler tabanda aktif eğitim Programlarının Yapılandırılması, ölçme ve Değerlendirme
Elektrik, Elektronik, Bilgisayar Mühendislikleri Eğitimi 1. Ulusal Sempozyumu ve Sergisi, Türkiye, 30 Nisan - 02 Mayıs 2003, ss.37-40
Integration in the freshman class in the electrical engineering curriculum
New Information Technologies in Education Symposium, 1 - 05 Eylül 2002
How to create scenarios for problem based EEE curriculum
New Information Technologies in Education Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2002
Increasing Learning Performance via In Class Team Quizzes in EEE Courses
New Information Technologies In Education Symposium, İzmir, Türkiye, 1 - 05 Eylül 2002
Building up design modules in problem based education
New Information Technologies in Education Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2002